tantjeuh schreef:Vreselijke onzinnige laffe daad. Onaanvaardbaar.
MAAR
Kan iemand mij duidelijk maken waar er ergens in het artikel staat dat de daders dit deden vanwege het homo-zijn van het slachtoffer?? Of verder nog dat ze dit deden omdat homo's in hun cultuur niet aanvaard worden??
NERGENS staat in het artikel in die trend, en toch komt iedereen hier af met beschuldigingen richting cultuur, geloofsovertuiging en het feit dat ze Marokanen zijn.
Versta me niet verkeerd, ik praat dit absoluut niet goed, wat deze drie jongens gedaan hebben is absoluut verkeerd. Maar om aan de hand van dit artikel die jongens gaan af te straffen op hun afkomst? Komaan zeg, het hadden evengoed rasechte nederlanders kunnen zijn.
NERGENS staat in het artikel in die trend, en toch komt iedereen hier af met beschuldigingen richting cultuur, geloofsovertuiging en het feit dat ze Marokanen zijn. gaat snel he op zo'n forum... kortzichtigheid wordt gegoten in de vorm van een 'mening' en aan 'meningen' mag je niet zitten. Kom op jongens, dit soort uitspraken zijn te triest voor woorden.
Laatst bijgewerkt door Yabloko op 26-05-07 00:55, in het totaal 1 keer bewerkt