MSQuincyTE schreef:Zulke vrouwen mogen wat mij betreft ook nooit meer moeder worden echt afschuwelijk
Mee eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Zulke vrouwen mogen wat mij betreft ook nooit meer moeder worden echt afschuwelijk
MSQuincyTE schreef:Weet je wel hoeveel vrouwen een kinderwens hebben en die zelf niet zwanger kunnen worden omdat ze ontvruchtbaar zijn of iets anders
Lusitana schreef:En zelfs al gebruikt iemand abortus als "voorbehoedsmiddel"dan is dat haar keus. Het is legaal, ze heeft die keus.
Ann schreef:Ik denk niet dat er tegen zijn (als men zelf geen kinderen kan krijgen) met afgunst te maken heeft.
Eerder met niet begrip kunnen/willen hebben voor mensen die met zo weinig respect voor het levende wezentje in hun buik, het zo vaak & zo gemakkelijk weer laten beëindigen.
Citaat:Maar 1 persoon aanvallen werkt niet.
Lusitana schreef:Ook in abortus over het algemeen, weet je niet in welke week men het doet, je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen het laat doet en dat je dus met leven te maken hebt.
Men roept in dit topic vooral schande dat deze dame het zes keer heeft laten doen, niet over abortus in het algemeen.
Ja, het is je goedrecht om het een schande te vinden om het zo te gebruiken, daar heb ik alle begrip voor, want het is niet "normaal" maar wat denk je dat mensen deden voor het pil tijdperk? Toen ging het met de breinaald. Maar goed, de middelen zijn voor handen en ik vind in princiepe ook wel dat men die moet gebruiken (maar dan moet het ook wel bereikbaar/betaalbaar zijn), maar ik respecteer ook de wens van mensen die ze niet wilen of kunnen gebruiken want zo lekker is de pil of andere dingen ook niet voor je lichaam. En er ontstaan soms ook ondanks die middelen zwangerschappen. Ik ben gewoon voor het recht te beslissen dat je de zwangerschap wilt beëindigen. Om de redenen die jezelf hebt, en niet om het door te laten gaan om redenen die een ander voor je bedenken.
Ylana schreef:Ja hoor.
Dat is het eerste waar je aan denkt wanneer je in zo'n situatie verkeerd.
Laat ik de pil gaan halen!
Roseane schreef:Mag ik aannemen dat daar de pil niet gratis is en abortus wel?
draumpje schreef:Roseane schreef:Mag ik aannemen dat daar de pil niet gratis is en abortus wel?
pfoe...geloof dat abortus wel nhs is ...pil weet ik eingelijk niet zeker , maar dat via de council ook wel te regelen zijn
draumpje schreef:mmm, tis kiezen betalen voor een abortus, of betalen voor die zes kid die er anders inmiddels zouden zijn geweest en inmiddels in fostercare zouden zitten etc
of 6 keer een doodziek tiener kind omdta ze met een breinaald is gaan ode het zelven