Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moniek

Re: Man raast over A4 met 280 kilometer per uur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 23:31

Chiqa schreef:
Moniek schreef:
In welke auto van over de 600pk heb je gereden ?een f1? haha

Een SLR Mclaren special edition, weet je wel die auto waar de vlammen van de remblokken afkomen. Pling

ja die hadden we ook nog dat is idd 625pktjes heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Haha! alleen jammer van die ster.
heb liever een ster in de voorruit dan op mijn gril ROFL

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:36

Whooohooo 280!
Da's echt onvoorstelbaar hard.. gelukkig dat er geen ongelukken zijn gebeurd, want dat was zéker niet goed afgelopen!

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:12

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 31-03-22 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:52

Hoorde dat het om een BMW uit de 7 series ging ofzo...

Maar idd, gigantisch hard, levensgevaarlijk ook

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:04

Als het werkelijk zo is dat sommige auto's idioot hard rijden uitlokken, mogen ze die dingen van mij van de weg halen... en ik moet ook eerlijk bekennen dat ik, over het algemeen, geen bijster goede ervaringen met BMWrijders heb... Ik vind het idioot dat je als een gek door een woonwijkje scheurt, of twee keer zo hard over welke weg dan ook, ''omdat je een mooie auto'' onder je kont hebt....

Neh, deze vent stond gewoon stijf van de coke... die kon vast niet erg helder meer denken. Gelukkig heeft ie geen brokken gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:48

Nakisha schreef:
Als het werkelijk zo is dat sommige auto's idioot hard rijden uitlokken, mogen ze die dingen van mij van de weg halen...

Ben blij dat jij daar niet de laatste hand in hebt! ROFL

Nakisha schreef:
geen bijster goede ervaringen met BMWrijders heb... Ik vind het idioot dat je als een gek door een woonwijkje scheurt, of twee keer zo hard over welke weg dan ook, ''omdat je een mooie auto'' onder je kont hebt....

Sigaar

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:00

280 Wow!
Toen ik een keer 200 reed in Duitsland ging ik voor mijn gevoel al keihard... en dan nog 80 km harder... wat een idioot.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:15

Het verschilt wel per auto... in een mazda 3 reed ik zo 140 zonder dat ik er erg in had. Terwijl ik in onze vw golf wagon (zo'n lange Clown ) 120 al loeihard vind... Toen ik laatst 150 reed op de duitse snelweg begon het stuur al bijna te trillen Clown Terwijl ik in die mazda op m'n dooie akkertje 140 te pakken had en echt met een "oo?" naar de snelheidsmeter staarde. Die ligt zo stabiel en rustig op de weg dat je dat echt niet merkt. Dus snap wel dat je met zo'n dikke bmw makkelijk zo hard rijdt máár uiteraard is dit gedrag zéker niet goed te keuren. Bovendien zijn de nederlandse wegen gebouwd op 120 en niet veel harder, laat staan 280... in Duitsland zie je ook direct, ook al sje niet ver over de grens bent, dat de snelwege daar al heel anders gebouwd zijn en dus ook op hogere snelheid.

Maar ik kan niet begrijpen hoe iemand zo hard kan rijden Scheve mond Ik vind die 150 van mij al veel te hard, misschien in de mazda dat ik nog 160 zou rijden maar daar houdt het echt op. Zo 130 vind ik het lekkerst rijden in deze auto.

Maargoed, als je graag je leven op het spel wil zetten en dat van anderen dan moet je vooral 280 rijden

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 16:26

Kijk eens aan dat is een mooie snelheid Ja
Hij had alleen die cocaine achterwege moeten laten...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:17

Moniek schreef:
heb liever een ster in de voorruit dan op mijn gril ROFL

Hé, da's ook altijd mijn uitspraak *LOL* .

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 19:39

Citaat:
Ben blij dat jij daar niet de laatste hand in hebt!

Hoezo? Vind jij het wél goed dat mensen als idioten rondscheuren ''omdat ze een auto hebben die dat kan''?

Sorry, maar dat een auto het KAN, betekend niet dat je het ook moet DOEN.

