leuk.. die rap...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

INGEMUIS

Re: leuk.. die rap...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:16

In 'buitenlandse' muziek merk ik het vaak niet echt op, maar in sommige Nederlandse raps... Nors opkijken En t zijn altijd de vrouwen die 'beledigd' worden, niet dat ik een of andere femministe ben maar toch.

THC - Je bakt er niks van

je bakt er niks van
ik zie het toch je houd je zelf voor de gek
maar de meeste dromen zijn bedrog
je bakt er niks van
en iedereen kan het zien
die tanga is een vieze prutsmuts je bent haar vijftigste vriend
maar check her hoe ze naar me kijkt weet je wat ze van me wil
een dikke pik in der bek en in der motherfucking bil
maar waarom ben je nou zo stil
vind je me ill? of ben je nou zo stil omdat ik met je tanga chill..

dit is die molenwijk pimp oliebol
en de tuindorp hustler clic
we rocken je op die beat
en can i Diss thil she swaet
maar na afloopt zegt die chick: "Rachid geef me je pik laat me zitten,laat me rijden hij is zo lang en fiets dik aaai"
maar ey bitch je bent een clik je bent een fiets slet
ga niet banketstaaf en praten ga liggen in me fiets bed
spreid je benen doe ze omhoog en zet ze in je fiets nek
we doen die freaky oliebol noem het maar rustig ballet
sleeeeeet, hou je bek
voor al dat pimpen dat ik doe krijg ik landelijk respect
dus ik kraak je domme mattie omdat niemand mij belet..niemand mij belet.....

oooohw je bakt er niks van
je chick likt pik in elk deel van amsterdam
en het zit zoooo ze is niet eens spang
maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang.. 2x

ey yo ik zag het al en nu zie ik het nog steeds
die snitch van de NRD met zijn babyface
terug van weggeweest en nog steeds in de race
gepaard met vrees lijk ik als een beest
ja dit is kenna noord gestoord bitchez verwennen
en ik laat me niet kennen ik kom als een flits G
je ziet me niet staan ik rol en kiet G maar no spang maakt niet uit waar we gaan
ik ben geen orga lijder of een gast arbeider
maar rustig als watra dus kom me niet bestrijden
ik laat je lijden terwijl je balt met je niggers
ik laat je strijden je pockoe sellen nie flikkr: "nigger"
kenna van de NRD wil je testen ponk dan klem ik je stee
je grote ware liefde daar blijf je af van
oohhw je bakt er niks van..

maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang.. 2x

ben je nou jaloers omdat je meid naar mij kijkt
der benen voor mij spreid alleen met mij vrijt
alleen maar bij mij blijft en der handen voor mij wrijft
geld je aan der geeft geeft ze aan mij
je geeft der je pinpas maar ik loop zij aan zij
met je meid winkel in winkel uit ik koop oliebol met je buit in de stad
ik zei ze kraakt je hart en luid, zonder grap en zonder spijt
kijk de manier hoe ze me pijpt t verlangen en passie
en altijd slikt ze me kwakkie kijk hoe ze doordraait
dus ik zeg je waggies want ze zegt je banketstaaf is slappies
vraag dat maar aan me gappies kenna Rocks en andere pappies
vraag het maar aan je eigen matties
al die fools en al die junkies met hun neppe versacies
maar nu komt kenna met zijn oliebol
en ik kom weer strakkies..

want ik zie het al dat je er niks van bakt
wanneer ik je geile sma in de kakker nak
pssjt nigger je gaat gebukt onder het feit
dat je geile meid der poenie voor me spreid en bereid is
om nog meer te geven
je kan er niks aan doen
je had kans het der te geven maar het geeft niet
eey, kom ook niet met je dricks
!!!> want je geile meid eet ook nog andere dicks je weet niks je komt ook niks te weten
je zwa zit aan me dick en wil hem gelijk eten en meten
vergelijken met anderen dat oming crazy ding
ey zal niet zo gauw veranderen
je word niet gezien je komt los en tot alklein
en de boys van de NRD hebben geen medelijden
met wink en met zwink met rikken en met dinken
je rap is wack wat zal gado nu wel niet denken..

