Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:nou dan word t land teminste weer een stuk blanker![]()
Bealy schreef:buster4ever schreef:zal eve vertelle dat in alkmaar een 16 jarig jongetje blanke gister voor ze school dood geslage geschopt is door een buitenlander van 17
Waar haal je dit vandaan?
Walgelijk topic dit zeg.
buster4ever schreef:krant kijk ff in de noordhollands dagblad..
buster4ever schreef:misschien omdat ik in alkmaar woon!...en t gister is gebeurt op t jan arents in alkmaar op t schoolplein
heb met grote dikke koeie letters in de krant gestaan
ma_rie_tje schreef:OM WEER EVEN ONTOPIC TE KOMEN!
ik vind dat een school christelijke school zich aan de christelijke regels mag houden, en dus ook regels mag opstellen over het verbieden van hoofddoeken.
Hierom vind IK dat deze school groot gelijk heeft. Als de ouders graag willen dat hun kind op een school zit waar een hoofddoek is geaccepteerd dan moeten zijn bij inschrijving (of liever nog daarvoor) informatie inwinnen bij de school van keuze.
Openbare scholen mogen (in mijn inzicht) deze regel (nog) niet vast stellen. Openbare scholen meoten toegankelijk zijn voor kinderen van ALLE geloven en geloofsovertuigingen. Deze schoelen moeten hier ook OPEN in zijn.
Wel vind ik dat BURKA'S op straat en in openbare gebouwen verboden mogen worden. Een bivak muts wordt ook niet geaccepteerd
Yentl_ schreef:haat is er al gnoeg gezaait dacht ik zo
Dancie schreef:als het waarde voor deze mensen heeft gaan ze naar hun eige land toch. De hoofddoekjes horen niet in nederland klaar.
Vvincent schreef:ma_rie_tje schreef:OM WEER EVEN ONTOPIC TE KOMEN!
ik vind dat een school christelijke school zich aan de christelijke regels mag houden, en dus ook regels mag opstellen over het verbieden van hoofddoeken.
Hierom vind IK dat deze school groot gelijk heeft. Als de ouders graag willen dat hun kind op een school zit waar een hoofddoek is geaccepteerd dan moeten zijn bij inschrijving (of liever nog daarvoor) informatie inwinnen bij de school van keuze.
Openbare scholen mogen (in mijn inzicht) deze regel (nog) niet vast stellen. Openbare scholen meoten toegankelijk zijn voor kinderen van ALLE geloven en geloofsovertuigingen. Deze schoelen moeten hier ook OPEN in zijn.
Wel vind ik dat BURKA'S op straat en in openbare gebouwen verboden mogen worden. Een bivak muts wordt ook niet geaccepteerd
Ik zit op een christelijke school waar ook mensen met hoofddoeken geacepteerd worden..waarom? Omdat volgens mij één van de basisregels van het christelijk geloof is dat je respect moet hebben voor je naaste ongeacht afkomst geloof nationaliteit. Ben zelf totaal niet gelovig trouwens maargoed