Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Waar haal je dat vijf keer, die ene keer wist ik die vijf keer niet. Die interactie met de aap als vraag geloof ik niks van, kan ik eigelijk niet geloven. Dat zou gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
katiavl schreef:Zowiezo welk verhaal is waar de zoo directeur zegt plagen, inneens komt het op dezelfde dag uit van de interactie (als dat waar zou zijn zou het erg zijn maar toch geloof er niet veel in), dan zouden het inneens jongeren zijn
Ze mogen eens beslissen welk verhaal ze gaan nemen
ThePast03 schreef:De man van de vrouw was net op tv en die vertelde dat de vrouw bijna dagelijks speelde met de aap, waren ook beelden van.
Wat die vrouw als spelen zag heeft de aap waarschijnlijk heel anders opgevat.
Maar niets van bewust treiteren dus....
zydeco schreef:omdat dit topic gaat over bokito zet ik het hier toch neer
ben eigenlijk niet zo'n sensatiezoeker maar wou het toch zien en ik denk meerdere van ons
het is geen eng filmpje
het eerste filmpje van bokito ontsnapt
http://nieuwsmening.blogse.nl/log/binne ... okito.html
Chiqa schreef:De verzorgers vertelden ook dat ze eerder deze week de aap ook in het water hebben gezien,
hij was er ook niet bang van en waadde er soms zelfs even in.
Calanddra schreef:Maar hoe zit het dan met het verhaal van Suus? Zij heeft t met haar eigen ogen gezien dat ze hem aan het treiteren was![]()
Neem aan dat ze dit niet zomaar even verzint, daarbij heeft ze het niet 1 keer, maar meerdere malen gezien.
Calanddra schreef:Ik kan me herinneren dat ze vertelde dat ze ook dingen naar hem gooide en tegen hem schreeuwde....