maar zo een geile pijp slet die zocht ik allang.. 4x

ben die dikkere sikkere nigger flikker verschrikker
de kikkers kikken op dicken die niggers die heerlijk voor wel verspitten
die chickies die schrikken van dikke pikken in dikke clitten
die lekkere lippen die op en neer blijven wippen
maar ja ik zag het al en ik zie het nog steeds
luister makker je doet dapper maar je word dik geplayt
door je vrouwtje want jou vriendin, liet mij der in
!!!>met me pik in der mond en me ballen op der kin voor jou is je vrouwtje een deel van je leven
voor mij is je vrouwtje een van me geile teven
me tolly kop eet ze gulzig op,
als een lollypop ze hoort bij me harem
noem die hoere maken dolly dots
[b]ze likt me tolly trots want ze houd van pijpen en houd van haar wanneer ga je nou begrijpen
je chick ligt weer te lijpen door heel amsterdam
oooooohw je bakt er niks van...

Lees en huiver, ik ga maar niks accentueren lijkt me niet zo geschikt. En er zal ook wel veel veranderd zijn in banketstaaf ofzo Clown

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:22

ohh ik erger me er heel erg aan..
Ik vind het dan ook vreselijke muziek.
Maar ik luister er dan ook niet naar, Vork
Maar nederlandse rap vind ik ook niet mooi ofzo..
Geef mij maar gewoon hardcore Go jij! Go jij! Tong uitsteken

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:25

Juulja schreef:
Het enige wat ik hierop kan zeggen is; NAJAAAA!!
Ik vind dat hele Yo ik ben een nigga uit tha Hood yo ik ben though ook wel zo dom..
En dan kunnen ze wel zeggen dat wij discrimineren, maar je hoort de blanken volgens mij niet roepen "Yo ik ben een boerenpummel uit de goot en ik ben neergeschoten yo"..
Het is zo dat je om een succesvolle rapper te zijn: zwart moet zijn, (oke, met uitzondering van) veel gediscrimineerd moet zijn, 10 keer moet neergeschoten zijn en vooral véél elende meemaken, anders kun je geen enkele tekst schrijven die zo diepzinnig is als de tekst: "pasteitje, cakje, pasteitje, magnetron"! (en dat zouden we toch heel jammer vinden...)
Ben ik nou de enige die me hier zo uitermate aan ergert??

Ik moest zo hard lachen om dit laatste stuk, maar het is wel waar.

Myrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:25

ik luister er soms wel naar Clown

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 19:53

Sylke schreef:
You did this oliebol before

If the oliebol is good, you'll do my whole crew

whahahaha als de oliebollen maar goed zijn ROFL

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:01

whahaha Tong uitsteken

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:11

Juulja schreef:
Het enige wat ik hierop kan zeggen is; NAJAAAA!!
Ik vind dat hele Yo ik ben een nigga uit tha Hood yo ik ben though ook wel zo dom..
En dan kunnen ze wel zeggen dat wij discrimineren, maar je hoort de blanken volgens mij niet roepen "Yo ik ben een boerenpummel uit de goot en ik ben neergeschoten yo"..
Het is zo dat je om een succesvolle rapper te zijn: zwart moet zijn, (oke, met uitzondering van) veel gediscrimineerd moet zijn, 10 keer moet neergeschoten zijn en vooral véél elende meemaken, anders kun je geen enkele tekst schrijven die zo diepzinnig is als de tekst: "pasteitje, cakje, pasteitje, magnetron"! (en dat zouden we toch heel jammer vinden...)
Ben ik nou de enige die me hier zo uitermate aan ergert??

