Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Re: Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:11

AnneOmie schreef:
faye schreef:
Of hij er iets mee te maken heeft zal vanzelf duidelijk worden. Hij zit niet voor niets op dit moment in een arubaanse gevangenis. Ik vind dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, maar dat zegt natuurlijk niets. Dat vader niet zuiver is, is ook duidelijk, je moet niet zomaar bij justitie weg....

Ik vind ook dat hij een hele nare blik in zijn ogen heeft, vind het geen sympathieke jongen om te zien. Ik denk ook dat hij het gedaan heeft. Verhaal klopt van geen kanten, er is te veel gelogen. Het klopt gewoon niet. En over de moeder van Natalee, ik zou ook hysterisch worden als mijn dochter vermist zou zijn!
Ik hoorde trouwens gisteren op tv dat Joran en zijn 2 vrienden er om bekend staan stiekem partydrugs te geven aan meisjes in het uitgaansleven, ze denken dus dat Natalee daarom zo 'straalbezopen' was.... misschien een uit de hand gelopen verkrachtig Verward Geen idee het blijft speculeren.... Ik hoop dat de zaak ooit wordt opgelost en dat Natalee gevonden wordt zodat de ouders van Natalee ook eindelijk rust kunnen vinden. Ik denk zelf dat ze dood is.

Persoonlijk denk ik dat de waarheid nooit boven tafel zal komen, er zal wel een sterk vermoeden ontstaan dat een theorie juist is maar echt de waarheid... nee ik denk het niet. En als ze echt dood is, dan zal het lichaam nooit gevonden worden, dat is iets waar ik zeker van ben. En toch zit die documantaire van een paar jaar terug me dwars... dat met een helicopter en het gedwarsboom van de FBI... hmmm dit blijft gewoon een erg vreemde zaak. Dat Joran meer weet dan dat hij verteld daar ben ik van overtuigd... ik heb alleen meer het idee dat hij iemand beschermd ofzo... Ik weet het niet ik kan mijn vinger er niet echt opleggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:52

Ik denk ook dat als ze dood is, je het lichaam nooit zal vinden, ze zitten tenslotte op een eiland, er zitten haaien en ze zitten bij de Oceaan, paps is rechter, die weet wel hoe hij zo een zaak moet manipuleren.

Jammer voor hem dat hij als puber een pestjong was, dat spreekt nu in zijn nadeel, want de überlieverdjes die worden vaak niet verdacht, maar die kunnen het engst zijn in hun daden. Kijk naar de ontvoerder van GJ Heijn, Ferdi E, was een modelbuurman, echtgenoot en vader.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:57

Ik zag laatst een documantaire waarin zijn buren ( in nederland ) spraken over hoe zo'n vervelend rot jong het was. Altijd last van overlast, lawaai hij was vaak aan de drugs etc.

Ik denk wel dat hij er veel mee te maken heeft. Maar zijn ouders hebben het verdomd slim aangepakt.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:00

Deze zaak wordt elke keer weer gekker... Ik ben wel benieuwd wat voor nieuw bewijs er nou is gevonden. Het lijkt mij dat je de drie niet veroordeeld krijgt op basis van wat ze nu hebben, zolang ze geen lichaam vinden. Je wordt toch niet veroordeeld alleen omdat je iemand als laatste gezien hebt?
Ik word persoonlijk heel erg misselijk van die ouders van haar... Die waren een tijdje terug bij DR Phil, en hadden het alleen maar over dat ze zo'n goede leerling was en veel voor kerk deed en nooit met die jongen mee zou gaan om te drinken en even te vozen op het strand. Maar kom op, dat doet elke 18jarige toch op vakantie? Een sterk staaltje Amerikaans puriteinisme...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:02

Dat er van Nathalee wordt gezegd dat ze geen lieverdje was en dat ze al eerder weggelopen is, mag niet gezegd worden, want daarom mag ze nog steeds niet zomaar vermist zijn of vermoord,. Maar dat Joran ook geen lieverdje is en zich met drugs bezig hield werkt plotseling in zijn nadeel? Dus hij verdiend het wel om misschien zomaar valselijk beschuldigd te worden, en maanden lang in zware detentie te zitten?
Rare moraal hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:20

Als hij van af het begin had meegewerkt en een correcte verklaring had afgegeven was hij iemand die haar het laatst had gezien. Helaas voor hem is zijn verleden ook niet brandschoon,ook niet met meisjes. Natuurlijk kan het een ongeluk zijn geweest dat ze een OD heeft genomen of dat het tezamen met de drank een OD is geworden, ze was immers de hele dag al dronken en gebruikte ook drugs.

