Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nixx schreef:Een kat ofzo merk je ook dus lijkt me echt heel bizar als je niks merkt!?
Wel heel tragisch. Vreselijk voor zijn familie zeg, echt veel te jong nog!
edit: speelde hij helemaal alleen op straat? Dat vind ik ook al beetje vreemd eigenlijk
MissJ schreef:nixx schreef:Een kat ofzo merk je ook dus lijkt me echt heel bizar als je niks merkt!?
Wel heel tragisch. Vreselijk voor zijn familie zeg, echt veel te jong nog!
edit: speelde hij helemaal alleen op straat? Dat vind ik ook al beetje vreemd eigenlijk
Hij speelde toch met zijn zusje? Maar dat zou dan ook weer vreemd zijn, want die moet dan toch imo ook wel wat gemerkt hebben?
runningkawa schreef:Maar raar is dan wel dar er geen spoor is gevonden...
Dat jongetje zal ook niet zomaar dood zijn gegaan...zo raar zeg
Urielle schreef:Zou het niet zijn JUIST als de auto laag op de weg ligt dat je gewoon niet aan zoiets denkt?
Mijn Fiat stationwagon ligt laag op de weg en elke hubbel of drempel geeft zelfs bij stapvoets rijden echt een flinke boink aan de onderkant.
Schimpje schreef:misschien heb ik wel een slechte geest, maar mijn idee was gelijk van "dit is in scene gezet, kindje is vermoord (door wie dan ook), onder de auto gelegt in de garage en mevrouw die hem vind doet of ze van niks weet.."
Edit: tegenwoordig zie je zoveel zieke mensen die uit het niets kun eigen kinderen willen vermoorden..
Isegrim schreef:Ja, als ze het echt niet door heeft gehad, waarom zou ze zich dan schuldig moeten voelen? Dan kan ze er toch niets aan doen? Weinig zinvol om je dan schuldig te gaan zitten voelen.