Adriana schreef:Die laatste motie![]()
Dat zegt heel veel...........
Ja, maar dat is puur VVD-bestuur.... als kiezer zie je daar vrij weinig van. Denk dat men dat zo weer vergeten is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Die laatste motie![]()
Dat zegt heel veel...........
faye schreef:Rutte wordt vanzelf de acherdeur uitgezet, maar dat zullen ze niet direct doen. Zolang Rutte daar zit, zullen er een hoop mensen niet meer op de VVD stemmen. Dus ze gaan echt eieren voor hun geld kiezen
manzano schreef:Met je eens MissJ..............prima politicus, maar dat is wat anders dan een goede leider (beetje zelfde idee wat ik bij JP heb)
MissJ schreef:manzano schreef:Met je eens MissJ..............prima politicus, maar dat is wat anders dan een goede leider (beetje zelfde idee wat ik bij JP heb)
Ik vind JP eigenlijk geweldigMaar idd, die ontbreekt het ook aan charisma. Zijn nummer 2, Maxime Verhagen, dat vind ik nou een uitgesproken leider. Of Ben Bot, fantastisch wat een charisma heeft die man.
missmiekie schreef:Pffooee, en dan zeggen ze dat de PvdA zo'n heerlijke 'draaipartij' is, de VVD kan er ook genoeg van *zit al de hele ochtend het congres aan te horen*
manzano schreef:Ik ben en blijf fan van Zalm. Jammer dat hij gestopt is.
JP vind ik nou niet echt een geweldige leider qua charisma.... Daar heb ik eerder de reactie bij van "ah gut, jochie toch".![]()
MissJ schreef:missmiekie schreef:Pffooee, en dan zeggen ze dat de PvdA zo'n heerlijke 'draaipartij' is, de VVD kan er ook genoeg van *zit al de hele ochtend het congres aan te horen*
Verklaar je eens nader
missmiekie schreef:Het ene moment kan er wel met Rita overlegd worden, het andere moment is het absoluut niet mogelijk.
De ene helft vindt Rita weg, de andere helft vindt dat Rita moet blijven.
Zo ook bij Rutten, de voorzitter etc.
Maakt iemand een statement, moet daar opeens op teruggekomen worden, want 'zo was het nou ook weer niet bedoeld.'
MissJ schreef:missmiekie schreef:Het ene moment kan er wel met Rita overlegd worden, het andere moment is het absoluut niet mogelijk.
De ene helft vindt Rita weg, de andere helft vindt dat Rita moet blijven.
Zo ook bij Rutten, de voorzitter etc.
Maakt iemand een statement, moet daar opeens op teruggekomen worden, want 'zo was het nou ook weer niet bedoeld.'
Ik denk dat jij even twee dingen door elkaar haalt.Dat er grote verdeeldheid heerst onder de fractieleden en VVD leden over de kwestie met Rita Verdonk is imo geen draaien. Er zijn op het moment gewoon grote tegenstellingen, en die zijn vandaag aan de orde gekomen in verschillende moties en toespraken van leden en prominenten.
En op welk statement doel jij nu, waar op terug gekomen is?
missmiekie schreef:Ik doelde vooral met mijn uitspraak over het draaien op het statement. Statement werd gemaakt door *kom even niet meer op de naam* misschien kun je me even helpen. Hij had een heel betoog vanaf het begin van de VVD en de 'strijd' die er ook heerste tussen de 2 oprichters.
Ik vind het feit dat sommige mensen zichzelf nogal tegenspreken, ook deels draaien. Zoals dat je iemand verteld dat je hem jou steun geeft, maar dat je het er eigenlijk niet mee eens bent wat diegene gedaan heeft. Imo ook deels draaiwerk.
MissJ schreef:missmiekie schreef:Ik doelde vooral met mijn uitspraak over het draaien op het statement. Statement werd gemaakt door *kom even niet meer op de naam* misschien kun je me even helpen. Hij had een heel betoog vanaf het begin van de VVD en de 'strijd' die er ook heerste tussen de 2 oprichters.
Ik vind het feit dat sommige mensen zichzelf nogal tegenspreken, ook deels draaien. Zoals dat je iemand verteld dat je hem jou steun geeft, maar dat je het er eigenlijk niet mee eens bent wat diegene gedaan heeft. Imo ook deels draaiwerk.
Was dat Wiegel niet, die over het begin van de VVD sprak? Ik meende van wel. Hij haalde imo die kwestie aan om te laten zien dat het wel degelijk mogelijk is dat twee mensen met grote ego's en verschillende opvattingen in 1 partij verenigd kunnen zijn, aangezien hij Verdonk graag binnen de VVD houdt.
Bolkenstein gaf aan dat hij ten tijde van de strijd om het lijsttrekkersschap op Rita Verdonk gestemd had, niet op Rutte. Maar dat hij het, ondanks zijn bewondering voor haar, niet eens was met de manier waarop zij zich heeft gedragen de afgelopen tijd, hij was van mening dat zij het belang vand e partij uit het oog verloren is. Daarom steunde hij de beslissing van Rutte om Verdonk uit de fractie te zetten. Dat vind ik geen draaien.![]()
Ondanks dat je iemand zeer waardeert oom zijn of haar eigenschappen, kan je wel moeite hebben met daden van die persoon.
missmiekie schreef:Nee, was niet Wiegel, was een vent met 2 namen volgens mijHij kwam er later op terug, omdat het niet zo bedoeld was, zoals sommige(uit de zaal, dus via de 6 microfoons in de zaal) erop reageerden.
Ik had het niet over Bolkenstein, maar voornamelijk over de reacties vanuit de 6 microfoons en dus de 'lagere leden'.
MissJ schreef:missmiekie schreef:Nee, was niet Wiegel, was een vent met 2 namen volgens mijHij kwam er later op terug, omdat het niet zo bedoeld was, zoals sommige(uit de zaal, dus via de 6 microfoons in de zaal) erop reageerden.
Ik had het niet over Bolkenstein, maar voornamelijk over de reacties vanuit de 6 microfoons en dus de 'lagere leden'.
Ah, het kwartje valt weer.Korthals Alders.
missmiekie schreef:Die bedoel ik inderdaad, thanks, kwam even niet verder dan dat het iets met 'hals' was
jaantsje schreef:47% wat tegen het partijbestuur zegt dat ze mogen opkrassen.
Dit zegt meer dan genoeg.
faye schreef:Als Rutte een volwassen vent is trekt hij zelf zijn conclusies. Maar ik vrees dat hij daar te onvolwassen voor is.