Hij heeft genoeg gezien en gedaan om te weten dat dat een doodsoorzaak kan worden, het is dan juist wat hij allemaal met haar heeft uitgespookt voor ze stierf en ik denk dat dat de reden is dat hij met pa het lichaam heeft weggewerkt in de hoop dat hij alleen maar als laatst geziene getuige van haar wordt gezien. Sectie had misschien hem wel tot absolute dader gemaakt, wellicht idd verkrachting, verwurging door lust, mishandeling. Dan wellicht kon aangetoont worden dat ze drugs en drank heeft gebruikt gedurende de tijdstippen dat zij samen waren. Gevangenissen in Aruba zijn niet prettig, ook niet voor drugs bezit en gebruik en zeker niet als er een toerist aan overlijd.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 14:43

russel schreef:
Zo iets zeggen advokaten altijd. Die doen altijd zo zeker van hun zaak, is cultuur denk ik dan maar.

Danku, ik dacht dat ik al iets gemist had. Cruciale fouten ofzo. Maar je hebt gelijk zo zijn advocaten wel Ja

Het lichaam kan alsnog gevonden worden, de tijd zal het ons vertellen, en als het niet het lichaam is, is het een deel. Alleen een paar botten vertellen vaak hun geheimen

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:35

russel schreef:
Als hij van af het begin had meegewerkt en een correcte verklaring had afgegeven was hij iemand die haar het laatst had gezien. Helaas voor hem is zijn verleden ook niet brandschoon,ook niet met meisjes. Natuurlijk kan het een ongeluk zijn geweest dat ze een OD heeft genomen of dat het tezamen met de drank een OD is geworden, ze was immers de hele dag al dronken en gebruikte ook drugs.

Hij heeft genoeg gezien en gedaan om te weten dat dat een doodsoorzaak kan worden, het is dan juist wat hij allemaal met haar heeft uitgespookt voor ze stierf en ik denk dat dat de reden is dat hij met pa het lichaam heeft weggewerkt in de hoop dat hij alleen maar als laatst geziene getuige van haar wordt gezien. Sectie had misschien hem wel tot absolute dader gemaakt, wellicht idd verkrachting, verwurging door lust, mishandeling. Dan wellicht kon aangetoont worden dat ze drugs en drank heeft gebruikt gedurende de tijdstippen dat zij samen waren. Gevangenissen in Aruba zijn niet prettig, ook niet voor drugs bezit en gebruik en zeker niet als er een toerist aan overlijd.

Niet aanvallend bedoeld, maar ik vind dit een hoop speculatie en gis werk wat niemand kan weten (behalve de dader). Het is zeker een mogelijke theorie, maar het is niet meer dan dat. Zijn er aanwijzingen die hier toe leiden? Hoe heb je verhaal samen gesteld? (gewoon vragen, geen retorische vragen!) Of bedoelde je dit verhaal als hersenspinsel van jou? (sorry als ik het verkeerd opgevat heb dan)

Ik vind het af en toe knap dat mensen hele 'waarheden' kunnen verzinnen aan de hand van horen zeggen of hoe ze zelf denken dat het gebeurt is. Net zoals ik het knap vind dat mensen kunnen beoordelen hoe andere mensen over iets denken, maar goed dat is een andere discussie.
Russel: Dit laatste is zeker niet naar jou bedoeld, eerder in het algemeen hoe mensen denken te weten wat er gaande is in het koppie van andere mensen, o.a. Joran (maar goed, dat is een andere discussie zoals ik al zei).

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:56

Mystica schreef:
Dat er van Nathalee wordt gezegd dat ze geen lieverdje was en dat ze al eerder weggelopen is, mag niet gezegd worden, want daarom mag ze nog steeds niet zomaar vermist zijn of vermoord,. Maar dat Joran ook geen lieverdje is en zich met drugs bezig hield werkt plotseling in zijn nadeel? Dus hij verdiend het wel om misschien zomaar valselijk beschuldigd te worden, en maanden lang in zware detentie te zitten?
Rare moraal hier.

Daar ben ik het dus volledig mee eens. Omdat Joran geen lieverdje was/is mag hij beschuldigd worden en verdacht gemaakt worden en is hij onsympatiek. Maar dat Natalee geen lieverdje was moet hier buiten staan?! Wanneer zij geen lieverdje was in de zin van drugs, rehab enz. betekent dat voor mij dat zij dingen zou doen die een normaal mens niet zou doen. We denken allemaal dat Joran de dader is, maar kan Natalee geen schuld ergens aan hebben? Wie weet wat zij allemaal uitgelokt heeft.