Ik ben dus een rap/hip hop liefhebber en het begint verschrikkelijk te broeien hier als ik dit allemaal lees. Jezus mens wat heb jij er weinig verstand van. Muziek is een uitlaatklep en als snoop doggy dog het nodig vind zijn 'geilheid' te bezingen moet hij dat lekker doen. Luister er dan niet naar?
Ten tweede hoef je echt niet zwart te zijn om succesvol te zijn, kijk maar naar opgezwolle. Maar die zal je wel niet kennen want je verdiepen in iets voordat je gaat lopen mekkeren is teveel gevraagd. Niet? Dat er achter dit nummer geen diepzinnige boodschap schuilt heb je helemaal gelijk in. Naar figuren als 50 luister ik ook totaal niet..een beetje de gangster uithangen puur om geld te verdienen..maar dat je 'rap' in z'n geheel zo over één kam scheert is echt belachelijk. Voorbeeld?

http://www.youtube.com/watch?v=TpfUguHcQ0g
http://www.youtube.com/watch?v=UvE5hnZ3bx8
http://www.youtube.com/watch?v=gvEsLXNYXr8
http://www.youtube.com/watch?v=DrEujGAL4ZM
http://www.youtube.com/watch?v=4sySjdXHJjc
http://www.youtube.com/watch?v=D5UosWKyXmI

En velen velen meer op verzoek, mensen die er zo over denken komen waarschijnlijk niet verder dan TMF en zijn nog niet bijster lang op deze planeet..dat is net zo dom als zeggen dat het gehele nieuwe album van jan smit bagger is terwijl je maar 1 nummer geluisterd hebt
Laatst bijgewerkt door Vvincent op 12-03-07 23:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:28

Kortzichtigheid & onwetendheid regeren hier

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:41

Um, wil niet veel zeggen he, maar als je meent dat Opgezwolle een boodschap heeft in hun liedjes heb je echt een bord voor je hoofd. Ik luister ook wel eens naar rap, Eminem vooral, maar het meeste is toch echt onzin. Vindt dat de TS groot gelijk heeft. Daarbij moet je niet zo kwaad reageren, aangezien de rappers het er zelf naar maken. Vindt je het gek dat mensen ze niet serieus nemen met zulke teksten?

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:44

xx_Horsiex schreef:
Um, meis, wil niet veel zeggen he, maar als je meent dat Opgezwolle een boodschap heeft in hun liedjes heb je echt een bord voor je hoofd. Ik luister ook wel eens naar rap, Eminem vooral, maar het meeste is toch echt onzin. Vindt dat de TS groot gelijk heeft. Daarbij moet je niet zo kwaad reageren, aangezien de rappers het er zelf naar maken. Vindt je het gek dat mensen ze niet serieus nemen met zulke teksten?

Ik ben een mannetje, altijd al geweest ook. Heb je uberhaupt de moeite genomen om naar die nummers te luisteren? Dat jij de boodschap niet op kan pakken wil niet zeggen dat hij er niet is.
50 cent hoef je ook niet serieus te nemen, alsjeblieft niet..maar Rap is niet 50 en 50 is niet rap.Nee het meeste is geen onzin..het overgrote deel is zelfs hele goede muziek..een klein select deel komt maar tot de (meeste) mensen. Er is meer, tunnelvisie

http://www.youtube.com/watch?v=TpfUguHcQ0g
Laatst bijgewerkt door Vvincent op 12-03-07 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:46

Sorry, daar ging iets verkeerd.

Ik heb me de moeite niet genomen nee, omdat het pure onzin is. Alleen de naam al. En als ik iets voorbij hoor komen zet ik het gauw af. En echt, ze maken het er zelf naar. En als ik eerlijk ben, vindt ik wat ik tot nog toe gehoord heb van 50 cent een stuk beter dan dat Nederlandse gebral.

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:47

xx_Horsiex schreef:

Ik heb me de moeite niet genomen nee, omdat het pure onzin is. Alleen de naam al. En als ik iets voorbij hoor komen zet ik het gauw af. En echt, ze maken het er zelf naar. En als ik eerlijk ben, vindt ik wat ik tot nog toe gehoord heb van 50 cent een stuk beter dan dat Nederlandse gebral.

