slimmerik schreef:Jennylicious schreef:Of ik bang ben voor terrorischtische aanslag? Nou half, ik ben bang dat er veel doden gaan vallen, en ook bang omdat ik niet weet waar en wanneer het gebeurd.
Maar aan de andere kant weet ik dat als ze een aanslag plegen, de oorlog verklaard is, en Nederland terugvecht.
Wat we toch al niet voor Wilders over hebben of niet dan.![]()
Vrijheid van meningsuiting okee maar respect voor de medemens of andere groepering vind ik belangrijker. En dat heeft Wilders en zijn aanhang niet. Dus voor mij mag die film echt achterwege blijven.
Ik zeg niet dat ik voor de inhoud ben van de film van Wilders, maar deze film uitbrengen is een gebaar van dat Al Queda niet ons kan/mag onderdrukken. Er is wel vrijheid van meningsuiting, maar als iemand dan zegt wat hij vind, is het opeens abnormaal en moet hij zijn mond houden. Dan is het toch ook geen vrijheid van meningsuiting? Dan moeten we allemaal maar in een dictatuur gaan leven, waar alles voor ons wordt bepaald. Nou dat helpt....(check even je geschiedenisboek)
En wat Wilders en zijn wilde plannen betreft, ik vind ook dat hij meer respect mag hebben voor de medemens. Maar denk je dat wij hem ooit kunnen veranderen?