Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:Diep diep diep diep triest!!
Ze je wat er van komt met die stomme geloven van iedereen.. Afschaffen die achterlijke religies... Van het christendom tot het boedisme.. afschaffen die achterhaalde geloven en geschriften..
jameyskatje schreef:Whiz schreef:Diep diep diep diep triest!!
Ze je wat er van komt met die stomme geloven van iedereen.. Afschaffen die achterlijke religies... Van het christendom tot het boedisme.. afschaffen die achterhaalde geloven en geschriften..
en bedankt voor het kwetsen en neerbuigend gedrag op andersmans gevoel
Danielle_ schreef:Ik wil even een ding kwijt. (Ik heb geen zin in een discussie)
Maar in de bijbel gebeurt het inderdaad wel, MAAR het zijn niet de christenen die het doen. En er staat al helemaal niet in dat het moet gebeuren.
DIt staat er dus in omdat het vroeger een veel voorkomende straf was. (en het is eigenlijk geschiedenis dus)
Maar er staat niet in dat dit moet gebeuren, helemaal niet!
Danielle_ schreef:dat heb ik zelf iig nooit gelezen. Er staat namelijk ook in de bijbel (weet niet waar) Dat wij niet mogen oordelen, er staat namelijk ook in de bijbel dat in de ogen van God iedereen even erg zondigd.
Danielle_ schreef:Ja klopt en weetje waarom hij dat zei?
NIEMAND is ZONDER zonde. Dus konden ze haar ook niet stenigen.
Dit wilde hij ze duidelijk maken.
Danielle_ schreef:Ja klopt en weetje waarom hij dat zei?
NIEMAND is ZONDER zonde. Dus konden ze haar ook niet stenigen.
Dit wilde hij ze duidelijk maken.
ladylay schreef:ik word er ziek....
die achterlijke k.u.t lui....
dit gebeurd zoveel...
die zogenaamde moslims, als hun werkelijke aard eens naar boven zou komen....
en dat is hier een van naar boven gekomen....
ik zeg niet dat alle zo zijn, maar heel veel wel.....
diep triest........, achterbakse, en zelf vervolgens heilig weer gaan lezen uit de koran![]()
![]()
![]()
maar rechtvaardigheid wint, er komt een dag.....
snoeske schreef:Zat zelf te denken dat ze er iets in stopte om te kijken of ze bloedde, tjee denk gelijk weer te moeilijk!! Ze zijn gek in zo'n land dus het lijkt me niet dat ze er een arts bij hebben gehaald...
BertBaley schreef:Jeempie..
Het filmpje staat er niet meer? Heeft iemand die link?
corine1981 schreef:Sorry, maar wat zijn het toch een stelletje debiele barbaren daarginds.
Heb er geen goed woord voor over.
Gerner schreef:corine1981 schreef:Sorry, maar wat zijn het toch een stelletje debiele barbaren daarginds.
Heb er geen goed woord voor over.
Die zijn hier ook hoor, en dan gewoon de normale nederlanders bedoel ik.