Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melissa schreef:saroanda schreef:Op het journaal werd er verteld dat toen hij bovenaan stil stond een medewerker beneden een fout maakte door weer op de knop te drukken waardoor hij dus weer vertrok. Hij is dus niet uit zichzelf weer gaan rollen!
Dat is helemaal slordig.
Ik heb zelf in een pretpark gewerkt, een attractie hoort het niet te doen als de beugels niet allemaal gesloten zijn.. Dus imo had dat ding helemaal niet weg mogen rijden ookal drukte iemand op de knop.
Anoniem schreef:Die vanuit een tunnel een looping ingeschoten wordDat mechanisme waarmee hij afgeschoten word is heel vaak stuk.
Anoniem schreef:Met de Xpress in Walibi is het ook heel vaak raak.. net als met de Goliath..
Lisa_vD schreef:[naam] schreef:Die vanuit een tunnel een looping ingeschoten wordDat mechanisme waarmee hij afgeschoten word is heel vaak stuk.
Is dat niet de superman? Het is al heel lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben
Eve_lien schreef:[naam] schreef:Met de Xpress in Walibi is het ook heel vaak raak.. net als met de Goliath..
Ik was er gister nog.
Niks meegemaakt...
Xpress word je zo afgevuurd en vlieg je over de kop etc etc. (: Niet de Superman.
Nou.
Ik vind het maar komkommernieuws.
Ik kon de radio niet meer aandoen of het kwam drie keer langs.
Sneu voor die mensen, maar het is toch goed afgelopen?
Aan alles in het leven zit een risico! (:
dootjee schreef:even niet aan gedacht, me broertje is vandaag naar de efteling toe
.
die python is nu toch zeker wel dicht?
Roos_M schreef:Maar de vliegende hollander zat toch ook een keer vast deze zomer?
dootjee schreef:even niet aan gedacht, me broertje is vandaag naar de efteling toe
.
die python is nu toch zeker wel dicht?
Anoniem schreef:Die vanuit een tunnel een looping ingeschoten wordDat mechanisme waarmee hij afgeschoten word is heel vaak stuk.