en weer een pitbull... en een hert

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fliam

Re: en weer een pitbull... en een hert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:30

Nadya schreef:
Zegt dan genoeg over die mensen Gestoord . Als het mijn kind of mijn paard was geweest i.p.v. dat hert, had ik die hond (al was het een teckel) eigenhandig afgemaakt of ik had wel iemand geregeld die het op zou knappen voor me. En reken maar dat de eigenaar ook een zeer groot probleem zou hebben, aangezien hij niet eens in de buurt was blijkbaar.
Echt zeg, draai de feiten niet om, maar (aan de mensen die het zo voor de hond opnemen) gebruik je verstand eens.

misschien ligt daar wel een nieuwe markt ROFL briljant Nadya!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:30

Dees_daan je hebt gelijk maar dat snappen ze niet als ik het zeg

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:31

Mag een hert zichzelf en zijn kudde verdedigen in zijn eigen wei of niet?
Die hond zat verkeerd, die hoorde daar niet! Dat lijkt me toch OVERduidelijk of niet?
[/quote]

Lijkt mij ook, maar kennelijk denken een aantal mensen hier anders over...[/quote]

Zegt dan genoeg over die mensen Gestoord . Als het mijn kind of mijn paard was geweest i.p.v. dat hert, had ik die hond (al was het een teckel) eigenhandig afgemaakt of ik had wel iemand geregeld die het op zou knappen voor me. En reken maar dat de eigenaar ook een zeer groot probleem zou hebben, aangezien hij niet eens in de buurt was blijkbaar.
Echt zeg, draai de feiten niet om, maar (aan de mensen die het zo voor de hond opnemen) gebruik je verstand eens.[/quote]
idd

doom

dees_daan schreef:
de hond had niet los gemogen, vanuit de hond? de hert viel hem aan, denk dat iedere hond dan hap zegt, maar niet zo vasthoudend is, de hond voelde zich bedreigd en bijt, logisch vind ik, als jij door een paard tegen een hek aan word gedrukt geef je ook een tik! maar ik vraag me af waar de baas was, en wat die hond in godsnaam los deed bij de herten in..
pittbulls verdwijnen uit nederland? kijk eerst eens naar de bazen die deze honden opvoeden, meestal is het laksheid, laat die hond maar loslopen dan trekt hij niet zo erg, cursus? waarom? dus kijk eerst naar de bazen, dan naar hond, diehond voelde zich aangevallen, als het een golden was geweest had ie ook gebeten..

Idd de meeste honden zouden ter bescherming even bijten maar dan ook uit angst als de wiedeweer weg rennen !!!! Haha!

fliam

dees_daan schreef:
en Nadya kijk jij dan eens naar de baas en verdiep je in de honden! de baas zat fout, de hond word met horens tegen een hek aangedrukt en mag zich niet verdedegen?

Waar haal jij vandaan dat de hond in het nauw gedreven werd?

Anoniem

leandros schreef:
ja dat is waar dees_daan
maar het ligt ook een beetje aan het type hond

dat snap ik, maar als een andere hond had gebeten met minder schade is er niets aan de hand, ook irriteer ik me aan de titel, en weer een pittbull, als ik een nieuwsbericht plaats met en weer een buitenlander! moet je eens kijken wat ik dan over me heen krijg

Anoniem

dees_daan schreef:
de hond had niet los gemogen, vanuit de hond? de hert viel hem aan, denk dat iedere hond dan hap zegt, maar niet zo vasthoudend is, de hond voelde zich bedreigd en bijt, logisch vind ik, als jij door een paard tegen een hek aan word gedrukt geef je ook een tik! maar ik vraag me af waar de baas was, en wat die hond in godsnaam los deed bij de herten in..
pittbulls verdwijnen uit nederland? kijk eerst eens naar de bazen die deze honden opvoeden, meestal is het laksheid, laat die hond maar loslopen dan trekt hij niet zo erg, cursus? waarom? dus kijk eerst naar de bazen, dan naar hond, diehond voelde zich aangevallen, als het een golden was geweest had ie ook gebeten..

Dit is de omgedraaide wereld...
De hond sloopt het hek, vast niet om te gaan knuffelen
En komt daarmee in het terretoruim van dat hert dat zijn kudde beschermt, niet andersom...

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:32

runningkawa schreef:
dees_daan schreef:

En komt daarmee in het terretoruim van dat hert dat zijn kudde beschermt, niet andersom...

Juist!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:33

zammetje schreef:
dees_daan schreef:
en Nadya kijk jij dan eens naar de baas en verdiep je in de honden! de baas zat fout, de hond word met horens tegen een hek aangedrukt en mag zich niet verdedegen?