Ga alsjeblieft weg en meng je niet in een discussie over rap. Doeidoei

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:48

Vvincent schreef:
xx_Horsiex schreef:

Ga alsjeblieft weg en meng je niet in een discussie over rap. Doeidoei

Je bent wel vlug op je teentjes getrapt he? Ga jij maar gauw je rap luisteren, dan kan het niveau weer omhoog.

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:50

Haha ik irriteer me gewoon mateloos aan onwetende onnozele mensen als jij..Je komt hier verkondigen dat een groep geen boodschap kan hebben 'door de naam'..Je hebt nooit de moeite genomen ernaar te luisteren..Waarom reageer je hier uberhaupt dan, idioot

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:52

kom op joh, ze heeft toch gezegd sorry.. Knipoog

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:53

Vvincent schreef:
Haha ik irriteer me gewoon mateloos aan onwetende onnozele mensen als jij..Je komt hier verkondigen dat een groep geen boodschap kan hebben alleen al door de naam..zonder dat je ooit de moeite hebt genomen om ernaar te luisteren..Waarom geef je uberhaupt je mening over het onderwerp dan?

Oh, at deed pijn. Ik heb we degelijk een mening over rap, die niet specifiek over die groep ging. Jij haalde de groep er bij, die ik bij voorbaat niet serieus neem vanwege de naam. Daarbij ben je zo lichtgeraakt dat je maar beledigingen gaat roepen. Ik geef mijn mening over rap omdat rap uit wel meerdere artiesten bestaat dan opgezwolle.

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:59

xx_Horsiex schreef:
Oh, at deed pijn. Ik heb we degelijk een mening over rap, die niet specifiek over die groep ging. Jij haalde de groep er bij, die ik bij voorbaat niet serieus neem vanwege de naam. Daarbij ben je zo lichtgeraakt dat je maar beledigingen gaat roepen. Ik geef mijn mening over rap omdat rap uit wel meerdere artiesten bestaat dan opgezwolle.

Jij haalde de groep er bij, die ik bij voorbaat niet serieus neem vanwege de naam,
Dit zegt toch al genoeg? Jij zegt, rapmuziek vind ik niks omdat het woord rap me niet bevalt. Dat zal best meisje, wat ik je duidelijk probeer te maken is dat als jij denkt dat 50 cent het evenbeeld van rap is je mening niet zoveel uitmaakt..je hebt er dan gewoon amper verstand van.
Als ik het fout heb, kom maar dan..geef me een paar grondige goed beargumenteerde meningen over rapmuziek in het algemeen..Of neem de moeite om dat nummer eens te luisteren..openstaan voor andere dingen enzo..ies goed voor je Knipoog

Ik zei dan ook alleen als je niks te melden hebt over rap meng je dan niet in een discussie erover..Jij begon met de 'belediging' dat als ik wegwas het niveau wel weer zou stijgen..Ik stel niets voor namelijk..want ik luister naar andere muziek dan jij

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:04

Vvincent schreef:
Jij haalde de groep er bij, die ik bij voorbaat niet serieus neem vanwege de naam,
Dit zegt toch al genoeg? Jij zegt, rapmuziek vind ik niks omdat het woord rap me niet bevalt. Dat zal best meisje, wat ik je duidelijk probeer te maken is dat als jij denkt dat 50 cent het evenbeeld van rap is je mening niet zoveel uitmaakt..je hebt er dan gewoon amper verstand van.
Als ik het fout heb, kom maar dan..geef me een paar grondige goed beargumenteerde meningen over rapmuziek in het algemeen..Of neem de moeite om dat nummer eens te luisteren..openstaan voor andere dingen enzo..ies goed voor je Knipoog

Je moet eens wat beter lezen jongen. Ik heb nooit gezegd dat rap muziek me niet bevalt, het meeste is inderdaad onzin, maar er zijn er een paar waar ik wel naar luister. En je gaat me niet vertellen dat jij veel van rap afweet omdat jouw evenbeeld toevallig opgezwolle is. En voordat ik me daarvoor de moeite neem, moet jij eens een cursus fatsoenlijk omgaan met andermans mening volgen plus je lichtgeraaktheid in bedwang houden alleen omdat je je zin niet krijgt. Sorry, ik ga echt niet open staan voor 'nieuwe dingen' omdat een kleuter van vijf me dat zegt.

