Maar dat is híj dus! Dat fitnessmannetje met die blije kop waar ik 's morgens vroeg me altijd zo aan irriteer.

Jeeeezus, had ik echt niet achter 'm gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xEline schreef:Ik fitniss ook daar mijn broer had altijd les van hem enzo ik van marian maar ik vond hem altijd aardig deed niks verkeerd tegen me hoormaar nu word ik tog wel bang voor hem
sjorsie schreef:xEline schreef:Ik fitniss ook daar mijn broer had altijd les van hem enzo ik van marian maar ik vond hem altijd aardig deed niks verkeerd tegen me hoormaar nu word ik tog wel bang voor hem
jij hoort niet tot zijn doelgroep denk ik
sjorsie schreef:xEline schreef:jij hoort niet tot zijn doelgroep denk ik
welke doelgroep is het dan
LadyLuna schreef:Jullie maken er echt hele andere dingen van, nu wordt er gezegd dat die video's koopt?
Heb je dat persoonlijk aan hem gevraagd? Omdat je dat zogezegd weet.
Via mail heb ik een brief ontvangen met een verklaring van zijn kant voor de leden van zijn fitnessclub,
en als je dan de dingen hier leest denk je echt van myngod, jullie kennen hem geen eens en
dan al zulke conclusies trekken. Al vele jaren worden dingen op de media nog eens even overdreven,
zo ook hier zijn er toch wel wat dingen naar myn mening in de media erger gemaakt en verdraaid.
Natuurlijk is het een schokkende zaak en moet het serieus genomen worden, maar ik vind dat je eerst wel meer moet weten
over de zaak mede van zijn kant om daarover objectief te kunnen oordelen. Nu zal ik er verder niet eens op ingaan
Citaat:"U zult begrijpen dat deze brief voor u persoonlijk is en niet voor publicatie of verspreiding. Ik vertrouw er op dat u hier dan ook vertrouwelijk mee om gaat"