Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke1208 schreef:Wie zegt dat Firedancer met die gedachte speelt???
Jij moet ophouden met iemand persoonlijk aanvallen, ze verteld de andere kant van het verhaal van familie drama's, en zegt dat ze zich er iets bij kan voorstellen, niet dat ze er begrip voor heeft of hetzelfde zou doen...
Karl66 schreef:Het heeft totaal geen zin om met z'n allen te gaan speculeren over de exacte reden waarom deze man tot deze daad is gekomen.
Mexx2 schreef:Firedancer,mag ik vragen,hoe jij hier mee te maken hebt gehad?
hoef geen complete schets,maar gaat t om je eigen kinderen of die van je huidige partner9en zijn ex?)
dit omdat ik me echt werkelijk niet kan voorstellen dat je met je BLOEDeigen kinderen zoiets kan bedenken.
ik zeg dit met alle respect,ik wil jouw en je gevoelens totaal niet beledigen.
Mexx2 schreef:in je eertste reactie in dit topic zeg je dat "men" dan de kinderen maar wil behoeden voor een leven vol leugens,etc.
zelfs dan,als je in zo;n vreselijke situatie komt,kan ik me zo' n daad niet voorstellen,dan zou ik (hopelijk) nog eerder een paar jaar afstand nemen van de kinderen,proberen per brief jouw ware gevoelens naar de kinderen te uiten,en hopen dat er een tijd komt dat ze zelf kunnen beoordelen hoe paapa of maam werkelijk is,en om hen geeft.
Firedancer schreef:Goed geschreven stuk, Flowerxxx
en stiekum ook wel een beetje blij met een stukje erkenning van wat ik probeer duidelijk te maken. Begon al bijna aan mijzelf te twijfelen....
hasten schreef:Echt verschrikkelijk dit.. Dat hij zelf voor de trein springt, oke, moet ie zelf weten. Maar welke zieke geest neemt z'n kinderen nou mee.. Ookal vind ik voor de trein springen zowiezo niet kunnen, wat denk je wat dat met die conducteur doet..
Had ie ook nog een vrouw eigenlijk ?
hasten schreef:Echt verschrikkelijk dit.. Dat hij zelf voor de trein springt, oke, moet ie zelf weten. Maar welke zieke geest neemt z'n kinderen nou mee.. Ookal vind ik voor de trein springen zowiezo niet kunnen, wat denk je wat dat met die conducteur doet..
Had ie ook nog een vrouw eigenlijk ?