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:11

xx_Horsiex schreef:
Um, wil niet veel zeggen he, maar als je meent dat Opgezwolle een boodschap heeft in hun liedjes heb je echt een bord voor je hoofd. Ik luister ook wel eens naar rap, Eminem vooral, maar het meeste is toch echt onzin. Vindt dat de TS groot gelijk heeft. Daarbij moet je niet zo kwaad reageren, aangezien de rappers het er zelf naar maken. Vindt je het gek dat mensen ze niet serieus nemen met zulke teksten?

Jij komt deze topic binnenvallen met dit praatje. Het meeste is toch echt onzin. Is totale onzin. 10% zal onzin zijn maar die 10% word juist gesponserd door anderen die braaf naar de winkel gaan om de candy shop single te kopen. Dat niet iedereen de behoefte/ het geld heeft om over de hele wereld bekend te zijn en dus niet evenveel aandacht geniet als bijvoorbeeld snoop dogg doe je niets aan

xx_Horsiex schreef:
Je moet eens wat beter lezen jongen. Ik heb nooit gezegd dat rap muziek me niet bevalt, het meeste is inderdaad onzin, maar er zijn er een paar waar ik wel naar luister. En je gaat me niet vertellen dat jij veel van rap afweet omdat jouw evenbeeld toevallig opgezwolle is. En voordat ik me daarvoor de moeite neem, moet jij eens een cursus fatsoenlijk omgaan met andermans mening volgen plus je lichtgeraaktheid in bedwang houden alleen omdat je je zin niet krijgt. Sorry, ik ga echt niet open staan voor 'nieuwe dingen' omdat een kleuter van vijf me dat zegt.

Ik heb nooit maar dan ook nooit gezegd dat opgezwolle mijn evenbeeld is. Ik zei er zijn ook blanken die kunnen rappen: Kijk maar naar opgezwolle (een van velen goede, in mijn mening)
Waar luister je wel naar dan? Ja ik ben een kleuter van 5..hetzalwel schat maar mag ik je antwoord hier nog even op?

Ik zei dan ook alleen als je niks te melden hebt over rap meng je dan niet in een discussie erover..Jij begon met de 'belediging' dat als ik wegwas het niveau wel weer zou stijgen..Ik stel niets voor namelijk..want ik luister naar andere muziek dan jij.

Jij bent hier het kind. Je komt ontzettend arrogant over en generaliseert erop los..maargoed als jij er niet voor open staat zoals je zelf zegt vraag ik me serieus af wat je hier doet

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:13

Jij noemde mij een, wat was het ook al weer; onwetende onnozele mensen. Juist ja, en daarop reagerde ik, dus zeg niet dat ik ben begonnen. Daarbij, ik was hier al voor jouw, en hebd aarbij gezegd dat ik het met de TS eens was.

Ach, omdat je het zo lief vraagt. Rolleyes Van alles, behalve de Nederlandse oudjes, behalve Marco, en de meeste rap niet. En zo braaf ben ik echt niet om naar de winkel te gaan. De enige reden waarom ik arrogant over kom is omdat je me een belediging naar het hoofd gooide die ik alleen maar lachekkend vindt. Jij gedraagt je hier als een kind door boos te worden omdat ik wel wat beters te doen heb dan naar zo iets te luisteren;

Blijf staan is slecht, rap dit
't Is als een tekst, gek als iemand die sex wegzapt
Je hebt echt lef, Opgezwolle top wat de pers zegt
[Rico]
En als het draait om echt rap dan is Rico speknek
Vetklep ik woorden door je oren als een headset

[Steez]
Sticky Steez vloeit snel als auto's op het wegdek
Gekke rappers, zetten je fakkelbrigade je [???]

