Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krieltje

Re: Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:51

Ik wil toch even reageren over het jatten omdat je het zo zwaar had geen excuus is. Ik heb zelf okk gejat, niet van mensen persoonlijk maar wel uit winkels. En geloof mij dat de gedachte om iemand te beroven vaak in mij is opgekomen, maar ik heb nog de discipline gehad om het niet te doen. Ik vind dat je niet snel kan oordelen over iemands daden, omdat je niet in dezelfde schoenen staat. Ik stal ook niet omdat ik het leuk vond, maar ik was 16 en was in principe dakloos.
Ik vind het goed dat ze een 2e kans heeft gekregen, ookal vind ik haar ook wel een beetje vaag. Natuurlijk is het dom dat ze dat heeft gedaan, maar een kat in het nauw maakt gekke sprongen.

Dioxide

Re: Winnares 'Hollands Next Top Model' steelt pinpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:27

Dan kan iemand ook over een moord zeggen; "Ik deed het omdat ik het zo moeilijk had en nodig iemand moest vermoorden om mij beter te voelen".. Tuurlijk, stelen uit winkels (evt van mensen) is vaak een wanhoopsdaad, maar ik vind niet dat je met de reden "ik had het zo moeilijk in die tijd" alles goed praat. Mensen verdienen een 2e kans imo, tenzij ze dus echt zware misdaden gepleegd hebben, dus ook Kim. Ondanks dat het verre van mijn favoriet was uit HNTM II.