Nogmaals, voor mij geld: No body no case. Zonder haar lichaam zijn het voor mij speculaties.

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:12

De gevangenissen op Aruba zijn net zo "prettig" als die in Nederland hoor. Het is geen onderontwikkeld gebied of zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:55

Ben je er geweest? Dat net zo prettig denk ik dus weer niet, drugs zal daar een grotere rol spelen als hier, omkoping idemdito, Antillianen zijn anders met elkaar dan Hollanders, dus een Antilliaanse bewaker is ook anders met gevangenen dan Hollanders. Ik ken Antillianen, nee is nee desnoods hardhandig nee. Ik ben niet anti-antilliaan, integendeel, als ze opvoeden doen ze het grondiger dan in Nederland. Dat zal je ook in de gevangenis zien. De medegevangenen zou ik niet graag bij mij hebben, zeker niet als ze gestoort zijn van de drugs.

Het mooi kamertje in je uppie met klein tv'tje verwacht ik daar niet...of Anneve hebben ze dat daar wel??

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:59

Ja, ik ben er geweest, vaak zelfs. Pappa was er rechter, weet je nog, het systeem is hetzelfde als in NL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:02

sweetheart schreef:
russel schreef:

Niet aanvallend bedoeld, maar ik vind dit een hoop speculatie en gis werk wat niemand kan weten (behalve de dader). Het is zeker een mogelijke theorie, maar het is niet meer dan dat. Zijn er aanwijzingen die hier toe leiden? Hoe heb je verhaal samen gesteld? (gewoon vragen, geen retorische vragen!) Of bedoelde je dit verhaal als hersenspinsel van jou? (sorry als ik het verkeerd opgevat heb dan)

Ik vind het af en toe knap dat mensen hele 'waarheden' kunnen verzinnen aan de hand van horen zeggen of hoe ze zelf denken dat het gebeurt is. Net zoals ik het knap vind dat mensen kunnen beoordelen hoe andere mensen over iets denken, maar goed dat is een andere discussie.
Russel: Dit laatste is zeker niet naar jou bedoeld, eerder in het algemeen hoe mensen denken te weten wat er gaande is in het koppie van andere mensen, o.a. Joran (maar goed, dat is een andere discussie zoals ik al zei).

Sweethart ik heb een aantal documentaires over hem gezien, zijn er velen geweest, Oprah, Dr Phill, P.R de Vries, ik geloof ook een achter het nieuws programma (netwerk of zo), artikeltjes gelezen, is heel erg veel over te doen geweest. Recontructies zijn er gemaakt. Dan is er over het verleden van die Joran veel verteld. Er is een recontructie gemaakt over de mogelijkheid dat ze al dronken en onder invloed was toen ze Joran ontmoette, ze was nl die hele dag al dronken, was ook dronken in het hotel geweest die ochtend en dat ze mogelijk in Jorans eigen slaapkamer is overleden na het hebben van sex, dat er eigenlijk al van uit gegaan was dat ze al zo ver heen was dat ze al niet meer voor zichzelf op kon komen en dat eventueel een heftige emotie haar een hartstilstand kon geven. Joran zelf veel drugs gebruikte dus er wel wat van af weet. Dan is er een theorie dat paps het lichaam heeft weggewerkt, dat Joran niet weet hoe en waar, wat je niet weet kan je niet verspreken. Een theorie die ik wel kan volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:03

anneve schreef:
Ja, ik ben er geweest, vaak zelfs. Pappa was er rechter, weet je nog, het systeem is hetzelfde als in NL.

Dus jouw vader is er rechter? Idd het hele systeem is hetzelfde als in Nederland, maar Antillianen zijn geen Hollanders, dan alleen omdat ze een Nederlands paspoort hebben.

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:38

Nee, pappa van der Sloot, Nederlander.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:34

russel schreef:
Sweethart ik heb een aantal documentaires over hem gezien, zijn er velen geweest, Oprah, Dr Phill, P.R de Vries, ik geloof ook een achter het nieuws programma (netwerk of zo), artikeltjes gelezen, is heel erg veel over te doen geweest. Recontructies zijn er gemaakt. Dan is er over het verleden van die Joran veel verteld. Er is een recontructie gemaakt over de mogelijkheid dat ze al dronken en onder invloed was toen ze Joran ontmoette, ze was nl die hele dag al dronken, was ook dronken in het hotel geweest die ochtend en dat ze mogelijk in Jorans eigen slaapkamer is overleden na het hebben van sex, dat er eigenlijk al van uit gegaan was dat ze al zo ver heen was dat ze al niet meer voor zichzelf op kon komen en dat eventueel een heftige emotie haar een hartstilstand kon geven. Joran zelf veel drugs gebruikte dus er wel wat van af weet. Dan is er een theorie dat paps het lichaam heeft weggewerkt, dat Joran niet weet hoe en waar, wat je niet weet kan je niet verspreken. Een theorie die ik wel kan volgen.

