Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSemmiex schreef:Ik heb 't filmpje niet gekeken vind het echt niet normaal gewoon ranzig.
Die hoort idd niet op de have thuis zeg pffff
djuno schreef:Havo???.....hij hoort thuis op een school voor zwakzinnigen....en zijn "vrienden" ook!
Maar zelfs zo'n school is TE hoog gegrepen voor hem....want zelfs die kids snappen dat je zoiets niet doet!
melmel schreef:Die vrienden zijn eigenlijk nog veel zieker, als je iemand aanzet tot zoiets is er toch iets niet goed met je...
Vreselijk dat mensen zich tot zoiets kunnen laten ''dwingen''
Vvincent schreef:Hahahahaha arme Toine, hij heeft waarschijnlijk uiteindelijk hier zo'n 25 euro aan overgehouden. Een flinke schorsing, en een reputatie als poep-eter die die voor de rest van z'n leven bij zich draagt
Sterre schreef:melmel schreef:Die vrienden zijn eigenlijk nog veel zieker, als je iemand aanzet tot zoiets is er toch iets niet goed met je...
Vreselijk dat mensen zich tot zoiets kunnen laten ''dwingen''
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Het is toch ongelovelijk dat je een knul, die duidelijk labiel is, zó opjut, dat hij tot dit soort dingen in staat is!
Ik vind dit zelfs nog ergere loosers als die knul en hoop dan ook dat ze allemaal een mooie taakstraf (bij de riolering oid?!) krijgen!