Ik vind dat soort gedrag vreselijk hersenloos. En voor mensen mij verwijten dat ik niet weet waarover ik praat; ik heb zelf een enorme BMW fan in mijn kennissenkring. Eigenaar van twee stuks. En ook hij vind rondscheuren lollig.

Ik vraag me af of mensen hier die dat ook ''lollig'' vinden, dat ook zouden vinden als zo'n ''lollig rijdend'' persoon op hun kind, kat, hond of paard inrijd... omdat je met je enorme snelheid nét niet op tijd kon reageren...

Als mensen graag willen scheuren, laat ze dan naar het circuit gaan, of wedstrijden gaan rijden op daarvoor bedoelde terreinen. Er worden vaak genoeg evenementen gehouden. Wat je met je eigen leven doet zal me worst wezen... maar breng anderen aub niet in gevaar omdat JIJ het leuk vind hard te rijden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 22:31

Moniek schreef:
tamorka schreef:
Ik denk dat je zowiezo een beetje een autofreak moet zijn om dat te begrijpen.

ja je moet dat in je hebben denk ik.
iemand die niks met autos heeft word niet warmer of kouder van een bmw of fiat punto

het eerste wat ik dacht, hihaaa, prachtige bak trouwens, wel vind ik het minder dat ie onder invloed van drugs was en in slechte conditie, ik bedoel met zo''n auto zou ik het denk ik ook niet kunnen laten om eventjes extra gas te geven Haha!

maareh volgens mij als je je ramen opendoet gaan je wangen wijd staan net zoals in tekenfilms *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 16:58

Nakisha schreef:
En voor mensen mij verwijten dat ik niet weet waarover ik praat; ik heb zelf een enorme BMW fan in mijn kennissenkring. Eigenaar van twee stuks. En ook hij vind rondscheuren lollig.

Echt?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:06

Yep, serieus. Woonachtig in het zuiden des lands. Vanwege privacyredenen zet ik uiteraard zijn naam niet neer. Maar hij geeft rijlessen, dus hij weet ook wel wat hij doet. Daarnaast houd hij van customizen van auto's.

Maar mijn probleem is ook heel simpel; als ze allemaal op een baan willen rondscheuren vind ik dat prima, geen probleem. Ik word pas nijdig als ze anderen ermee in (mogelijk) gevaar brengen. Ja, sommige auto's kunnen wel en willen wel... maar dat is geen reden om ook gelijk het gas vol in te trappen.

Ik zie ze hier wel eens door onze straat scheuren... meestal BMW's, maar ook wel andere ''gepimpte'' auto's. Ik zie de lol niet zo... hier wonen héél veel kleine kids, heel veel dieren... een ongeluk zit in een klein hoekje.

En ik was ooit zover dat ik iemand met een dikke BMW gevraagd heb of hij zich wel bewust was van de risico's van zijn gedrag. Het antwoord? Hij was een heel bewuste chauffeur, en kon (volgens hemzelf) fantastisch rijden. Ja ja... lekker zoeen... daar kan je van op aan. Oh, en als ie toevallig een kat ofzo omreed, tja, ''dat kan gebeuren''.... Boos!

Daar word ik dus spinnijdig van...

max1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:21

eens met nakisha...

als je zo dol bent op dat racen doe je dat lekker op een racebaan...
het is gewoon puur egoisme om dat op een normale weg te doen.... je brengt anderen er mee in gevaar
je zal net met je gezinnetje in de auto zitten en er komt zo'n mongool aan... met die snelheid lig je gewoon direct het loodje als je een ongeluk maakt...

ook een beetje simpel van een aantal hier die zeggen: "je hebt het niet door als je in zo'n geweldige bak rijdt..."
ik neem aan dat er ook een km-teller op zo'n dure bak zit...

klinkt misschien erg hard, maar ik hoop altijd dat dit soort "interessante" lui zichzelf tegen de vangrail aan rijden ipv tegen onschuldige medeweggebruikers....

max1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:23

Nakisha schreef:
een heel bewuste chauffeur, en kon (volgens hemzelf) fantastisch rijden

dat kon de chauffeur van prinses Diana inderdaad ook.........
ik denk dat we allemaal weten waar laatstgenoemde al jaren verblijft....

