Duidelijk tekort aan argumentatie dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nightlover schreef:@ LimaGentle :
Helemaal mee eens !
Waarom moeten zulke rassen ineens van de aardbodem verdwijnen " zogezegd " ?
Mensen zouden beter moeten kijken aan wie ze hun pup meegeven .
Stafford of Teckel ..Alle 2 kunnen verkeerd opgevoed worden !
Hier in het Zuiderpark worden sávonds " hondengevechten " gehouden ,
Dat soort mensen zouden absoluut geen " vechthond " in handen moeten krijgen !!
slimmerik schreef:Ik vind het een beetje zielig om allerlei stomme voorbeelden erbij te halen van totaal andere problemen.
Duidelijk tekort aan argumentatie dus
slimmerik schreef:nightlover schreef:@ LimaGentle :
Helemaal mee eens !
Waarom moeten zulke rassen ineens van de aardbodem verdwijnen " zogezegd " ?
Mensen zouden beter moeten kijken aan wie ze hun pup meegeven .
Stafford of Teckel ..Alle 2 kunnen verkeerd opgevoed worden !
Hier in het Zuiderpark worden sávonds " hondengevechten " gehouden ,
Dat soort mensen zouden absoluut geen " vechthond " in handen moeten krijgen !!
Dit zijn geen "rassen".... gewoon om te vechten en te doden gefokt.
LiNdA1986 schreef:Elaine schreef:Zelf al was het een Matezer leeuwtje met stamboekpapieren en 's Werelds best gefokte hond of-wat-dan-ook
Als jij als eigenaar zijnde je hond niet onder controle kan houden, hoort deze stevig aan de lijn te lopen.
Wat als zou je hond een andere hond doodbijten, als jij zegt dat hij los moet laten.. moet hij dat doen. Klaar, uit afgelopen.
Honden hoor je onder controle te hebben en als je dit niet hebt, laat hem dan niet los.
Het punt is dat het meestal mensen zijn met een vechtachtigehond die hem gebruiken als waakhond, doch deze niet goed onder appel hebben.
Triest voor de dieren, maar de schuld van de eigenaren.
Beter nog, neem dan geen hond.
Als je een hond hebt moet je gewoon consequent zijn en hem onder controle kunnen houden, ongeacht de situatie.
Binckydenice schreef:slimmerik schreef:
Dit zijn geen "rassen".... gewoon om te vechten en te doden gefokt.
Dat si nou weer de schuld van de mens en niet van de hond....
CherokeeChum schreef:Quellian schreef:Als reactie op de beginpost: mooi dat het dier is doodgeschoten!
Tsja, je onderschrift.....need i say more?
Woon je in zo'n doos,of is het je geestelijke bagage?![]()
tita schreef:stafford is toch ook een verboden hondsoort ThePast03
Trouwens al was het een dwergpincer elke hond wordt afgemaakt als ie met een andere dode hond in zijn bek loopt
Nansje schreef:Als honden eenmaal bloed hebben gehad willen ze altijd meer, dan is het oppassen geblazen, als ze nooit bloed hebben geproefd is dat veel minder.
ik leerde veel kennen in mijn curses opleiding vakbekwaamdheid honden en kattenbesluit.
Ik vind alle honden lief, als ze maar goed worden opgevoed. mijn hondje blaft ook wel eens maar dat maakt em niet vals.
we hebben een amerikaanse bulldog bij mn broer en die heft een dochter van 2, zelfs mijn teckeltje is nog drukker met die kleine als de bulldog die heel lief de bal aangeeft om te gooien!
het is zo jammer! maar ik vind niet dat et er aan ligt wat voor ras het is! ze zeggen toch vaak over teckels ook dat het lelijke poedersuiker honden zijn die bijten? nou, mijn teckel, die is niet lelijk zie foto (hoewel ik vaak teckels niet mooi vind) en is echt een lief lief dier met een hart van goud! nik ser van poedersuiker beest.
dus verschilt per dier, niet per RAS. en per opvoeding.
groetjes nancy
appelbolfan schreef:Pepperspray gebruiken tegen een hond?!?! Stelletje idiotenHet beest weet niet wat 'm overkomt.
