Noetanchamon schreef:nee, sorry in dat geval niet denk ik he? Maar je hebt Essies tekst gequoted en die was voor mij bedoeld hoor, maar in ieder geval, mijn excuses
ok sorry
mijn excusis :S
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noetanchamon schreef:nee, sorry in dat geval niet denk ik he? Maar je hebt Essies tekst gequoted en die was voor mij bedoeld hoor, maar in ieder geval, mijn excuses
lisaamor schreef:essie79 schreef:Is domheid ook 1 van de 7 zonden?
mag ik ff vragen waar dat op slaat![]()
lisaamor schreef:essie79 schreef:Is domheid ook 1 van de 7 zonden?
mag ik ff vragen waar dat op slaat![]()
Noetanchamon schreef:Ben gewoon even met stomheid geslagen... Wat een agressie tegen de Duitsers!!
Dat Duitsers niet populair zijn dat wist ik, maar dat dit nog zo extreem leeft dat kan ik me bijna niet voorstellen joh.
Stoeptegel schreef:ik zat nog midden tussen de duitsers te surfen rond die tijd. Helemaal vergeten... geen duitser die ff stopt natuurlijk
Miryamk schreef:Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat de gewone huis-tuin en keuken duitser die rot oorlog hebben gesteund?
Lees eens een boek voordat je onzin uit gaat kramen! Een goed boek dan hé niet de Tina of cosmogirl!
essie79 schreef:Vanaf 1933 waren de bordjes "Voor Joden verboden" al overal te zien in het straatbeeld.
Bovendien hoefde de politie erg weinig te doen omdat het merendeel van de joden door de bevolking zelf is aangegeven. Ze hadden dan ook relatief weinig politiemensen per hoofd van de bevolking.
Narya schreef:Ach, wat is onschuldig als je een soldaat bent?
moodindigo schreef:griebels schreef:nee ik niet, ik vind dat je door moet met leven. Er niet bij stil blijven staan. Herdenken kan ieder voor zich, en tuurlijk ben je ze dankbaar... Maar op deze manier blijf je DL ook toch op een manier schuldig aankijken voor wat hun land ons heeft aangedaan... Herdenken ja, maar niet nationaal... Ieder voor zich!
Ja ik vind dat het juist nationaal moet want straks zijn alle mensen die er iets van hebben meegekregen overleden en zal het vergeten worden door de nieuwe generaties. Ik vind dat die ook moeten weten dat er gevochten is voor onze vrijheid.