wat is er met nederland aan de hand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Clarity

Re: wat is er met nederland aan de hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:20

Ladygiroc schreef:
sorry hoor ik ben niet rasistisch maar als ik ergens buiten loopt, wordt altijd nagefloten door ... de zelfde lui.
Moorden en verkrachtingen ook. zijn meestal buitenlanders! En buiten de criminaliteit..
waarom rijden bijna alle buitelanders in een dikke auto terwijl ze niet eens werken?!

had laastst een nieuwe collega, had een uitkering dus moest werken voor zn centen (goede zaak) maar meneer had daar geen zin in en is dus weggetrapt,
wat hoor je achteraf?

ja hij wilde niet werken want hij rijdt 3 of 4 keer per maand naar marokko om daar spullen te brengen en daar krijg hij zo';n 3000 euro voor. Maar die vent zit wel MET uitkering!!

Moet jij als arme bruger maar eens een uitkering aanvragen

Ik heb verder niks tegen buitenlanders hoor, maar ik denk vaak dat die buietnlandse jeugd soms wat harder is. Sneller ruzie, slaan, seks (verkrachten) enzo.
Ongetwijfeld komt dit ook bij nederlanders voor hoor.

Al dit soort dingen lijken idd een hype te worden..

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 18:39

Ladygiroc schreef:
tuurlijk wordt je nagefloten maar de meeste keren echt wel door buitenlanders. Nou woon ik in de stad dus is het toch al erger dan een klein plaatsje of dorp.

Nederlanders die rijden in een dikke auto werken ervoor da's het verschil! Zoals eerder vernoemd, gezinnen die zichzelf in 1 huis proppen en allemaal een uikering trekken. Dat krijg jij als nederlander echt niet voor elkaar hoor. Is er dan geen 1 instantie die erachter komt dat ze daar allemaal in leven?

Waarom zouden alleen nederlanders werken voor een dikke auto !!??, en daarbij durf ik te wedden dat er genoeg nederlands niet voor hun auto gewerkt hebben, maar gewoon illegaal

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:37

tamary schreef:
Nezzie schreef:
Ik ontken niet dat er een probleem is, maar Nederland is niet vol. Twee jaar geleden las ik een onderzoek dat als je de hele bevolking van Nederland bij elkaar zou zetten, waarbij iedereen 0.75 m2 heeft (kun je dus staan zonder anderen te raken), dan passen we met zijn allen op Urk. Geen idee of het waar is, ik kan het onderzoek niet terug vinden.

En dan kun je ook al die mensen voeden vanaf hetzelfde stuk land?

Gemiddelde Nederlander heeft voor zijn levensstandaard ong 4.4 hectare (volgens voetafdruk berekeningen van eco organisaties) nodig. Nederland is 41.528km2 groot (incl water) = 4.152.800 hectare / 4.4 = 943.818 mensen die duurzaam zouden kunnen leven op dit oppervlak. We leven met 17.000.000 mensen op ditzelfde oppervlak.

De basis van alle ellende ligt een stuk verder in het verleden trouwens. Daniel Quinn heeft hierover een stel heel goede boeken geschreven. website : http://www.ishmael.org

En dacht je dat al het eten dat we hier eten ook hier geproduceerd wordt? Nee toch he?
En als er maar 900.000 mensen in Nederland zouden passen, dan ligt de overbevolking hier echt niet aan de buitenlanders, want over die hoeveelheid waren we hier allang heen voordat er gastarbeiders geimporteerd werden en er veel immigratie was.

Over de auto's: ik heb een aantal jaar in een studentenhuis gewoond en daar had ik een nogal xenofobe huisgenoot. Kon hij niet veel aan doen, dat had hij van zijn ouders meegekregen. Op een gegeven moment zegt hij: "Ik vraag me af waar de buurman zijn auto van betaald." Waarop ik zeg dat hij gewoon werkt. Zijn reactie: "Maar het is een buitenlander." Ik ben toen volledig uitgeflipt en heb hem heel duidelijk gemaakt dat dit een goed moment was dat hij boodschappen ging doen, omdat ik hem even niet hoefde te zien.
Die auto was trouwens niet eens een dikke bak of zo, gewoon een normale gezinswagen.

Het is inderdaad maar waar je je prioriteiten legt, als je bij nederlanders met een uitkering kijkt staat er ook wel eens een breedbeeld tv met home-cinemaset. En ik heb hier op bokt ook wel eens iemand gelezen die vertelde dat ze een uitkering had, maar wel twee paarden. En die dingen zijn nou ook niet bepaald gratis.

Ik word gewoon een beetje moe van het vingertje wijzen. Juist die wij tegen hun mentaliteit verergert het probleem.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:04

Nou het ligt gewoon aan het straatbeeld, en mensen die in een probleembuurt leven hebben meestal niet zoveel geld in spreek nu over sociaal woningen. En als er in die sociaal woningen vier nieuwe mercedes? Bmw wagens staan kan je toch wel is denken Lachen

ik heb daar ook gewoont, wel moeten weg gaan omdat het niet meer leefbaar was. De nieuwe huisbewoners hadden drie grote huizen in marokko, reden hier met een gloednieuwe shique mercedes ook. Dochters gingen daar wonen, de moeder voor wie het huis bestemd was terug. De mensen van de abc stellen niet eens vragen hoor, maar goed week later was er al een inval in mijn vorig huis. En was de broer met drie wapens opgepakt
Al de vzw islamitische jongeren cafes zijn drugshuizen, dertig zijn er al gesloten, elke keer komen er weer. Ik zeg altijd waarom zouden ze geencriminaliteit doen en veel verdienen, ze kunnen er mee wegkomen, leg dan maar een uit waarom je hard moet werken voor duizend euro per maand.