LimaGentle schreef:Nansje schreef:Als honden eenmaal bloed hebben gehad willen ze altijd meer, dan is het oppassen geblazen, als ze nooit bloed hebben geproefd is dat veel minder.
ik leerde veel kennen in mijn curses opleiding vakbekwaamdheid honden en kattenbesluit.
Ik vind alle honden lief, als ze maar goed worden opgevoed. mijn hondje blaft ook wel eens maar dat maakt em niet vals.
we hebben een amerikaanse bulldog bij mn broer en die heft een dochter van 2, zelfs mijn teckeltje is nog drukker met die kleine als de bulldog die heel lief de bal aangeeft om te gooien!
het is zo jammer! maar ik vind niet dat et er aan ligt wat voor ras het is! ze zeggen toch vaak over teckels ook dat het lelijke poedersuiker honden zijn die bijten? nou, mijn teckel, die is niet lelijk zie foto (hoewel ik vaak teckels niet mooi vind) en is echt een lief lief dier met een hart van goud! nik ser van poedersuiker beest.
dus verschilt per dier, niet per RAS. en per opvoeding.
groetjes nancy
dat van dat bloed proeven is echt klinkklare onzin
wat zullen al die BARFhonden agressief zijn dan...
LimaGentle schreef:een aantal maanden geleden had een golden hier een kind een ernstige bijtwond gegeven... waar was de media??
ook een aantal maanden geleden had hier een herder een JR ernstig gegrepen... waar was de media?
een paar weken geleden heeft er hier een herder een pup ernstig gegrepen.... waar was de media??
media in geen velden of wegen te bekennen!!
maar als een pitbullachtige een poep of een scheet laat dan staan ze allemaal vooraan!
Nansje schreef:oja vergeet ff, dat mijn teckel 2 jaar terug juist door herders honden is aangevallen, en die worden juist door de politie gebruikt! damn,
wendyashley schreef:LimaGentle schreef:een aantal maanden geleden had een golden hier een kind een ernstige bijtwond gegeven... waar was de media??
ook een aantal maanden geleden had hier een herder een JR ernstig gegrepen... waar was de media?
een paar weken geleden heeft er hier een herder een pup ernstig gegrepen.... waar was de media??
media in geen velden of wegen te bekennen!!
maar als een pitbullachtige een poep of een scheet laat dan staan ze allemaal vooraan!
Ik ben het echt helemaal met jou eens!!!!
Het gaat er in mijn ogen helemaal niet om, welk ras de meeste schade aanricht, een hond hoort het gewoon niet in zijn kop te halen om te bijten.
Ik zit zelf met een behoorlijk litteken op mijn kuit, omdat een keeshond hier in de buurt meende dat ik hem in de weg stond, er was gewoon een heel stuk vlees weg uit mijn kuit.
Maar lief keesje is er goed vanaf gekomen omdat het nou eenmaal een onschuldig ras is, dat soort dingen maken mij behoorlijk kwaad.
Waarom word het bij de ene hond door de vingers gezien, en de ander word direct afgemaakt.
LimaGentle schreef:hoe kom je er in vredesnaam bij dat een pitbull vaker bijt??
Lovely1 schreef:LimaGentle schreef:hoe kom je er in vredesnaam bij dat een pitbull vaker bijt??
Lezen is een vak...
Er staat... een pitbull bijt vaker iemand dood of ernstig gewond... daar staat niet dat hij qua frequentie vaker bijt!
Chantal_H schreef:ik kan vreselijk boos worden om mensen die zeggen dat pittbuls gevaarlijk zijn. wij hebben er twee gehad, twee schatten van beesten. ik zeg niet dat elke pittbul braaf is, maar er lopen zeker pittbuls rond die wel trouw zijn en wel de liefde geven waar de baas op hoopt. wat ik ook triest vind, is dat vaak de pittbuls die trouw zijn, liefdevol, en warm worden afgemaakt. en de 'vecht' pittbuls nog vrij rondlopen. ik vind het triest dat er zo over deze honden gesproken word en dat er zo een vooroordeel over deze beesten gegeven word.
LimaGentle schreef:quote]
als je dan toch zo profesioneel over wilt komen dan moet je je beter verdiepen
er was laatst op tv een onderzoek naar bijtkracht van honden
tussen een herder rottie en een pit
en jij mag raden wie de minste bijtkracht had..