Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik heb The Ring gezien ja,... en dat doe ik niet nog eens
Yessy schreef:Volgens mij kunnen die dingen gewoon gemeten worden, ze hadden hier in de buurt een kruispunt met stoplichten waar altijd achterlijk veel ongelukken gebeurden, uiteindelijk een water-iets wat eronder lag verlegd en toen was het over. Dat doen ze echt niet naar aanleiding van iemand met een wichelroede
IKbenEllen schreef:Midasje schreef:iee moet ook nog slapen vanacht
Als jij al niet kan slapen van wiebelende schommeltjes in Argentinie![]()
![]()
heb ik medelijden met je.
Pure interesse hoor, ik bedoel er niks l*lligs mee, maar mensen die dit al creepy vinden, kijken jullie ook films als The Ring en the Grudge?
Cayenne schreef:Maar daarvan weet je dat het in scene is gezet, en dit is gewoon heel erg vreemd
Midasje schreef:hihi je bent wel echt nuchter he wou dat ik dat ook was.![]()
Danielle_ schreef:Idd erg raar..
Ik ken iemand waarbij ze in de klas ook geeste ngingen oproepen. Dat meisje wilde er niet bij zijn en is weggelopen.
De anderen deden het gewoon en er kwam plotseling een mes uit het plafond.
Zulke rare dingen gebeuren wel../
Toch vind ik dit niet echt heel eng eruit zien..
Climax schreef:Danielle_ schreef:Idd erg raar..
Ik ken iemand waarbij ze in de klas ook geeste ngingen oproepen. Dat meisje wilde er niet bij zijn en is weggelopen.
Mes uit het plafond??????? Hoe kan dat nou?
Bij ons kwam er ook een keer een mes uit het plafond maar dat kwam doordat Pietpiraat en Pindakaas een zwaard van de kermis lieten lanceren.
Climax schreef:Mes uit het plafond??????? Hoe kan dat nou?
Bij ons kwam er ook een keer een mes uit het plafond maar dat kwam doordat Pietpiraat en Pindakaas een zwaard van de kermis lieten lanceren.
mellamoshan schreef:je hebt ook een of andere plaats in amerika waar als je je auto in z´n vrij voor het spoor zet, hij over het spoor heuvel op geduwt wordt. verhaal gaat is dat schoolkinderen dat doen die in een schoolbus zijn omgekomen daar op het spoor. het is daar een spoorovergang zonder bomen of toezicht.
die schommels deden me daar een beetje aan denken
Climax schreef:Danielle_ schreef:Idd erg raar..
Mes uit het plafond??????? Hoe kan dat nou?
Midasje schreef:mellamoshan schreef:je hebt ook een of andere plaats in amerika waar als je je auto in z´n vrij voor het spoor zet, hij over het spoor heuvel op geduwt wordt. verhaal gaat is dat schoolkinderen dat doen die in een schoolbus zijn omgekomen daar op het spoor. het is daar een spoorovergang zonder bomen of toezicht.
Ha nee dat is niet waar is bij discovery channel geweest die weg loopt niet omhoog maar omlaag is gezicht bedrog![]()
Vond het ook jammer.
Midasje schreef:mellamoshan schreef:je hebt ook een of andere plaats in amerika waar als je je auto in z´n vrij voor het spoor zet, hij over het spoor heuvel op geduwt wordt. verhaal gaat is dat schoolkinderen dat doen die in een schoolbus zijn omgekomen daar op het spoor. het is daar een spoorovergang zonder bomen of toezicht.
Ha nee dat is niet waar is bij discovery channel geweest die weg loopt niet omhoog maar omlaag is gezicht bedrog![]()
Vond het ook jammer.
Danielle_ schreef:Climax schreef:Mes uit het plafond??????? Hoe kan dat nou?
Tja ik heb het alleen maar gehoord hoor.. niet gezien
Of het waar is weet ik ook niet want ik was er niet bij, maar het was op dat moment niet een moment op grapjes te maken ofzo.
haha maakt mij niet uit hoor, heb het alleen maar gehoort.