Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mmaaike schreef:ik hoop dat we het echte verhaal horen..nu is het gewoon een beetje van..misschien heeft ze dit,of dat, of zus, of zo wel gedaan!
tita schreef:Als de vader al jaren uit beeld was, vind ik niet dat hij nu ineens de rouwende vader moet gaan uithangen.
Karin schreef:tita schreef:Als de vader al jaren uit beeld was, vind ik niet dat hij nu ineens de rouwende vader moet gaan uithangen.
Waar komt dat nou weer vandaan?
Vader was op het moment van de gebeurtenis niet thuis en nu zou hij ineens 'al jaren uit beeld zijn'?
Laten we eerst het onderzoek afwachten voordat er voorbarige conclusies worden getrokken.
tita schreef:Als de vader al jaren uit beeld was, vind ik niet dat hij nu ineens de rouwende vader moet gaan uithangen.
katiavl schreef:Dat zul je mischien binnen vijf jaar in een boek van jeroen wils, anders zullen we het nooit weten
Mmaaike schreef:ja het onderzoek...volgens mij krijgen we daar niet zo veel meer van te horen..
het laatste nieuws datr ik hoorde op de radio was dat ze is verhoord...
wat daar uit is gekomen, krijgen we oo kniet te horen...
ulinoco_maud schreef:De moeder had haar voornemen haar kinderen te vermoorden in een brief meegedeeld aan een vriendin, die ook in Nijvel woont, aldus Belgische media woensdagavond. De brief arriveerde eerder op woensdag, maar toen was het kennelijk te laat. Buurtbewoners reageerden geschokt. Ze spraken van een gebroken gezin; de vader zou al maanden niet meer thuis wonen en in Marokko zijn. Maar dat is elders tegengesproken. De man zou een goede betrekking hebben en woensdagmiddag in Brussel door justitie zijn ingelicht terwijl hij op de luchthaven Zaventem was.
dit had ik ook nog gevonden
isabelle schreef:op nu.nl staat dat ze de kinderen 1 voor 1 in een aparte kamer heeft geroepen en de keel heeft overgesneden..alleen de oudste van 14 verzette zich..
Mmaaike schreef:oke katrien_neke, maar toch vind ik het afschuwelijk, en dat is het ook!
brenpasbeau schreef:maar zagen die kinderen dan geen bloed op hun moeder zitten toen hun aan de beurt warensorry wist het niet anders tevragen
![]()
![]()
vindt dit zo erg voor die kids