Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:tegenwoordig strak houden?
Welke plaats is dat?
daar wil ik wel wonen?
Kaat18 schreef:Citaat:Uitgegeven: 6 april 2007 11:14
AMSTERDAM - Twee jongens van 9 jaar zijn donderdag door de politie bestraffend toegesproken omdat zij tegen een politieauto stonden te plassen. Agenten vermoedden aanvankelijk dat ze de auto bewonderden, meldt de politie vrijdag.
De jongens plasten rond 18.00 uur tegen een surveillanceauto die geparkeerd stond achter een politiebureau aan de De Heemstraat in Den Haag.
De kinderen zijn na een vermanend gesprek teruggebracht naar hun ouders.
Bron: nu.nl / http://www.nu.nl/news/1034460/14/Jongen ... eauto.html
Hoe halen ze het in hun hoofd??
geit schreef:runningkawa schreef:tegenwoordig strak houden?
Welke plaats is dat?
daar wil ik wel wonen?
niet iedereen geeft zijn kind tegenwoordig een vrije opvoeding.
als ik naar mijn oom kijk,die is echt superstreng voor zijn kinderen. ze mogen vrij weinig en moeten altijd maar presteren presteren presteren.
als die kinderen uit het oog van pappa zijn dan slaan ze helemaal door
runningkawa schreef:Ben maar blij dat het agenten waren, ik had ze tegen de bol geslagen...
Miryamk schreef:Als ze over mijn auto heen hadden gepiest, had ik ze waarschijnlijk een opvoedkundige schop onder hun kont gegeven.
slimmerik schreef:Ik kan me herinneren dat je er grote bezwaren tegen had dat op basisscholen gedaan wordt aan sexuele voorlichting. Kan het eigenlijk niet goed rijmen met je dikke pret dat die knullen met hun piemel uit de broek lopen en op andermans bezit plassen.
ShirleyA schreef:Miryamk schreef:Als ze over mijn auto heen hadden gepiest, had ik ze waarschijnlijk een opvoedkundige schop onder hun kont gegeven.
Ook stafbaar
runningkawa schreef:Waarom het vaak dezelfde zijn?
Omdat de ouders geen tijd en zin hebben in opvoeden?
Het zelfs lachen vinden als hun kind op andermans spullen staat te zeiken?
Wat geeft dat voor teken af naar zo'n kind toe?
Die gaat volgende keer toch nog een stapje verder...
runningkawa schreef:Primamaar dan eis ik dat hun een bon krijgen voor wildplassen en de rekening van de cleaning krijgen
runningkawa schreef:Primamaar dan eis ik dat hun een bon krijgen voor wildplassen en de rekening van de cleaning krijgen
ShirleyA schreef:slimmerik schreef:Ik kan me herinneren dat je er grote bezwaren tegen had dat op basisscholen gedaan wordt aan sexuele voorlichting. Kan het eigenlijk niet goed rijmen met je dikke pret dat die knullen met hun piemel uit de broek lopen en op andermans bezit plassen.
Ik kan me v jou ook veel herinneren daarom ga ik verder niet in op jouw posts.....
runningkawa schreef:Vooruit hullie
Ja shirley, als jij er om lacht als jou kinderen dat zouden doen, wat voor teken geef jij ze dan?
Juist, dat het oke is dingen te doen met ander mensen spullen...
Of dat dan van de buurman is of van de politie,d at doet er imo niet toe
Afblijven
Mijn en dijn
runningkawa schreef:Als ze daarmee in het vervolg mijn auto met rust laten..graag