Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whiz schreef:katiavl schreef:Sjah veel moslim jongeren moeten dat nu eenmaal wel, ik heb veel vrienden in het homo wereldje en op fuiven kom ik ook moslimjongeren tegen. Die zijn ofwel direct buitengeschopt en alle banden met familie zijn gebroken of ze houden het stil en leven een geheim leven trouwen met een meisje en doen alles achter de rug.
Jij denkt dat dat alleen bij moslim jongeren zo is???
katiavl schreef:katiavl schreef:Sjah veel moslim jongeren moeten dat nu eenmaal wel, ik heb veel vrienden in het homo wereldje en op fuiven kom ik ook moslimjongeren tegen. Die zijn ofwel direct buitengeschopt en alle banden met familie zijn gebroken of ze houden het stil en leven een geheim leven trouwen met een meisje en doen alles achter de rug.
Nee maar het onderwerp gaat over islam dus reageer ik ook daar alleen op
elinax21 schreef:volgende keer maak ik er wel babi ketjap van denk ik, zou hij dat merken?
katiavl schreef:Sjah veel moslim jongeren moeten dat nu eenmaal wel, ik heb veel vrienden in het homo wereldje en op fuiven kom ik ook moslimjongeren tegen. Die zijn ofwel direct buitengeschopt en alle banden met familie zijn gebroken of ze houden het stil en leven een geheim leven trouwen met een meisje en doen alles achter de rug.
jameyskatje schreef:...maar ik weet dus mensen die voor 'de grap' echt varkensgehakt aan hun islamietische collega geven ipv rundergehakt. (terwijl die man netjes vraagt of het varkensvlees is).
en dan neemt hij een hap..en gaan zijn nederlandse collega's zich kapot lachen.
gelukkig heeft dit voor de islamietische man verder geen gevolgen maar ik vind het echt ongelooflijk respectloos!
elinax21 schreef:ja dat zijn idd gewoon lage geintjes.
valt me trouwens op dat veel mensen toch wel homosexuele moslims "kent" , want hier gebeurd dat namelijk echt niet, die worden gelijk geband door hun familie
Arabesk schreef:Je bent wat je eet, sprak een beroemd Grieks filosoof al eens.
Ik eet geen varkensvlees, niet vanwege geloof, maar omdat ik er allergisch voor ben en ik vind het ook onrein vlees, net als paling.
katiavl schreef:Arabesk schreef:Je bent wat je eet, sprak een beroemd Grieks filosoof al eens.
Ik eet geen varkensvlees, niet vanwege geloof, maar omdat ik er allergisch voor ben en ik vind het ook onrein vlees, net als paling.
Dat ben wat je eet snap ik niet, en waarom word varkensvlees eigelijk onrein beschouwd.
jameyskatje schreef:haha nee dat laatste was ook maar en grapje