Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Gaat voor jou net zo goed op dat je niet weet hoe het kind daarop zal reageren geestelijk gezien. Misschien is het een stukje eigen ervaring dat ik weet wat het emotioneel met je doet een kind krijgen wat gewenst was dus laat staan als het niet gewenst is.
MISTRAL94 schreef:Gaat voor jou net zo goed op dat je niet weet hoe het kind daarop zal reageren geestelijk gezien. Misschien is het een stukje eigen ervaring dat ik weet wat het emotioneel met je doet een kind krijgen wat gewenst was dus laat staan als het niet gewenst is. Laten we het hopen voor dat meisje dat het meevalt en dat ze haar eigen leven op kan bouwen. Maar goed de beslissing is gevallen ze heeft geen keus ze zal het moeten uitzingen. Overigens ben ik ook benieuwd naar de bloedband die die 2 voeren. Ook ivm eventuele problemen voor het kind wat geboren gaat worden?
MISTRAL94 schreef:Alsof een keizersnee niets voorsteld. Ik ben maanden uit de running geweest om het over de helse pijn maar niet te hebben
xDramaQueen schreef:waarom blijven mensen nog steeds denken dat je van familiebanden misproductjes krijg? dat is echt niet waar hoor... het is niet geestelijk gezond nee maar echt gevolgen heeft t niet.
xDramaQueen schreef:waarom blijven mensen nog steeds denken dat je van familiebanden misproductjes krijg? dat is echt niet waar hoor... het is niet geestelijk gezond nee maar echt gevolgen heeft t niet.
Paljassofie schreef:xDramaQueen schreef:waarom blijven mensen nog steeds denken dat je van familiebanden misproductjes krijg? dat is echt niet waar hoor... het is niet geestelijk gezond nee maar echt gevolgen heeft t niet.
staaf dit maar eens wetenschappelijkhet is wel degelijk echt niet goed
verootjoo schreef:Over moord gesproken; het is met 4 maanden nog niet eens levensvatbaar.
Sankzzzz schreef:Ik zou er zelf wel een eind aan maken dan (aan de zwangerschap hé..)
Als 11 jarig meisje zwanger zijn, kan voor geen van beide gezond zijn!
tina schreef:verootjoo schreef:Over moord gesproken; het is met 4 maanden nog niet eens levensvatbaar.
staat even buiten deze topic maar in 6e zwangerschapsweek gaat hartje van feutus kloppen en werken
veel mensen beschouwen daarom abortus als moord![]()
en is ook een minibeeb al op deze maanden om te zien,kijk maar eens iets verder terug
daar heb nog plaatje neergezet hoe het eruit ziet op 4 maand in de buik
xDramaQueen schreef:Sankzzzz schreef:Ik zou er zelf wel een eind aan maken dan (aan de zwangerschap hé..)
dan ben je nog onmenselijker dan de gene die wel een abortus van zo'n lange tijd uitvoert
Sankzzzz schreef:Ik zou er zelf wel een eind aan maken dan (aan de zwangerschap hé..)