liever niet op tv bij Peter R. de Vries

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: liever niet op tv bij Peter R. de Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:17

Diablo schreef:
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens.

Het is ook al zo vaak gebeurd dat bijv. die tbs-ers verlof krijgen (omdat ze het zogenaamd wel aan kunnen) en het eerste wat ze doen, is moorden.
Nee, als iemand dat eens gedaan heeft, word ik liever voor zo'n persoon gewaarschuwd.

Maar da's wat anders. Ik vind dat zulke mensen helemaal niet meer vrij horen te komen. Dan heb je het risico oop dat soort dingen ook niet.
Iemand die ooit gemoord heeft, zal het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wéér doen, en dus moet zo iemand uit de maatschappij. En er nooit meer in. Dan heb je geen waarschuwingen nodig.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:18

Ik vind het ook niet kunnen wat Peter allemaal uitspookt de laatste tijd.
Deze aflevering vond ik ook zwaar overtrokken, vind niet dat je iedere crimineel met zijn gegevens op tv moet gooien.

Bovendien weet iedereen dat hij/zij op moet passen met internetdaten.

Zag laatst ook een aflevering, ik weet niet of dat nou dezelfde was, maar toen begon een man (een getuige/verrader van zo'n drugszaak) Peter R te duwen en uitschelden, en wat doet Peter? Terug duwen en meppen en hem uitschelden voor kabouter. Erg triest, jezelf zo verlagen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:22

[

Die sites zijn openbaar en je kan vertellen wat je wilt. Hij mag zich ook voordoen als vrouw. Maar als blijkt dat die man helemaal niets eerlijks in de zin heeft, waarom mag hij dan niet een kanttekening maken dat je gewoon echt beregoed moet oppassen. Als het een kinderverleider is, vinden we het allemaal goed. Komen we zo slecht voor vrouwen, onszelf dus op??

Wie verteld wie dat deze man helemaal weer oke in elkaar zit?? Straf uitgezeten? Ik vind het veel belangrijker te weten dat zo iemand weer spoort en vaak, heel vaak is dat nl niet zo. Het feit dat je je zo slecht kunt beheersen dat je iemand dood maakt, hij was al die tijd al niet zo een lieverdje, is er toch wel wat mis in die bovenkamer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:22

Blue_Eyes schreef:
Sok schreef:
Ik vind die de Vries een walgelijke, geldbeluste bal, maar dit is dan wel weer een goeie actie! Je zou maar zoiemand treffen op een blind date zeg.. Scheve mond Denk niet dat ie eerlijk zou toegeven dat ie z'n vrouw vermoord had ofzo. Linke zooi allemaal! Scheve mond

En als nou blijkt dat justitie heeft geblunderd? Het vonnis is immers vernietigd.

Je zal zo'n Peter R tegenkomen die je dan even net dat extra beetje stigma geeft waardoor je je hele leven niet meer aan een vrouw komt, terwijl je eigen vrouw vermoord is en niet door jou. Nou nee dank je.

En dat is precies waarom Peter imo veel te ver gaat, van bewijzen heeft de man zich toch nooit veel aangetrokken... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:23

Yamcha schreef:
Diablo schreef:
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens.

Het is ook al zo vaak gebeurd dat bijv. die tbs-ers verlof krijgen (omdat ze het zogenaamd wel aan kunnen) en het eerste wat ze doen, is moorden.
Nee, als iemand dat eens gedaan heeft, word ik liever voor zo'n persoon gewaarschuwd.

Maar da's wat anders. Ik vind dat zulke mensen helemaal niet meer vrij horen te komen. Dan heb je het risico oop dat soort dingen ook niet.
Iemand die ooit gemoord heeft, zal het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wéér doen, en dus moet zo iemand uit de maatschappij. En er nooit meer in. Dan heb je geen waarschuwingen nodig.

Deze man had misschien ook wel TBS behoren te krijgen, als hij weer een slachtoffer maakt, zullen we allemaal roepen, hoe is het mogelijk...

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:25

ja russel, vind ik ook, dan lopen we allemaal weer te brullen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:26

@ russel: Waar. Ik vind sowieso dat een moordenaar gewoon nooit meer de maatschappij in zou mogen...
Ze zijn de grens van iemand vermoorden over, en wat als ze weer gepusht worden Scheve mond
Maar dat is aan Justitie en niet aan die *&^^^&* van een Peter imo.

