AnneOmie schreef:faye schreef:Of hij er iets mee te maken heeft zal vanzelf duidelijk worden. Hij zit niet voor niets op dit moment in een arubaanse gevangenis. Ik vind dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, maar dat zegt natuurlijk niets. Dat vader niet zuiver is, is ook duidelijk, je moet niet zomaar bij justitie weg....
Ik vind ook dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, vind het geen sympathieke jongen om te zien. Ik denk ook dat hij het gedaan heeft. Verhaal klopt van geen kanten, er is te veel gelogen. Het klopt gewoon niet. En over de moeder van Natalee, ik zou ook hysterisch worden als mijn dochter vermist zou zijn!
Ik hoorde trouwens gisteren op tv dat Joran en zijn 2 vrienden er om bekend staan stiekem partydrugs te geven aan meisjes in het uitgaansleven, ze denken dus dat Natalee daarom zo 'straalbezopen' was.... misschien een uit de hand gelopen verkrachtigGeen idee het blijft speculeren.... Ik hoop dat de zaak ooit wordt opgelost en dat Natalee gevonden wordt zodat de ouders van Natalee ook eindelijk rust kunnen vinden. Ik denk zelf dat ze dood is.
Persoonlijk denk ik dat de waarheid nooit boven tafel zal komen, er zal wel een sterk vermoeden ontstaan dat een theorie juist is maar echt de waarheid... nee ik denk het niet. En als ze echt dood is, dan zal het lichaam nooit gevonden worden, dat is iets waar ik zeker van ben. En toch zit die documantaire van een paar jaar terug me dwars... dat met een helicopter en het gedwarsboom van de FBI... hmmm dit blijft gewoon een erg vreemde zaak. Dat Joran meer weet dan dat hij verteld daar ben ik van overtuigd... ik heb alleen meer het idee dat hij iemand beschermd ofzo... Ik weet het niet ik kan mijn vinger er niet echt opleggen.