riete schreef:Tieneke schreef:Hier in Hasselt hebt je zelfs heeeeeel veel Franstaligen. Dat zijn oudere vrouwtjes die nog steeds met het idee zitten dat ze dan tot een "betere" klasse behoren.
Dat herken ik! Hier in Kortrijk is het hetzelfde, de oudere inwoners spreken nog altijd frans en laten jou ook de moeite doen om Frans te praten terwijl ze heel goed Vlaams kunnen![]()
Ik ben niet zo voor een fusie met Nederland, ben veel te trots op mijn belg/vlaming- zijn. Trouwens, Over wie moeten we dan nog moppen vertellen?![]()
Ik zou het niet erg vinden moest vlaanderen splitsen van Wallonie. De vlamingen moeten alleen maar geven, geven, geven, terwijl de walen alleen krijgen, krijgen, krijgen. En dan doen ze nog niet eens de moeite om Frans te srpreken. Nee, een onafhankelijk Vlaanderen klinkt wel goed, de Walen mogen het koningshuis hebben (met veel plezier zelfs), maar ze moeten maar neit denken dat ze Brussel krijgen
Geizien ik Brussel de meest vieze buurt met de grootste hoeveelheid rottigheid vind mogen ze die stad gerust hebben van me