Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Ik moet eerst nog zien of dit wel zal werken hoor. Wat ik momenteel opvang van de rokende leerlingen op mijn school is dat ze echt niet van plan zijn om die button te dragen en in een 'kooi' te gaan staan hoor (is ook een maatregel dat ze nu invoeren). De rokende leerlingen moeten momenteel achter een witte lijn staan om te roken maar die regel word al amper gevolgd, laat staan dat ze met zo'n button zullen rondlopen.
Volgens mij zal het echt niet lang duren voor iedereen weer openlijk staat te roken zonder button hoor. In de middagpauze mag je trouwens van het terrein af dan heeft het ook al geen effect.
Als ik me niet vergis staat er op de planning om op lange termijn een volledig rookverbod door te voeren mijn school, dus dan zouden de buttons ook niet meer nodig zijn.
Ik ben zelf trouwens niet-roker.
runningkawa schreef:faye schreef:Ik vind het echt niet kunnen
Lijkt idd de nazi's wel met hun jodensterren, lekker stigmatiseren.
Dat was dus ook mijn eerste gedachte....
Vind het dus ook niet kunnen
BraveSpots schreef:Ik wou nog even vermelden dat de actie volledig is afgelast wegens de vele (negatieve) media-aandacht...
BraveSpots schreef:Ik wou nog even vermelden dat de actie volledig is afgelast wegens de vele (negatieve) media-aandacht...
katiavl schreef:Bedoel als belg zijnde ben je dat toch gewoon
Chiqa schreef:katiavl schreef:Bedoel als belg zijnde ben je dat toch gewoon
Ben je gewoon wat?
katiavl schreef:geen één van de positieve.
fixture schreef:pff dit vind ik dus écht belachelijk e
dit is schending van de mensenrechten
zo lijkt het net of rokers mindere mensen zijn :S
geit schreef:wat hebben we toch een belachelijke wereld.
een stel pubers die een hitler gebaar maken worden in de cel gegooid, maar mensen iets opspelden als teken van jij bent een roker (net als vroeger de jodenster) dat is geen probleem?