Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: Meneer Wilders is zelf knetter gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:15

Whiz schreef:
_rosita_ schreef:

dat is toch prima? dan zijn de problemen in de kinderopvang, zorg, dierenopvang etc ook opgelost en is het gespuis van de straat.... wil je dat niet? geen uitkering meer en voor degenen die niet oorspronkelijk uit nederland komen: terug naar land van herkomst en eens kijken of het daar net zo makkelijk gaat

Nou weet je.. dat is eigenlijk niet helemaal wat er staat. Hij zegt namelijk mensen met een niet nederlands paspoort. Maar jij vind dus dat nederlanders het land uit moeten?

Idd bedoel ik daar dus mee de mensen met een niet nederlands paspoort, maar ik zou er ook geen problemen mee hebben als de nederlanders waar jij op doelt hun nederlandse paspoort ingenomen zou worden en ook terug mogen naar land van herkomst.....
als je hier alleen komt om op je reet te zitten en je hand op te houden, vertikt om de taal te leren en zo de kans op werk vinden sterk verminderd, heb je hier wat mij betreft niets te zoeken.... met zulke lui zit nederland al vol genoeg met 'van oorsprong nederlanders'

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:16

Nathachou schreef:
Maar die tolerantie moet ook wel beperkt worden op een gegeven moment, anders zijn we gewoonweg Nederland niet meer Knipoog ...

Ja Wij snappen elkaar(tenmisnte ik snap jou volkomen en ben het 100% met je eens)

@ Schimmelig: Denk na, iemand die zo hard werkt in Nederland, moet misschien wel veel nederlands praten, denk dan dat je dat echt wel leert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:17

Wáárom zijn er altijd mensen die andere mensen willen veranderen, en het niet kunnen accepteren zoals ze zijn. Go on with your life.. en laat iedereen in z'n waarde. Ik kan me daar zo boos over maken.. ''Ja, die moet maar weg want die wil de taal niet leren.'' Heb je daar enige last van dan ?? En: ''Moslims hebben geen respect.'' En: ''Allochtonen die crimineel zijn moeten maar terug naar eigen land.'' Komop zeg.. ik kan me daar echt kwaad om maken...

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:18

Lovely1 schreef:
celticpony schreef:
ok,wilders hier komtie...ook ik kan keihard door de bocht gaan......... Clown
denk namenlijk eens na over wat ie zegt...hij scheert 1 hele bevolkingsgroep over 1kam. ik geloof dat er nog ooit eens iemand was die dat deed.; een groepering die banen inpikte,liever lui waren dan moe, voor alle ellende in het land zorgde,die maar het land uit moesten, etc. uiteindelijk ruim 50 jaar later herdenken we deze ellende nog steeds........

Dit is inderdaad kort door de bocht want hij scheert niet één bevolkingsgroep over 1 kam, dan moet je duidelijk horen wat hij zegt en schrijft. Als jij zijn plannen goed doorleest lees jij dat hij nog steeds mensen wil ontvangen in Nederland maar mensen die het echt nodig hebben. Hij heeft absoluut geen problemen met islamieten die zich aanpassen aan de samenleving en werken als dat mogelijk is, ik zie niet in zijn plannen staan dat hij die wil uitzetten. Wat hij wel doet is het beestje bij zijn naam noemen en er ook daadwerkelijk er wat aan willen doen, of ik het er nu mee eens ben of niet. Hij moet gewoon zijn boodschap eens anders formuleren en zijn haar normaal doen...
En ik vind dat de TS zich zeker verlaagd tot het niveau Wilders door hem knettergek te noemen...
Ik stem niet op deze man maar vindt wat sommige mensen hier roepen gaat me toch wat te ver.

ze mogen blijven als ze zich aanpassen en daarmee ook hun eigen godsdienst verloochenen....ja ja dat is idd iemand welkom heeten....SCHIJNheiligheid noem ik dat Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:18

x_Marr schreef:
Schimmelig: Ja maar 'vroeger' werd er nog niet zoveel nagedacht over het heden.

