Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Blijkt dus dat ze eerder een baby gehad hebben die dood is gegaan door hartproblemen doordat ze familie zijn. De wet wil hun nu verbieden om nog sex te hebben....
Tja hoe hou je dat tegen behalve met sterilisatie...
Rinske schreef:slimmerik schreef:Blijkt dus dat ze eerder een baby gehad hebben die dood is gegaan door hartproblemen doordat ze familie zijn. De wet wil hun nu verbieden om nog sex te hebben....
Tja hoe hou je dat tegen behalve met sterilisatie...
Dat zag ik vanochtend ook op het nieuws. Ik vind het eigenlijk best bizar dat ze dan zo met mensenlevens spelen hoor.
Citaat:Deaves and his daughter from his first marriage, Jennifer Anne Deaves, have had two children from their eight-year affair, with one child, a girl, dying a few days after birth from a congenital heart disease.
joostvangestel schreef:En in die eerste 30 jaar hebben ze elkaar echt wel gezien.
superpony schreef:Ik kende vroeger een jongen uit een ander land bedenk ik me, waarvan zijn vader ook zijn opa was. Ik vond het wel sneu. Hij kon er niks aan doen en mankeerde niks, maar zal soms niet makkelijk zijn geweest als je hier opgroeit.
Of dat vrijwillig was betwijfel ik wel ( denk het als ik naar de leeftijden kijk haast niet hoor), maar goed......Het is voor ons een heel vreemd idee en kinderen zou je niet moeten nemen.
Diablo schreef:Als je dat artikel mag geloven, kende vader zijn dochter al toen ze nog een kind was. Als ze elkaar werkelijk 30 jaar niet gezien hadden, zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar als ze al van kindsaf contact hebben, brrrr......
Weet iemand hoe het zit met de genetische afwijkingen die kunnen ontstaan door dit soort dingen?
Barmat schreef:Quellian schreef:
Maar wie zegt dat dit door bloedverwantschap komt? Er worden jaarlijks tig kinderen zwaar gehandicapt geboren in gezinnen waarin geen sprake is van 'lijnenteelt'....
De kans is wel vele malen groter
karinFTbing schreef:Diablo schreef:Als je dat artikel mag geloven, kende vader zijn dochter al toen ze nog een kind was. Als ze elkaar werkelijk 30 jaar niet gezien hadden, zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar als ze al van kindsaf contact hebben, brrrr......
Weet iemand hoe het zit met de genetische afwijkingen die kunnen ontstaan door dit soort dingen?
Het is inderdaad zo als je iemand zo lang niet hebt gezien dat het zou kunnen, maar ze wist toch dat het haar vader was?!
laulau85 schreef:Het was ook op tv dat dit "gezin" hun eerste kindje verloren hadden maar dat dit kindje wel gezond was.