Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:De schuld ligt hier bij de ouders! Toevallig ging een buitenlands jochie gisteren een van mijn honden te lijf met een stok...kreeg direkt een flinke optater van zijn pa die er bij stond! Ik heb de vader dan ook een compliment gegeven! Zeker omdat ik weet dat een hond in heel veel landen niet echt gezien wordt al huisdier. Had pa niet in gegrepen dan was ik denk ik ontploft, of het joch had een zeer grote mechelaar in zijn nek gehad.
geerke schreef:dit soort kinderen kunnen zich niet verplaatsen in de gevoelswereld van een dier of ander mens,zij weten niet wat het begrip pijn is....ga jij hem dat maar uitleggen door middel van een goed gesprek....succes...
Citaat:ZAANDIJK - Een 9-jarige jongen heeft bekend dieren op kinderboerderij Rooswijk in Zaandijk te hebben mishandeld en gedood. De jongen, die gezien zijn leeftijd niet kan worden vervolgd, is na overleg met zijn ouders en bureau Jeugdzorg doorverwezen naar een psychisch dagcentrum, dit meldt het NHD. Ook een 6-jarige jongen, die vrijdagmiddag 8 februari getuige was van het doden van een konijn, zal worden behandeld.
Nienke89 schreef:Mensen hebben naar dit kind gekeken en er is gebleken dat hij een gestoordegewetensontwikkeling heeft.
Maar dan nog kan ik er zelf niet bij dat hij dit kan doen!