Het was leuk, gezellig, wij waren tolerant t.o.v. moslims. Je zorgen maken was ook helemaal niet nodig. Pas toen personen zoals Wilders en het vroegere CD om de hoek kwamen. Die hebben mensen onnodig bang zitten maken. Jullie mening is namelijk niet gebaseerd op het alledaagse leven, maar op de beelden van de media Knipoog

Of ga je mij nu vertellen dat je jaarlijks een x aantal keren aanvaringen hebt met buitenlanders in boerka's? Lachen

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:19

En ik kan me er kwaad om maken dat wij alles van hun moeten accepteren, en zij niks van ons willen accepteren Knipoog. Ik wil ze best in hun waarde laten, maar dan moeten ze dat ook met ons doen.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:19

Juul schreef:
''Ja, die moet maar weg want die wil de taal niet leren.'' Heb je daar enige last van dan ??

Ja! daar heb ik last van en mijn belastingcenten ook, zo'n persoon zal niet aan het werk komen gaat het handje ophouden en dan worden ''mijn'' centjes aan verspilt.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:20

Schimmelig schreef:
Of ga je mij nu vertellen dat je jaarlijks een x aantal keren aanvaringen hebt met buitenlanders in boerka's? Lachen

Ik wil je bij deze uitnodigen om hier een dagje te komen kijken Knipoog

_rosita_

Juul schreef:
Wáárom zijn er altijd mensen die andere mensen willen veranderen, en het niet kunnen accepteren zoals ze zijn. Go on with your life.. en laat iedereen in z'n waarde. Ik kan me daar zo boos over maken.. ''Ja, die moet maar weg want die wil de taal niet leren.'' Heb je daar enige last van dan ?? En ''Moslims hebben geen respect.'' En: ''Allochtonen die crimineel zijn moeten maar terug naar eigen land.'' Komop zeg.. ik kan me daar echt kwaad om maken...

ja zeker, dat zijn de mensen die de kans op werk vinden verminderen omdat zij de taal niet spreken of nauwelijks spreken. ik kan werkgevers daar alleen maar gelijk in geven, in elke functie moet er gecommuniceerd worden, spreek jij de taal niet, kun je dat niet....
ik die zin heb ik er dus last van, want ik werk me de blubber voor mijn centen en omdat zo'n flip vertikt nederlands te leren, houdt hij zijn hand op en krijgt een uitkering, in die zin heb ik daar wel degelijk last van.
en dát is waar ík me kwaad over kan maken... kom op zeg!

Air

Ja Juul daar hebben wij last van, mijn moeder die bijna bedreigt wordt omdat zij maar even de taal van hun moet leren? Gestoord Das toch niet helemaal normaal

En waarom kan je je daar kwaad om maken Juul?
Vind jij het dan verdienen dat zij hier komen niks te doen, van ons geld leven, en maar crimineel bezig zijn? Lijkt me niet.

Sommige Moslims hebben nou eenmaal geen respect, ze mogen hier al genoeg maar alles moet maar nog beter voor hun worden gemaakt.

Schimmelig

x_Marr schreef:
@ Schimmelig: Denk na, iemand die zo hard werkt in Nederland, moet misschien wel veel nederlands praten, denk dan dat je dat echt wel leert.

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Neem mijn 'schoonpapa' met al zijn Griekse restaurants. Spreek amper Nederlands, maar heeft wel vet geld verdient. Deze moet van Sronnie dus het land uit Haha!

Anoniem

sronnie schreef:
[naam] schreef:
''Ja, die moet maar weg want die wil de taal niet leren.'' Heb je daar enige last van dan ??

Ja! daar heb ik last van en mijn belastingcenten ook, zo'n persoon zal niet aan het werk komen gaat het handje ophouden en dan worden ''mijn'' centjes aan verspilt.

En hoeveel mensen zijn dat nou op de hele bevolking in NL ? En hoe zit het met verslaafden enzo.. daar hoor je niemand over klagen. Terwijl die toch ook best een aardig zakcentje kosten uit jou portemonnee.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:21

sronnie schreef:
Schimmelig schreef:

en hier.... in de speeltuin of in het park.... elke dag weer een handvol dames met boerka, waarvan ik het gezicht niet kan zien en ik uberhaupt niet weet of het wel dames zijn.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 23:21

Nathachou schreef:
En ik kan me er kwaad om maken dat wij alles van hun moeten accepteren, en zij niks van ons willen accepteren Knipoog. Ik wil ze best in hun waarde laten, maar dan moeten ze dat ook met ons doen.