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:27

Belachelijk wat Peter doet?? Totdat het jullie zusje/vriendinnetje of weet ik wat met hem date...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:28

Peter maakt alleen maar iets duidelijk, justitie blundert snel vind ik, juist omdat er mensen vrij komen die dat gewoon niet verdienen...wij mogen bescherming verwachten van justitie.

garny95

ja dan gaan we huilen waarom zo'n vent nog rondloopt, dat is meten met twee maten...

Anoniem

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:29

russel schreef:
Peter maakt alleen maar iets duidelijk, justitie blundert snel vind ik, juist omdat er mensen vrij komen die dat gewoon niet verdienen...wij mogen bescherming verwachten van justitie.

als ik ooit eens iets zou hebben en dat hoop ik niet maar dan ga ik eerder naar peter dan naar justitie, aan laatste heb ik nooit wat gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:31

xDaPhNex schreef:
Belachelijk wat Peter doet?? Totdat het jullie zusje/vriendinnetje of weet ik wat met hem date...

Mijn zussen en vriendinnen hebben geen online daten nodig Knipoog

Ik vind het niet fatsoenlijker wat Peter doet, als het een van mijn familieleden is, trouwens... 't blijft gewoon een kwal. Nogmaals: het een maakt het ander niet goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:33

http://www.telegraaf.nl/binnenland/arti ... 61.ece?rss

Ook hier staat duidelijk dat hij wel degelijk de moordenaar is en in ruil voor strafvermindering het toegeeft. In een opwelling heeft haar in het busje doodgeschoten. Normaal hebben wij Nederlanders allemaal een doorgeladen wapen in onze broekband en als we boos worden, schieten we in een opwelling, voorbedachte rade kan dan nl niet meer bewezen worden. Verward
Nou nee dus, dat gebeurd alleen in Amerika.

Deze man is slecht. Dat hij bv een flinke knal verkoopt in opwelling kan ik nog begrijpen, maar als je van te voren een wapen koopt, hem doorlaad en zo wegstopt dat je hem ter hand kan nemen en je zelf in de gelegenheid laat brengen om te schieten..., ben je slecht, dan spoor je niet en straf is dan in mijn ogen niet voldoende. Behandeling wel, maar deze man is zo slim en zo goed van de tongriem gesneden dat hij liever wat jaren gaat zitten, dan in het TBS circuit terecht komt. Heel slim om na jaren ineens te gaan praten, weet je nl heel zeker dat je vrij komt, wist hij al toen hij de bak in ging.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:38

Yamcha schreef:
xDaPhNex schreef:

Ik vind het niet fatsoenlijker wat Peter doet, als het een van mijn familieleden is, trouwens... 't blijft gewoon een kwal. Nogmaals: het een maakt het ander niet goed.

Helemaal mee eens!! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:40

In Amerika ga je met naam en toenaam in de krant als je veroordeeld wordt. Dan moet je maar niet stout zijn en ik vind het wel wat hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:42

Er is ook nergens zoveel criminaliteit en geweld als in Amerika...

Blijkbaar helpt het dus niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:43

Nee, dat klopt, maar ik vind Amerikanen sowieso vreemde mensen, maar dat is persoonlijk. Ook vanwege de rassenstrijd is er veel geweld, veel armoede.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:47

Ik vind het ook rare mensen hoor Knipoog
Ik ben iig heel blij dat ik in Nederland woon (al trekt België of Duitsland me ook wel aan) Ja

Nou idd, die verhalen die je hoort over de ghetto's daar... die kinderen worden gewoon opgevoed met geweld, dan weet je ook niet anders... ik vind dat heel erg.

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:17

Yamcha schreef:
xDaPhNex schreef:

JOUWWWWWWWWW zussen en vriendinnetjes niet nee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:21

En je punt is? Lachen

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:09

standpunt duidelijk maken... hetzelfde als wat jij hier doet dus...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:12

Yamcha schreef:
Er is ook nergens zoveel criminaliteit en geweld als in Amerika...

Blijkbaar helpt het dus niet.

Nee misschien niet. Maar toch vind ik het geen slecht idee. Net als pedofielen, mogen ook met naam en toenaam bekend gemaakt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:16

xDaPhNex schreef:
standpunt duidelijk maken... hetzelfde als wat jij hier doet dus...

En wat IS dat punt vraagt ze, lieve schat...