jeee...ik heb wat gemist....
Moeten doen...tja, als dat het enige is wat ik bij de baas doe ben ik er niet lang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:doen ze dan wat?
jeee...ik heb wat gemist....
Moeten doen...tja, als dat het enige is wat ik bij de baas doe ben ik er niet lang
Shadow0 schreef:Sarabande: ik denk dat dat de manier is waarop politiek nu werkt. Dat het niet meer om de inhoud gaat, maar louter om de persoon. Mensen geven Verdonk alvast een stem voor ze heeft laten weten wat ze uberhaupt voor plannen heeft, en zijn tegen andere personen (Balkenende, Bos), niet omdat dat iets heeft te maken met wat ze doen of moeten doen, maar 'gewoon' omdat ze die niet leuk vinden. Lijkt mij een erg verkeerde grond voor beslissingen, maar ja...
runningkawa schreef:Nou sorry, maar stapje voor stapje doet de rest ook niks..ja stapje voor stapje verder de ondergang in brengen..
runningkawa schreef:Ik denk zeker dat Verdonk goede dingen heeft gedaan met de intergratie van de buitenlandse mensen.
sarabande schreef:Het is dan een ander
sarabande schreef:Ik denk dat als je goed kijkt er wel degelijk stapjes in de goede richting gedaan worden.
Maar ja als je alleen ziet wat je wilt zien, kom je daar niet achter.
Kendra schreef:Ik denk dat veel mensen vinden dat Ria klare taal mag spreken en daadkrachtig mag optreden, zolang het in hun eigen straatje past of ze er zelf in ieder geval niet minder van worden.
shadow0 schreef:Mensen geven Verdonk alvast een stem voor ze heeft laten weten wat ze uberhaupt voor plannen heeft, en zijn tegen andere personen (Balkenende, Bos), niet omdat dat iets heeft te maken met wat ze doen of moeten doen, maar 'gewoon' omdat ze die niet leuk vinden. Lijkt mij een erg verkeerde grond voor beslissingen, maar ja...
Oscar schreef:Er zullen vast wel (veel?) mensen zijn die inderdaad zo denken. Ze vinden het kapsel van Balkende stom, en 'dus' is hij geen goede politicus. Da's behoorlijk kort door de bocht, maar ook meteen weer het 'leuke' aan stemmen; je hoeft je niet te verantwoorden waarom je niet op iemand stemt.
Shadow0 schreef:Als er iets een burgerplicht is, is het dat: nadenken over wat je doet en waarom. Meer nog dan welke vage Nederlandse tradities dan ook, is dat iets wat iedereen zou moeten doen.
Oscar schreef:Ik zal het niet ontkennen hoor, ik zie ook liever maatregelen die in mijn straatje passen, wie niet?![]()
.........
Kendra schreef:Oscar schreef:Ik zal het niet ontkennen hoor, ik zie ook liever maatregelen die in mijn straatje passen, wie niet?![]()
.........
![]()
* Denk ook nog wel eens aan algemeen maatschappelijk belang*