Aanranding in de Gouden Kooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu_

Re: Aanranding in de Gouden Kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:31

xDramaQueen schreef:
Malibu_ schreef:
Als ze dat aanranden al noemen? Ze vechten alleen maar een beetje Verward

aanranding zijn AANRAKINGEN(schrijf ik t zo goed?) ongewenst, als jij me bij me pols grijpt als ik t niet wil dan rand je me aan bij wijze van.
ik ga t nu kijken de gouden kooi Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet heel goed wat aanranding is hoor.. heb het zelf meegemaakt vroeger Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:40

Malibu_ schreef:
Ik weet heel goed wat aanranding is hoor.. heb het zelf meegemaakt vroeger Verdrietig

Dus volgens jouw is het nog steeds geen aanrandig, kun je dat uitleggen?

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:15

Ik heb dit programma twee keer gezien bij mijn zusje thuis. Ik vind het een walgelijk programma en als ik dit filmpje bekijk wordt ik al helemaal onpasselijk!
Ook naar mijn menig valt dit onder aanranding. Vind het overingens ook belachelijk dat dit
soort programma's gemaakt mogen worden.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:25

Ik heb het filmpje gezien, vat niet alles (ik weet niet wie wie is enzo, ik kijk het nooit dus) maar zo te zien is het een ruzie-pest-frustratiebende en dit gaat gewoon veelste ver.

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:38

Ik heb gister met verbazing en vol afschuw naar de beelden gekeken. Wat een misselijke mensen in dat huis! Ik vond het hele programma ethisch gezien al een grensgeval, maar die grenzen zijn nu echt ruimschoots overschreden.

Echt walgelijk!

Overigens vond ik ook dat de slachtoffers wat minder heftig reageerden dan ik had verwacht... Voor veel mensen zou het een traumatische ervaring zijn, deze mensen zitten daarna weer gewoon te ouwehoeren met hun belagers.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:52

ja dat vond ik ook vreemd.. Verward

zou het in scene gezet zijn?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:53

Ziekelijk programma. Heb het twee keer gezien, alle twee de keren toen ik bij een ander op bezoek was... Die vinden het geweldig, ik vind het dodelijk saai. Maar als je dan dat filmpje ziet van dat gefak van die Jaap dan is dat toch errug nep in mijn ogen. Na 2x weten we het wel hoor, en ook dat accent van hem............vreselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:06

Mieky schreef:
Ik heb gister met verbazing en vol afschuw naar de beelden gekeken. Wat een misselijke mensen in dat huis! Ik vond het hele programma ethisch gezien al een grensgeval, maar die grenzen zijn nu echt ruimschoots overschreden.

Echt walgelijk!

Overigens vond ik ook dat de slachtoffers wat minder heftig reageerden dan ik had verwacht... Voor veel mensen zou het een traumatische ervaring zijn, deze mensen zitten daarna weer gewoon te ouwehoeren met hun belagers.

Je gaat er aan wennen, ze houden zichzelf voortdurend voor dat ze het doen voor een goed doel, hun rijkdom vergaren nl. Dat het maar een spel is. Kan je nagaan hoe verziekt ze al zijn.

Wat zal er gebeuren als ze weer in hun dagelijkse leventje zitten? Zal Natasia bv ook zo tegen haar vriend gaan doen, of deed ze dat al....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:21

Als ze nog een vriend heeft als ze eruit komt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:22

Ja, ook zo. Nou dan kan ze altijd nog als uitsmijter gaan werken Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:23

Clown Ik dacht dat ik net een bericht had geplaatst maar ik kan hem nergens weer vinden.

Maar goed ik ben dus wel benieuwd naar het leven van sommigen na de GK. Ik heb het vermoeden dat deze mensen helemaal niet meer optimaal kunnen functioneren in een maatschappij. Ze zijn zo vervreeemd van heel erg veel dingen en staan ver weg van de realiteit.

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:28

Inderdaad! Volgens mij kan je ook alleen kandidaat in de GK wonen als je een strafblad hebt voor een geweldsmisdrijf en als je psychisch labiel bent!

Wat betreft het leven na de GK: dat vraag ik me ook af. Hoe willen die mensen - ik noem maar wat - ooit nog een baan krijgen? Wie wil zo'n wandelende freakshow/tijdbom nou aannemen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:34

Nou daar dacht ik dus gisteren ook nog over na. In wezen hebben deze mensen alle schepen achter zich verbrand toen ze de GK instapten (en al hadden ze dat toen niet dan hebben ze dat nu wel Clown ), er is straks niks meer. Waarschijnlijk vrienden en familie die zich voor je schamen en idd reken er maar niet op dat zulke mensen snel weer een baan krijgen

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:34

Het zou je moeder maar zijn...