Doen ze dat niet dan? Ik heb niet het idee dat ze dat niet doen.

En overigens wie de bal kaats kan hem terug verwachten. ALs het zo over en weer blijft gaan kom je in zo'n neerwaartse spiraal..

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:21

sronnie schreef:
Schimmelig schreef:

Haha, heb 21 jaar in Amsterdam gewoond, misschien moet jij eens bij mij komen kijken??? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:22

x_Marr schreef:
Ja [naam] daar hebben wij last van, mijn moeder die bijna bedreigt wordt omdat zij maar even de taal van hun moet leren? Gestoord Das toch niet helemaal normaal

En waarom kan je je daar kwaad om maken [naam]?
Vind jij het dan verdienen dat zij hier komen niks te doen, van ons geld leven, en maar crimineel bezig zijn? Lijkt me niet.

Sommige Moslims hebben nou eenmaal geen respect, ze mogen hier al genoeg maar alles moet maar nog beter voor hun worden gemaakt.

Precies, sommige. Wil je alle Nederlanders die zich niet gedragen, geld kosten en niks doen dan ook maar over de grens gooien ?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:23

sronnie schreef:
Juul schreef:

Werk jij, of studeer jij? Nors opkijken Als jij studeert, maak jij mijn centjes op Tong uitsteken

_rosita_

Juul schreef:
Precies, sommige. Wil je alle Nederlanders die zich niet gedragen, geld kosten en niks doen dan ook maar over de grens gooien ?

kón dat maar.... dan mogen ze wat mij betreft op een groot eiland gedropt worden, daar leren ze wel werken... doen ze dat niet, is er geen eten

Nijn

Schimmelig schreef:
Haha, heb 21 jaar in Amsterdam gewoond, misschien moet jij eens bij mij komen kijken??? Tong uitsteken

Ik kom regelmatig in Amsterdam dus ik weet hoe het daar is Knipoog Mensen zeggen hier niet voor niets dat hij wel lijkt of we hier in het buitenland wonen, en we ze zijn niet voor niets verhuist Knipoog

Anoniem

_rosita_ schreef:
[naam] schreef:

kón dat maar.... dan mogen ze wat mij betreft op een groot eiland gedropt worden, daar leren ze wel werken... doen ze dat niet, is er geen eten

Maar dáár hoor je nooit wat over. Het is altijd Moslims waar het over gaat.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:24

Juul, daar hoor je ook veel mensen over klagen, maar jij vindt dus maar dat buitenlanders over alles en iedereen hier mogen zeiken, mogen bedreigen etc.?

'''Precies, sommige. Wil je alle Nederlanders die zich niet gedragen, geld kosten en niks doen dan ook maar over de grens gooien ?'

Als het kon? zeker weten, maar ze hebben geen ander land waar ze thuis horen.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:24

Juul schreef:

Omdat die het er grotendeels ook naar maken...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:25

Schimmelig schreef:
Werk jij, of studeer jij? Nors opkijken Als jij studeert, maak jij mijn centjes op Tong uitsteken

Ik werk Knipoog

Overigens vind ik het geen probleem dat mijn belastingcenten naar uitkeringen/scholing gaat (sterker nog heb zelf ook recht op een uitkering Knipoog ) maar dan wel aan mensen die gemotiveerd zijn of niet anders kunnen dan thuis zitten Ja
Scholing is nooit weg dus daar hoor je me ook niet over Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 23:25

_rosita_ schreef:
en hier.... in de speeltuin of in het park.... elke dag weer een handvol dames met boerka, waarvan ik het gezicht niet kan zien en ik uberhaupt niet weet of het wel dames zijn.

Maar heb jij aanvaringen met die mensen. Komen ze op je afrennen met bazooka's onder hun boerka's of wat? Zitten ze op een bankje en noem jij dat een aanvaring? Rolleyes

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 23:26

casperrr schreef:
Juul schreef:

Omdat die het er grotendeels ook naar maken...

Dat is zo niet waar....

ER zijn meer moslims die wel werken dan niet.