Vader en dochter krijgen kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Vader en dochter krijgen kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 07:27

Blijkt dus dat ze eerder een baby gehad hebben die dood is gegaan door hartproblemen doordat ze familie zijn. De wet wil hun nu verbieden om nog sex te hebben....

Tja hoe hou je dat tegen behalve met sterilisatie...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 07:34

Ik vind het eigenlijk ook maar ziek. Scheve mond
Ik ben niet snel geschokt of ergens tegen maar ik vind dit eigenlijk tever gaan.

Maar goed, het is hun leven, ze zoeken het maar uit. Lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:05

slimmerik schreef:
Blijkt dus dat ze eerder een baby gehad hebben die dood is gegaan door hartproblemen doordat ze familie zijn. De wet wil hun nu verbieden om nog sex te hebben....

Dat zag ik vanochtend ook op het nieuws. Ik vind het eigenlijk best bizar dat ze dan zo met mensenlevens spelen hoor.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:06

Rinske schreef:
slimmerik schreef:

Dat zag ik vanochtend ook op het nieuws. Ik vind het eigenlijk best bizar dat ze dan zo met mensenlevens spelen hoor.

in 1 of ander land krijgen mensen die zich laten steriliseren een wapenvergunning Gestoord

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:08

Als 2 volwassenen hadden ze beter moeten weten, vooral die vader Ziekelijk gewoon, dat dit toegelaten word.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:26

Tja, blijkbaar is het kindje dus al 9 maanden oud en valt het met de genetische gebreken (gelukkig) wel mee. Tja, voorbehoedsmiddelen heeft men dus niet aan gedacht. Op de foto zien ze er al niet te snugger uit.

Maar goed, even googlen en dit is het resultaat (waarschuwing: als je er niet tegen kunt, niet lezen):

http://news.smh.com.au/deaves-incest-de ... -24h0.html

Citaat:
Deaves and his daughter from his first marriage, Jennifer Anne Deaves, have had two children from their eight-year affair, with one child, a girl, dying a few days after birth from a congenital heart disease.

Er zijn dus twee kindjes geweest, waarvan de ene binnen een paar dagen doodgegaan is na een aangeboren hartafwijking. Meneer is overigens drie keer getrouwd geweest en zijn bloedeigen dochter is nu blijkbar zijn vierde relatie. De relatie is begonnen toen zij 30 was... En in die eerste 30 jaar hebben ze elkaar echt wel gezien.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:31

oeps, dat zet eea in een ander daglicht Lips are sealed

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 09:34

Heb er geen woorden meer voor

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:13

joostvangestel schreef:
En in die eerste 30 jaar hebben ze elkaar echt wel gezien.

Zover ik het begrepen heb is dat dus niet het geval.... vader had gezin verlaten toen ze 1jaar was en toen pas na ongeveer 30jaar weer.

Maar in Nederland heb je ook bizarre gevallen. Zo kende ik een gezin waar ze in 1 gezin 7 kinderen hebben gehad met CF. Daar waren toen al 5 kinderen van dood. Zulke ouders mogen ze van mij ook steriliseren Boos!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:13

lees het de link van Joost maar eens, daar staat echt wat anders.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:16

kei zielig voor het kindje,
papa en opa moet hij gaan zeggen
kindje zal veel gepest worden, en wat een VIES idee,, bahbah

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:16

Inderdaad, daar staat een heel ander verhaal, vandaar dat ik het nu nóg meer bizar vind dan ik het al vond Nagelbijten / Gniffelen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:43

superpony schreef:
Ik kende vroeger een jongen uit een ander land bedenk ik me, waarvan zijn vader ook zijn opa was. Ik vond het wel sneu. Hij kon er niks aan doen en mankeerde niks, maar zal soms niet makkelijk zijn geweest als je hier opgroeit.
Of dat vrijwillig was betwijfel ik wel ( denk het als ik naar de leeftijden kijk haast niet hoor), maar goed......Het is voor ons een heel vreemd idee en kinderen zou je niet moeten nemen.

