Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missnynke schreef:Daar zouden NS en de busbedrijven niet blij mee zijn!!!! en dan heeft al quida(hoe schrijf je dat?) wel erg zn zin iedereen bang te maken....Eigenlijk hebben ze constant de kans grote aanslagen te plegen, maar dat doen ze toch ook niet
vinos schreef:Sorry hoor, ik neem mijn woorden wel weer terug....
Ik heb het "ook maar gehoord"
Marigold schreef:in openbaringen staat als ik het goed begrijp (en uit mn hoofd weet)
dat er een eindtijd komt,
dat we van te voren van oorlogen, overschromingen, en andere rampen zullen horen.
en dat voor de eindtijd veel mensen zullen worden opgenomen,
en anderen moeten blijven, om er door te gaan.. (zoiets)
dan wordt de duivel los gelaten, en heeft een bepaalde periode van vrijheid.
de mensen zouden dood willen, maar dat gebeurd niet.
dan komt Jezus op aarde, en staan alle mensen op.
en dan is er een duizend jarig vredesrijk.
*ik ga vanavond even lezen, tijdje geleden, vind het zo'n eng boek*
tita schreef:Zou bin laden dan eindelijk uit zijn grot komen en ons wederom begroeten
SAKKIA schreef:missnynke schreef:Daar zouden NS en de busbedrijven niet blij mee zijn!!!! en dan heeft al quida(hoe schrijf je dat?) wel erg zn zin iedereen bang te maken....Eigenlijk hebben ze constant de kans grote aanslagen te plegen, maar dat doen ze toch ook niet
Klopt daar heb je gelijk in maar ik heb liever een boze NS en busbedrijven dan dat er veel meer doden zouden vallen dan nodig
Ze hebben inderdaad de kans om altijd een aanslag te plegen, maar nu is de dreiging er en er zijn aanduidingen dat er binnenkort wat gaat gebeuren. En net als met 9/11 waarom wel de werknemers van het Witte Huis vertellen dat ze beter niet op die dag kunnen vliegen en de burgers niet?
Schimmelig schreef:Zoiets kost geld en veel voorbereiding en ehm, bij hen ook veel mensenlevens van eigen kant. Ik denk niet dat er veel zelfmoordenaars staan te springen in NL.
Miryamk schreef:Aanslag op Bush?? Vreselijk!
Nibbit schreef:Of was Nostradamus ook een "terrorist" en worden er op de data die hij noemt juist dingen gepland/uitgevoerd??
vinos schreef:Ik denk ook dat er meer zit achter 9/11 dan alleen 'Al-Qaeda'
vinos schreef:Miryamk schreef:Aanslag op Bush?? Vreselijk!
Haha, je mag het natuurlijk niet zeggen maar van mij mogen ze!