Ja,kijk maar op http://www.stubru.be , daar kan je ergens links de link vinden naar alle veilingen .
Hoorde zojuist iemand die een handtekeking van Get Ready wilde veilen . Dat doet mij denken aan de tijd dat zowat de helft van de meisjes in mijn klas in de basisschool de kamer vol had met GR posters (ik was voor de Backstreet Boys)
heet het bij jullie music for life? het is toch wel voor hetzeflde doel of niet ?
ik geniet ook nu meer van de radio dan ook al moet ik zeggen ik kan hier ook radio Donna op tv ontvangen en die zet ik nog wel eens aan. Al hebben ze daar niet echt humor ofzo...
Hier heet het idd Music for Life (de slogan van Studio Brussel is 'Life is Music' en dan is het niet vergezocht), in Zwitserland heet het Couleur Terre.
Ik geniet steevast van radio, maar nu maakt het mij zo gelukkig ...
Ik heb meestal alleen tijd om naar Peter VDV, Tomas, de Afrekening, Volt en de Maxx te luisteren. Die eerste 2 zijn altijd geweldig, zeker nu Siska en Tomas samen presenteren De Afrekening vind ik heel zwak sinds die lellebel An Lemmens het in de plaats van Siska doet.
Radio Donna ontvang ik zowel op tv als radio. Heb 'm in de auto geprogrammeerd staan, evenals 100.5 (Duitse zender, vergelijkbaar met Donna/3fm), 3fm en 100%nl