Als je er 25 jaar uit bent geweest of zelfs nooit aan mee hebt gedaan...die drukte, het gejaag...
auto's vliegtuigen...ze kennen het wellicht niet of met geluk eens uit een boekje...
Niet voor te stellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoeptegel schreef:Foto's van de kelder:
http://www.dumpert.nl/mediabase/93671/7 ... elder.html
lees de reacties eronder maar niet aub...
dingetje schreef:En hij schijnt dus ook al eerder een zedenmisdrijf te hebben gepleegd in de jaren 60. Daar heeft hij ook al voor vast gezeten.
Ga voor deze man maar eens een straf verzinnen....In de gevangenis heeft hij het beter dan zijn dochter heeft gehad.
runningkawa schreef:Ik vraag me ook af of deze mensen mee kunnen in de maatschappij
Als je er 25 jaar uit bent geweest of zelfs nooit aan mee hebt gedaan...die drukte, het gejaag...
auto's vliegtuigen...ze kennen het wellicht niet of met geluk eens uit een boekje...
Niet voor te stellen
L_ola schreef:In de Oostenrijkse incestzaak wordt de 73-jährige Josef Fritzl voor de onderzoeksrechter geleid. Het is zeker dat de rechter een voorlopige hechtenis zal bevelen na de volledige bekentenis van de man. Fritzl riskeert 25 jaar cel. Ondertussen zet de gerechtelijke politie haar onderzoek in het huis in Amstetten verder.
http://hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/259702/2008/04/29/Horrorvader-Josef-Fritzl-riskeert-25-jaar-cel.dhtml
Maar 25 jaar...
steeffie schreef:runningkawa schreef:Ik vraag me ook af of deze mensen mee kunnen in de maatschappij
Niet voor te stellen
Gister stond volgens mij in de Telegraaf (natuurlijk niet de meest betrouwbare krant) dat ze wel tv hadden.. Maar dan nog, is toch een heel verschil om dingen op tv te zien of er midden in te staan..
Betteke schreef:En weer een wedstrijdje wie weet de gruwelijkste straf voor de dader.
Chiqa schreef:Betteke schreef:En weer een wedstrijdje wie weet de gruwelijkste straf voor de dader.
Wat wil je hiermee zeggen?
Chiqa schreef:Betteke schreef:En weer een wedstrijdje wie weet de gruwelijkste straf voor de dader.