En niet op de man gaan spelen? Lijkt me niet de bedoeling en ook helemaal nergens voor nodig.
Dank jullie wel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charos schreef:Nou dat is dan jouw mening, ik vind wel dat iemand die zo'n actie uithaald en daarbij haar eigen kind vermoord (want zo zie ik het) dom is.
slimmerik schreef:Tiffany schreef:1 aktie? Kijk dan wat voor actie.. ze laat haar kind creperen in de auto.
Je laat je kind creperen als je het met opzet doet. Daar is in dit geval nog niets over bekend. Dus ff dimmen.
Nadya schreef:En katiavl; een grootvader die het verkeerde kind ophaalt. Hoe goed ken je je eigen kleinkind dan?
Milly_ schreef:Nadya schreef:En katiavl; een grootvader die het verkeerde kind ophaalt. Hoe goed ken je je eigen kleinkind dan?
of hoe blind is die grootvader![]()
Citaat:Als mijn kind naar de peuterspeelzaal gaat, staat haar naam in haar jasje, haar tas, haar beker e.d. geschreven. Met het kinderdagverblijf/opvang heb ik geen persoonlijke ervaring, omdat ik mijn carriere op heb gegeven voor het zorgen van mijn kindje. Geen spijt van trouwens, als ik dit soort dingen lees.
katiavl schreef:Wat ik me afvraag is hoe je reageerd in een situatie wanneer je vriend, man, vrouw zoiets heeft laten gebeuren
Moet verschrikkelijk zijn
Nadya schreef:Bij ons op de psz kennen ze mij en mijn vriend als haar ouders, dus wij hoeven niet echt van tevoren te bellen. Bij ons wisselen we het brengen en ophalen nogal af namelijk.
slimmerik schreef:Nadya schreef:Bij ons op de psz kennen ze mij en mijn vriend als haar ouders, dus wij hoeven niet echt van tevoren te bellen. Bij ons wisselen we het brengen en ophalen nogal af namelijk.
De "vaste" afhalers kennen we natuurlijk. Ik bedoel met "een ander" de ongebruikelijke afhalers