De theorie van dokter Phil was de seksslaaftheorie. Knipoog
Ik heb er ook nog wel een paar. Lachen
Uitgangspunt is dan dat Joran heeft Nathalee idd achter heeft gelaten op het strand.

1# Nadat Joran weggegaan is, heeft Nathalee geprobeerd terug te komen naar haar hotel. Onderweg is ze geschept door een onbekende dronken man, en is overleden. Man is zo geschrokken dat hij het lijk opruimt.

2# Nadat Joran weggegaan is, is Nathalee stomdronken de verkeerde kant opgelopen en in zee beland. Daar is ze verdronken en weggespoel/ opgevreten door een haai.

3# 1 van de andere 2 verdachten heeft Nathalee vermoord en Joran beschermd deze persoon.

4# Zelfde scenario als nummer 3, maar papa heeft het gedaan!

5# Nathalee heeft er bewust voor gekozen om alleen op het strand te blijven en wilde haar vorige plannetje opnieuw uitvoeren. Dus heeft ze de benen genomen. Zit nu ergens op de sofa voor de tv zich ziek te lachen om de hele wereld die haar zoekt en Joran de schuld geeft.

Pling

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:29

Okey russel... duidelijk Lachen Ik snap het.

Mystica: Ik heb iets gemist denk ik... haar vorige plannetje? Wat was dat dan? Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:35

Daar bedoelde ik eigenlijk mee, de vorige keer dat ze wilde weglopen. Knipoog

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:37

Mystica schreef:
Daar bedoelde ik eigenlijk mee, de vorige keer dat ze wilde weglopen. Knipoog

Okey dat had ik gemist dat ze al eerder een plannetje had om weg te lopen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:02

Ja, want ze was toch al een keer eerder een lange tijd weg? Ik geloof dat ze niet zo hecht thuis waren en zij nogal rebels. Kan zijn hoor.

Die theorie dat ze in dat zwaar bewapende bordeel zou zitten, vond ik angst aanjagend, dat was via Oprah, toen kwamen er ook al andere meisjes aan bod die zomaar verdwenen waren, gewoon gekidnapt en dat er een meisje na jaren via een zeeman in een bordeel was aangetroffen. Hij herkende haar en ze is gevonden toen.

Ik vond het gruwelijk te zien dat ze die meiden middelen geven en dat ze eerst nadat ze veelvuldig te zijn misbruikt, daarna door die middelen tijdens de sex sterven.

Kennelijk is Natalee nog op het strand gezien, er wordt gespeculeerd dat ze een dure sexslavin zou zijn, juist omdat ze gezocht wordt. Wat een enge wereld leven wij toch in. Als je dan bedenkt dat Maddie McCann ook zo een raar verhaal is, god weet hoe dat zit.... Huilen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:42

Tijd geleden was dit bij Peter R De Vries.. Ik ben me er in gaan verdiepen, Boeken gelezen internet gelezen ect. En ik zie dat hier zoveel mensen reageren die er werkelijk NIKS van af weten..

Sorry, maar wat lees ik veel "rare" opmerkingen.

Die jongen, en die knullen daar, zijn zo schuldig als ze maar kunnen zijn. Alleen door het gebrek aan een lijk kunnen ze het niet hard maken.

Ik zou zeggen, ga je er eens in verdiepen en lees een boek of kijk eens die aflevering van Peter R de Vries.. Ik denk dat vele meningen zullen veranderen Lachen

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:43

Ik heb het ook gevolgd en ik ben ervan overtuigd dat Joran er wel degelijk bij betrokken is..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:46

Ach er zijn zoveel dingen waar die jongens over gelogen hebben en toen er bewijs kwam dat het anders lag op eens het verhaal omdraaiden.. Als ze helemaal onschuldig waren.. Vind ik het erg typisch dat ze al tot 4 (!) keer toe iets gevonden hadden waardoor iets niet bleek te kloppen en dan draaide ze het weer helemaal om het verhaal..

Vooral Peter R de VRies heeft toen indruk op mij gemaakt.. Ook met die chat gesprekken enzo.. En die schoen. ( dat was het toch? is alweer een tijdje terug)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:51

Kan je dat ergens terugzien die gesprekken met peter r vries?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:56

Geen idee. Het was de aflevering van 26 november 2006. Het was een extra lange, 80 minuten.