Ariebombarie schreef:Moirsa schreef:hmmm ik heb geen photoshop hoor
echt wel haha zelfs ik kan het nog beter
alleen photofiltre

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mendiej schreef:Indeed
Back ontopic.
Moirsa schreef:dohh tuurlijk is het gephotofiltret
Maaree,, ik bedoel waarom zo ophef als iemand zijn hoofd kaal scheert ?
Mendiej schreef:@ Moirsa: Misschien wel omdat ze beroemd is en bekend staat om d'r rare leven, alleen maar bloopers maakt en dit een van de grootste is?
Moirsa schreef:Mendiej schreef:@ Moirsa: Misschien wel omdat ze beroemd is en bekend staat om d'r rare leven, alleen maar bloopers maakt en dit een van de grootste is?
dusiedereen maakt bloopers,
en als ik een keer wakker word en denk,, goh ikga me haar milimeterenme vader staat te springen hoor
Moirsa schreef:Mendiej schreef:@ Moirsa: Misschien wel omdat ze beroemd is en bekend staat om d'r rare leven, alleen maar bloopers maakt en dit een van de grootste is?
dusiedereen maakt bloopers,
en als ik een keer wakker word en denk,, goh ikga me haar milimeterenme vader staat te springen hoor
Ldinalover schreef:@ Moirsa :
Eerst zeg je ; Ja ècht! Ik heb het echt gedaan, en je zit een beetje te liegen dat je het boven gedaan hebt.
En op het laatst als iedereen zegt van Ja dat heb je met photoshop gedaan en dan weet je geen antwoord meer en geef je maar toe.
Sorry, maar dat vind ik best wel sneu.
Eerst zeg je ; Ja ècht! Ik heb het echt gedaan, en je zit een beetje te liegen dat je het boven gedaan hebt.
En op het laatst als iedereen zegt van Ja dat heb je met photoshop gedaan en dan weet je geen antwoord meer en geef je maar toe.
Mendiej schreef:Oke doe maar of je gek bent, je snapt me heus wel.
Ariebombarie schreef:ach, geintje moet kunnen toch
Ldinalover schreef:Ariebombarie schreef:ach, geintje moet kunnen toch
Ik zie daar de humor niet echt van in anders..![]()