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:29

Ging gister nog met een vriend 180 km. per uur over de snelweg, vond dat al eng. Moet er niet aan denken nóg 100 km. harder te rijden, wat een gek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:03

Ik ben het ook met je eens hoor Nakisha, die klootzakken moeten ze meteen
hun speeltjes afnemen, die horen op het circuit thuis.

max1 schreef:
ook een beetje simpel van een aantal hier die zeggen: "je hebt het niet door als je in zo'n geweldige bak rijdt..."

Eens hoor, iemand met een BMW onder zn reet kan voor de regel niet beter rijden dan iemand
met een Panda Vork

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:48

Echt een gevaar voor mede weggebruikers zoéén Boos!
Wat een gek zeg!!!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:51

is nu toevallig op wegmisbruikers op de tv.
mijn moeder is dit aan het kijken en lees toevallig net dit topic.

maar wat een snelheid.
dat hij zijn eigen doodrijdt oke maar een ander als het zou gebeuren:S

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:25

Chiqa schreef:
Ik ben het ook met je eens hoor Nakisha, die klootzakken moeten ze meteen
hun speeltjes afnemen, die horen op het circuit thuis.

max1 schreef:

Eens hoor, iemand met een BMW onder zn reet kan voor de regel niet beter rijden dan iemand
met een Panda Vork

valt mij wel op hier dat er zoveel gezegd waord dat een bmw rijder beter zal kunnen rijden dan iemand anders.
Weet niet waar dat vandaan komt.
En ja tuurlijk zit er op zo'n dure bak een km teller wou alleen zeggen dat je met zo'n auto daar vaker op moet kijken wil je opletten dat je niet te hard gaat,en dat niet altijd gebeurt.
ook hoor ik hier veel ja met zo'n dure bak dit of dat,volgens mij is het vaak afgunst dat iemand wel zo'n auto kan betalen en die ander niet.
De meeste lui die klagen over bmw rijders zijn juist diegene in een panda rijden.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:43

Je denkt toch niet dat iedereen die geld heeft om een bmw staat te springen, dat vind ik een beetje kort door de bocht...
En dat andere mensen dan jaloers zouden zijn.

Er zijn zoveel andere mooie auto's! Ja

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:47

Daar heb je een BMW voor denk ik dan Haha! Zolang je niemand anders in gevaar brengt op een lege weg waar weinig opritten langs liggen dan is dat best een keer leuk om te doen Schijnheilig In dit geval duidelijk anders en maar heel goed dat die man gepakt is voordat er echt ongelukken gebeuren.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:51

MamboBeach schreef:
Je denkt toch niet dat iedereen die geld heeft om een bmw staat te springen, dat vind ik een beetje kort door de bocht...
En dat andere mensen dan jaloers zouden zijn.

Er zijn zoveel andere mooie auto's! Ja

nee dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat het woord durebak op een negatieve manier word gebruikt en dat ruikt naar afgunst.
Het had ook een porsche of audi etc.
Net als dat hele gezeur dat er geen 4x4 in de binnenstad mochten komen onder het motto ze zijn niet mileu vriendelijk en te gevaarlijk dit was vooral tegen de hummer.
Dit was gewoon complete onzin dit was alleen maar afgunst. mensen hebben altijd wat te klagen als ze het zelf niet kunnen betalen,dit staat even los van dat het niet verantwoordlijk is om 280 over een snelweg te rijden in nederland.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 11:07

Veel van die Duitse bakken zijn lease op naam van de zaak hier in Nederland hoor. Daar vergissen veel mensen zich in..

Ik heb er ook wel een hekel aan als iemand in een redelijk grote auto achter je gaat lopen duwen en zich allemaal op gaat lopen fokken. Vaak zijn dat dezelfde types die achter het stuur zitten Scheve mond Wil niet zeggen dat iemand gelijk jaloers is dat hij Audi/BMW rijdt, het gebeurt net zo goed door Golf-matjes.