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:37

Ik ken het programma niet maar is die hele gouden kooi niet gewoon een zwak vervolg van Big brother.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:39

Zeer zwakke vervolg ja.. BB was toch beter Tong uitsteken

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:40

Een bekende van me heeft zich ook opgegeven voor die audities. Wie wil er nou 10.000 euro voor betalen om in dat huis te mogen???????? Maar zij was vast niet genoeg ontspoort Knipoog.

En of er komt geen eind aan dat programma of er wint niemand..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:41

BB was niks aan! Hier is ten minste nog spanning *LOL*

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:42

orionneke schreef:
Een bekende van me heeft zich ook opgegeven voor die audities. Wie wil er nou 10.000 euro voor betalen om in dat huis te mogen???????? Maar zij was vast niet genoeg ontspoort Knipoog.

Moest je er 10.000 euro voor betalen om er aan mee te doen? Wat een onzin. Scheve mond

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:43

Tellie schreef:
orionneke schreef:

Moest je er 10.000 euro voor betalen om er aan mee te doen? Wat een onzin. Scheve mond

Ja belachelijk he. Een soort van borg ofzo. Hoe de regels daaromheen zijn weet ik niet precies...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:43

Stel dat je voor die 10.000 euro een heleboel kan gaan doen. Kan je natuurijk in het dagelijks leven ook, maar stel nieuwe borsten, mooie hairextenties, paardrijles, vliegles, rijbewijs halen, assertief worden, elke dag sport onder begeleiding en als je je dan ook nog fatsoenlijk gedraagt, dus niet zuipt, sext, rondloopt met blote tieten en kont, schreewt, boert, wind, scheldt, vloekt. Heb je een luxe tijd voor een paar maanden. Als je hebt gedaan wat je wilt, stap je op en ga je op zoek naar een baan in de publiciteit.

Dat zit je getimmert, maar kennelijk is het hoerige ordinaire gedrag besmettelijk, zie die Nadia hoe zij al is afgezakt.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:44

Nikj schreef:
dees_daan schreef:
heb sowieso een hekel aan de goudenkooi.. maar dit gaat idd wel erg ver

Idemdito.
Ik heb dat programma vanaf het begin af aan al niet gemogen.
Waar gaat dit heen zeg.. Nagelbijten / Gniffelen Nors opkijken
Ik kan me hier zo over opnaaien.. Die jongen die wou helpen houden ze dan nog tegen ook nog!
Sjonge jonge jonge jonge zeg.. Stoom uit je oren

DIE JONGEN is ook niet echt een lieverdje hoor Nagelbijten / Gniffelen Ze doen elkaar van alles en nog wat, maar omdat dit in de media komt zijn de andere meteen erg en is Lieke, dat meisje die word uitgekleed, zielig.Ik volg het maar het zijn allemaal rare mensen en ze doen van alles en nog wat. Aan het begin waren het nog nette mensen die met tactieken mensen eruit stemde, nu word eruit getreiterd, gepest etc etc.. DGK word zeker wel minder, de regels verzwakken met de minuut, dat vind ik erg jammer.

Oke, ik vond het ook wel te ver gaan hoor, maar nu lijkt het alsof Lieke en Huub zo zielig zijn maar ze doen het zelf net zo hard terug.. En ja ze moeten 10.000 betalen, maar dan mogen ze ook eigenlijk alles doen kopen etc etc...
Laatst bijgewerkt door Farouche op 20-07-07 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:44

griebels schreef:
daantjuhhh schreef:
Ze hebben het al een keer eerder geprobeert.
Maar toen had Lieke een jurkje aan van Amanda geloof ik..
En Amanda had haar ik weet niet hoevaak gewaarschuwd geef mij mijn jurkje terug of ik scheur hem van je lijf af..
En Lieke daagde toen echt uit.
(NIET dat ik het dan wel goedkeur)

(was ook toevallig de ene keer dat ik het zag!)

Klopt, ik heb het ook gezien. Het was amanda's jurkje Ja

Maar je hoort ze ook zeggen: doe haar bh los... Had ze die ook van iemand anders dan? Tong uitsteken

Dat hele programma is gewoon ziek en uit de hand aan het lopen. Ik snap niet dat dit zo mag.. De gekkenhuizen zitten al vol zat, en ik denk dat een aantal van deze mensen voor het leven getekend zijn. Ik snap ook niet dat je in zo'n huis zou gaan... Alleen voor geld...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:45

en hoeveel winnen ze als ze er ooit uitkomen?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:45

Alleen het huis toch?