Helemaal mee eens, begin je relatie maar allee. Maar neem dan geen kinderen je weet de risico's toch !?! Verward

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:47

Vreselijk dat zoiets kan.
Maar zowiezo snap ik niet goed hoe je een relatie kan beginnen met je vader. Oke, je houd veel van je vader, maar sorry, een kind ermee verwekken? Ik moet er niet aan denken.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:51

Als je dat artikel mag geloven, kende vader zijn dochter al toen ze nog een kind was. Als ze elkaar werkelijk 30 jaar niet gezien hadden, zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar als ze al van kindsaf contact hebben, brrrr......

Weet iemand hoe het zit met de genetische afwijkingen die kunnen ontstaan door dit soort dingen?

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:07

Wat grappig ik wilde ook al een topic openen.

Ik zag het vanochtend op het nieuws maar het blijf door me kopspoken hahaha ik snap er echt niks van!!!

Maar ik ken ook een meid die zit met der neef haha ook niet echt gezond...maar vader en dochter?!!

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:16

Diablo schreef:
Als je dat artikel mag geloven, kende vader zijn dochter al toen ze nog een kind was. Als ze elkaar werkelijk 30 jaar niet gezien hadden, zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar als ze al van kindsaf contact hebben, brrrr......

Weet iemand hoe het zit met de genetische afwijkingen die kunnen ontstaan door dit soort dingen?

Het is inderdaad zo als je iemand zo lang niet hebt gezien dat het zou kunnen, maar ze wist toch dat het haar vader was?!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:59

Barmat schreef:
Quellian schreef:

Maar wie zegt dat dit door bloedverwantschap komt? Er worden jaarlijks tig kinderen zwaar gehandicapt geboren in gezinnen waarin geen sprake is van 'lijnenteelt'....

De kans is wel vele malen groter

Het was ook op tv dat dit "gezin" hun eerste kindje verloren hadden maar dat dit kindje wel gezond was.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:36

karinFTbing schreef:
Diablo schreef:

Het is inderdaad zo als je iemand zo lang niet hebt gezien dat het zou kunnen, maar ze wist toch dat het haar vader was?!

Ik zeg ook dat ik het enigszins kan begríjpen, niet dat ik het moreel aanvaardbaar of normaal vind.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:37

laulau85 schreef:
Het was ook op tv dat dit "gezin" hun eerste kindje verloren hadden maar dat dit kindje wel gezond was.

Maar was dat eerste kindje gestorven door afwijkingen die hierdoor ontstaan waren?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:18

Dat kindje had een hartafwijking, maar of dat hierdoor komt weet ik niet, staat nergens vermeld volgens mij.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:26

Ik denk wel dat het moeilijk aan te tonen is waar de hartafwijking vandaan kwam. Het zal wel erfelijk zijn, of het door de inteelt komt is een tweede. Maar ik geloof ook niet zo in toeval.

Maar goed, op de wereld zijn 6 Miljard mensen, daar zitten er vast wel wat meer bij die niet helemaal sporen Knipoog

een jong vrouw van 30 kan best nog wel een complex hebben van het feit dat ze haar vader maar amper bekend is. Ik kan me voorstellen dat het terugkeren van vader in haar leven een diepe emotionele indruk op haar heeft gemaakt. Dan kan ik me ook nog voorstellen dat verschillende vormen van liefde in de war raken. Als ik het artikel heel goed lees, ging vaderlief overigens vreemd met zijn dochter uit zijn eerste huwelijk toen hij nog getrouwd was met zijn derde vrouw...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:15

Ja ze zeiden op het nieuws dat het eerste kindje eraan overleden was maar niet of het daardoor kwam. Lijkt me ook moeilijk te achterhalen.
Maar dit kindje was WEL gezond (zo werd het gezegd....)

SuperMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:05

echt niet normaal!

Moet er niet ana dneken een kind met me vader die man is 28 jaar ouder dan mij!!

en de kans dat er wat mis is met het kind is toch ook groot door inteelt ofzo??

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:53

Pff ik vind dit echt te ver gaan.Het zijn vader en dochter! Dat kunnen bijna geen gezonde kinderen worden...