meissielief schreef:Ilzjuh schreef:En je hond niet meer buiten.
Ja dat is een optie
dan mag de gemeente reiniging de hondenstront bij mij komen ruimen voor alle belastingcenten die ik betaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:Ilzjuh schreef:En je hond niet meer buiten.
Ja dat is een optie
kaill87 schreef:of het verhaal helemaal klopt, echt geen idee durf ik niet te zeggen.
Maar het feit dat een hond wordt neergeschoten ( ongeacht het ras, al was het een shi-tzu ) door een agent vind ik echt TE belachelijk voor woorden. Heb er eigenlijk geeneens woorden voor zo walgelijk is het. IN een huis nog wel, MET kinderen erbij !
Sorry maar dan moet die hond me eerst half opvreten wil ik ook maar denken aan een vorm van zware verdediging..
CherokeeChum schreef:Een engels bulldog bijt door zijn karakteristieke onderbeet van soms wel 4 centimeter nog geen gat in een pakje boter.
Sterker nog de onderbeet bepaald vaak zijn totale snuitlengte....Hoezo bedreigend? Bangepoeperd van een agent dus,misschien eens een psychologische test op dat mannetje loslaten,of hij wel stressbestendig genoeg is voor zijn beroep.
Dan ook nog zo dicht op 2 kinderen een schot afvuren,met het risico op een richochet.
TERUG ACHTER HET BUREAU lijkt me een goede optie
Jacimatho schreef:Als je tijd hebt om je knaller te pakken en gericht te schieten, heb je ook de tijd om je om weg te lopen en buiten in je auto om versterking te bellen.