Een van de damhertbokken wierp zich volgens de politie op als beschermer van de troep en drong de hond tegen het hekwerk. Op het moment dat hij met zijn gewei wilde aanvallen sprong de hond naar zijn neus en hapte zich vast.

hier vandaan dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:34

runningkawa schreef:
dees_daan schreef:

en waar was de eigenaar? de hond had NOOIT de kans mogen krijgen om erbij te kunnen, al was het een mopshondje, de eigenaar had zijn hond bij zich moeten houden, zoals bij alle andere nieuwsberichten over de pittbulls

fliam

dees_daan schreef:
zammetje schreef:

Een van de damhertbokken wierp zich volgens de politie op als beschermer van de troep en drong de hond tegen het hekwerk. Op het moment dat hij met zijn gewei wilde aanvallen sprong de hond naar zijn neus en hapte zich vast.

hier vandaan dus

1. er was maar 1 bok
2. en terecht... hond is de indringer
3. mijn honden zouden van een dreigende bok weglopen, niet aanvallen
4. waar was de baas?
Laatst bijgewerkt door fliam op 10-04-07 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Als de hond braaf aan de kant had zitten kwispelen had het hert zich niet benauwd gevoeld om zijn kudde te beschermen
Dus de hond is eerst bedreigend geweest, waarop het hert reageerde

En idd, was de hond bang geweest, had hij gehapt en weer door dat gat naar buiten gerent, niet vastghouden tot dat hij dood was

GabberGill

dan is het niet de hond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:35

ja dees de eigenaar is fout
zonder twijffel
Maar de hond ook niet te vertrouwen, die 3 van mij kunnen ontsnappen, maar dan weet ik zeker dat ze de herten van de buren niet aanvallen...

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:36

Dancie schreef:
dan is het niet de hond

? wie was het dan? de paashaas?

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:36

normale honden doen zulke dingen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:37

zammetje schreef:
dees_daan schreef:

hier vandaan dus

1. er was maar 1 bok
2. en terecht... hond is de indringer
3. mijn honden zouden van een dreigende bok weglopen, niet aanvallen
4. waar was de baas?

beschermer van de troep, lijkt me meer dan 1
het is idd terecht
mijn hond was niet eens bij die herten in de buurt gekomen, daar had ze kans niet voor gekregen
dat probeer ik nou de hele tijd te zeggen, kijk naar de baas, die voed de hond op, en had hem niet los mogen laten

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:37

Oooh wat sneu zeg.. .Voor allebei.

Volgens mij is het best erg om een pitbull te zijn.. Die kan er ook nix aan doen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:38

dees_daan schreef:

Ik ZEG toch dat die baas ook een probleem zou hebben??? LEES nou eens.
Ik vind ook dat die eigenaar verantwoordelijk is, maar zo'n hond hoort niet in onze samenleving. Denk nou eens verder. De volgende keer pakt 'ie misschien een kind. Is het nou zo moeilijk???

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:38

jullie snappen het niet.
verstand van pittbulls hebben jullie niet echt.
als een pitt bull of bull terrier zich bedreigd voelt hapt hij hard
en goed raak

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:39

[quote="dees_daan] beschermer van de troep, lijkt me meer dan 1
het is idd terecht
mijn hond was niet eens bij die herten in de buurt gekomen, daar had ze kans niet voor gekregen
dat probeer ik nou de hele tijd te zeggen, kijk naar de baas, die voed de hond op, en had hem niet los mogen laten[/quote]

In paardengroepen heb je toch ook alfa merries? Fijn dat je het verder met ons eens bent.

lesilla

runningkawa schreef:
Als het een poedel was geweest hadden ze hem van mij ook dood mogen schieten
Het beest was vals, klaar

optillen aan de achterpoten bij een al te bijt grage hond...mooi niet...

Helemaal mee eens, het hert doet alleen wat natuurlijk is voor hem dus agressief hert no way. Heb lang genoeg met herten gewerkt ben van alle markten thuis Haha! en dit is maar normaal hoor.
De hond vastpakken aan zijn achterbenen zal niet veel helpen, en jezelf nog in gevaar brengen.

Vraag me af als die hond je paard aan het aanvallen was dat sommige nog hetzelfde denken, met de hond doodschieten hebben ze goed gedaan.

Anoniem

runningkawa schreef:
ja dees de eigenaar is fout
zonder twijffel
Maar de hond ook niet te vertrouwen, die 3 van mij kunnen ontsnappen, maar dan weet ik zeker dat ze de herten van de buren niet aanvallen...

omdat jij je hond opvoed Knipoog en de eigenaar blijkbaar niet. mijn hond zou het ook niet doen, maar toen mijn tante haar paard aan het rennen was, vloog ze wel de bak in om te spelen, die komt nu dus niet meer los bij de paarden, al was ze niet agressief, 1 kans niet luisteren? jammer dan blijf je vast. klaar, en al helemaal met een hond die zich agressief vertoond tegen andere honden, vasthouden die handel!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:40

Dancie schreef:
jullie snappen het niet.
verstand van pittbulls hebben jullie niet echt.
als een pitt bull of bull terrier zich bedreigd voelt hapt hij hard
en goed raak

Oke, en als ik mij bedreigd voel, sla ik mensen in elkaar? Schijnheilig In dat geval Lips are sealed

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:40

Die hond zou niet tegen het hekwerk zijn aangedrukt als de hond het hek niet was binnengegaan. Klaar. Zijn eigen schuld zou ik zeggen. De hert verdedigt wat van hem is, de hond ging naar binnen om hem dat af te nemen. Die heeft geen recht van verdedigen, hij heeft het zelf veroorzaakt.