Juul schreef:Die man gedraagd zich eerlijk gezegt ook als een klein kind.![]()
Volgens mij weet hij hélemaal niet waar hij mee bezig is.
Moet je nagaan wat die zou kunnen doen als hij (uberhaupt nog) thuis komt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Die man gedraagd zich eerlijk gezegt ook als een klein kind.![]()
runningkawa schreef:Een kind weet niet wat er gebeird, wat de gevolgen zijn
Die vent wel...
Is hij zo ver heen dat hij dat niet meer weet... is een geweer in zijn handen dan niet héél gevaarlijk... Daar weet hij dan ook niet meer goed van wat de gevolgen zijn
Anthea schreef:[naam] schreef:Die man gedraagd zich eerlijk gezegt ook als een klein kind.![]()
Moet je nagaan wat die zou kunnen doen als hij (uberhaupt nog) thuis komt.
runningkawa schreef:Daarom... ook opruimen die gast... sorry...
Beetje te gevaarlijk om rond te laten lopen
Juul schreef:Précies.
runningkawa schreef:wat dat kost... en of het nut heeft... geloof daar niet zo in... zeker niet in NL... die moeten knuffelen
Anthea schreef:[naam] schreef:Précies.
En daarom zou ik zo'n gast ook laten opruimen. Desnoods een enkeltje TBS-kliniek, maar of dat helpt is iets anders.
runningkawa schreef:Dat is zo... dat is ook erg...
Maar dat mensen dan erge verwensingen hebben naar zo iemand kan ik dan nog wel begrijpen... ben er eigenlijk wel blij mee. (doen is toch nog wat anders dan zeggen) want dan is het gelukkig nog steeds niet normaal dat je een hondje dit aan kunt doen. Hoort het geleukkig niet bij de normen en waarden... die toch al zo hard achteruit hollen...
Juul schreef:Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.
suusiejj schreef:Juul schreef:Daarom, niemand weet wat voor vent het is. Niemand weet wat die gozer meegemaakt heeft etc. Dus om dan te zeggen 'Gooi hem er lekker achteraan.' vind ik onwijs achterbaks. Als een Bokker die gast erachteraan gooid, mag die Bokker er dan ook achteraan? Want die vermoord ook iemand.. Niemand weet de situatie, dus ga geen agressieve dingen zeggen.
dan nog is er geen reden voor dit gedrag? Ondanks wat je hebt meegemaakt toch?
En als je het doet omdat je veel hebt meegemaakt (Beetje mijn mening) trek je er niet zo'n uber vrolijke kop bij (evenals zn collega)!