[Rico]
En les best Delic oliebol is heet als een dekbed
Overtrek zet tracks doper dan een crackhead
Blax zegt..

[Blaxtar]
.. ik doe net alsof m'n oliebol niet stinkt
M'n click niet drinkt, m'n pink niet stinkt naar inkt
M'n ring niet blinkt, m'n ex-vriendin niet zingt
Maar ik weiger te ontkennen dat je oliebol niet klinkt

Of,

"Kruidig en pittig, ik boss loslippig"
"Ik voel die oliebol, ik leef die oliebol, dat zit 'm in de genen"
[ Verse One ]
Dit is die oliebol zonder half-step, Jay Jay bosst die mad rap
Ingewikkeld als een flat, rijms waartegen jij "u" zegt
Mijn +festatie+ is +Mega+, als in Utrecht
M'n baksteen is muurrecht, collega, dit is die echte oliebol
Dove kids, crews en clicks, wallabee shoes en hits
Pass die Phillie, spliff, stickies en licks
Ik sta paraat, ik zeg het je, niks is iller yo..

[ Verse Two ]
Yo, hoor me aan, de Sjomaan laat je schaakmaat staan
Ik hoor vaak dat aanstaande rappers weer mis slaan
Vanaf het podium, ben down met respect
Ik ben verslavender als opium, moddervet als jodium
De shogun, is terug, en kick hit na hit als Boney M.
Zonder rem, m'n vingers omklemmen de pen
En brengen m'n stem op perkament en leggen het vast
Check die Delic track honderd procent waterpas

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:18

Ik vind het afgrijselijk de muziek is leuk om naar te luisteren alleen de tekst
En dan die clip erbij dat is toch niet normaal.
Ik was gister bij de paarden van de buren en opeens komt dat kind aanfietsen...
I wanna F*ck You you already know , ( en dan verder het liedje )

Nja dat is toch echt bezopen Gestoord
Van mij mogen ze muziek maken maar soms gaat het iets TE VER

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 08:29

ja he, ik zat laatst golddigger van jamie fox en kanye west te luisteren (ja weet ik oud liedje Clown ) zegt tie: leave your ass for a white girl. nou pardon, dat moeten wij maar eens zeggen met black ass. En als die 50cent een liedje maakt wordt nigger eruit geknipt. waarom white dan niet?vind ik zo belachelijk hhe. Slapen

Heel die liedjes slaan nergens op trouwens. ze lopen alleen beetje zielig over zichzelf te klagen en het klink voor geen meter Vork

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:51

Dit zijn jou woorden: Ga jij maar gauw je rap luisteren, dan kan het niveau weer omhoog. Voordat ik ook maar iets had gezegd om jou te beledigen dus ga ergens anders onzin verkondigen..Ken het nummer niet..Snap je voorbeeld ook niet maargoed..Steek jij je kop maar weer in het zand want daar ben je wel goed in. Doei, kusje

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:29

TS. Je onderschrift komt ook uit een liedje.
Vind je dat dan niet smerig ofzo?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:59

Ik heb dat nr van Akon ft Snoop dogg (daar was het van toch?) 1x gehoord en toen vol afgrijzen weer afgezet. Wat een ontiegelijk dom nr. Kunnen ze nou helemaal niks beters verzinnen? Dat ze dit rappen tegen een groep meiden die met hun naar bed willen, nou ga je gang, maar om hier een 'hit' van te maken? Djiez!
En zo heb ik dat wel meer met die rapniggers. Vind er zoiezo geen bal aan als het alleen maar over wijven, seks en drugs+alcohol gaat. Eminem schrijft tenminste tekst met inhoud, daar kan ik nog respect voor opbrengen. Maar die Nederlandse rappers die een steentje willen bijdragen in de Nederlandse muziekwereld? Yuch. Doe geen moeite alsjeblieft.