Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjitseee schreef:echt heel smerig idd.. mijn paard staat bij een boer gestald waar ook schapen/koeien/varkens staan, en er kwamen afgelopen week heel veel marokkanen langs om een schaap mee te nemen, gewoon in de achterbak van de auto
Citaat:Of vind jij dat Moslims, joden en oude boertjes zich niet aan de wet hoeven te houden?
yousra schreef:Wat is dat nou weer voor vraag?
Tuurlijk niet! Het moest even hangen zodat al dat bloed eruit ging en toen het niet meer drupte is het in stukjes gesneden en in de vriezer gedaan.
yousra schreef:Wat dacht je van eten.
We geven ook een stukje aan familieleden die niet genoeg geld hadden om zelf eentje te kopen.
ShirleyA schreef:yousra schreef:Wat dacht je van eten.
We geven ook een stukje aan familieleden die niet genoeg geld hadden om zelf eentje te kopen.
Supermarkten liggen vol met vlees hoor.
Ik vind t gewoon walgelijk dat je in huis een dier leeg laat bloeden; echt ziek!
Dat zou hier verboden moeten zijn!
ShirleyA schreef:yousra schreef:Wat dacht je van eten.
Supermarkten liggen vol met vlees hoor.
Ik vind t gewoon walgelijk dat je in huis een dier leeg laat bloeden; echt ziek!
Dat zou hier verboden moeten zijn!
casanova schreef:het vlees in supermarkten zijn niet tradioneel geslacht en de meeste moslims eten ook niet ''ons'' vlees.
het is geen halal vlees.
casanova schreef:of...geld te verzamelen en dan naar de moskee te brengen..zodat er in turkijke voor het geld arme mensen geholpen kan worden..
ieder mens die een inkomen heeft moet zoveel procent geven.
ShirleyA schreef:casanova schreef:het vlees in supermarkten zijn niet tradioneel geslacht en de meeste moslims eten ook niet ''ons'' vlees.
het is geen halal vlees.
Onzin! Dat proef je echt niet hoor en je kan niet altijd alles maar ophangen aan een geloof.
Als ons vlees niet goed genoeg is tja dan maar niet. Maar dat wil niet zeggen dat die moslims die ons vlees slecht vinden dan maar hun eigen regeltjes gaan maken. Regels zijn er nl voor iedereen, en voor iedereen t zlefde. Daar moeten ze zich aan houden of besluiten dat dit geen land is voor ze..... Die keus is vrij. Maar een beetje doen wat je zelf wil gaat niet.