Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Lusitana, jij hebt meer nieuws daar in Portugal zeker? Ik hoorde vanmorgenvroeg op sbs tijdens een herhaling van het nieuws oid iets over de ontvoering. Eerst ging het over een poging tot ontvoering van een Nederlands meisje die weggekomen is en daarna werd er een stukje gewijd aan madeleine..funeste is dat ik het niet kon volgen, omdat ik druk was, maar hoord eop achtergrond alleen de zin "dat zez ich geen zorgen hoeven te maken, want hun dochter wordt hun verzorgd"...nu weet ik alleen niet of het over hun ging en dat dus bekend is dat ze ontvoert is en nog in leven? of dat het over een ander bericht ging. Kan er niets over terugvinden op nu.nl...zal dus wel om iets anders gaan?
C_hristel schreef:Lusitana: jeetje wat een toestand allemaal. Jullie horen ddl andere verhalen als wij. Wat ik zo raar vindt, waarom zet iedereen zich in voor dat meisje en niet voor al die andere vermiste kinderen
Diablo schreef:Jolandaa_ ik weet niet of je op mij doelt, maar ik geef de ouders niet de schuld. Niemand heeft het recht kinderen van een ander mee te nemen. Het maakt niet uit of zo'n kind alleen thuis is, je moet er gewoon van af blijven.
Ik reageerde eigenlijk meer op het feit dat gezegd werd dat zulke jonge kinderen best even alleen kunnen blijven. Daar ben ik het dus niet mee eens.
russel schreef:Het kind is toch terecht?
Whiz schreef:russel schreef:Het kind is toch terecht?
Volgens mij niet hoor!.. Kan er niets van vinden.
Lusitana schreef:Die moeder is een moordenaar, heeft het zelf in stukken gehakt, thuis, samen met haar broer (dus oom van het meisje), omdat het meisje had ontdekt dat die twee sex hadden op de bank.... Ze zitten beide in de gevangenis, maar weigeren bekend te maken waar de restanten heen zijn gegaan.
Er is ook een zaak van een meisje dat opzettelijk verbrand is in kokend water en in een rivier gedumpt, waarna haar vermissing in scene was gezet. Dit kind werd opgevoed door oma (die haar verbrand heeft) en vader (drugsverslaafde) en werd zo behandeld (na langdurige mishandeling) omdat ze liever naar moeder terug wilde.
Er is ook een zaak van een gehandicapt jongetje dat gewoon doodgen*ukt is. Zulke dingen zijn gewoon te afschuwelijk voor woorden.
Kindermishandeling en moord om de meest waanzinnige redenen, komen hier heel, heel veel voor.
Maar vermissing en weglopen haast niet.
Maar laat ik niet teveel afdwalen!