Nou ja, in elk geval was ze niet altijd en oik niet meteen een scharminkel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:argh, kan die slideshow dus niet meer vinden, dat heb je als je tig ingen tegelijk googled![]()
Nadya schreef:Heb altijd heel veel moeite gehad met de BMI, zo'n stom systeem. Kan me dus ook niet voorstellen dat ze dat bij modellen aan gaan houden. Volgens de BMI weeg ik nu nog te weinig, terwijl ik gewoon een hele tengere bouw heb. Was niet tegen aan te eten (wilde ik toen ook niet natuurlijk), maar tegenwoordig eet ik heel normaal en echt niet weinig, maar ik zit nog steeds op een BMI van amper 19.
Nadya schreef:Ja, veel lagen kleding aan, ook omdat je het zo koud krijgt.....
miilou_ schreef:Lusitana schreef:argh, kan die slideshow dus niet meer vinden, dat heb je als je tig ingen tegelijk googled![]()
slide-show waarvan?
Nouks schreef:Erg bekend ja, Nadya. Terug naar een gezond gewicht, ok, maar maak er geen bmi=22 van. Geheid ook dat het grootste gedeelte na een opname dan toch weer terugvalt omdat ze zo'n bmi nooit hebben kunnen accepteren.
katiavl schreef:Barmat meestal is het om aandacht te zoeken met name complimenten.
Lang leven meisjes psycho
katiavl schreef:Nadya schreef:Ja, veel lagen kleding aan, ook omdat je het zo koud krijgt.....
en ze moeten ook pijn hebben als ze gaan liggen![]()
Heb vorige keer een reportage op vitaya belgische tv gezien anorexia bij kinderen.
Tien jaar en er al onder lijden
katiavl schreef:Barmat meestal is het om aandacht te zoeken met name complimenten.
Lang leven meisjes psycho
Nadya schreef:[***] schreef:Erg bekend ja, Nadya. Terug naar een gezond gewicht, ok, maar maak er geen bmi=22 van. Geheid ook dat het grootste gedeelte na een opname dan toch weer terugvalt omdat ze zo'n bmi nooit hebben kunnen accepteren.
Precies, en het was voor mij dus ook de reden dat ik me ertegen bleef verzetten. Dwingen helpt echt niet bij deze ziekte. Bij mij hielpen hele andere zaken...... ik kan helaas niet zeggen dat therapie me uiteindelijk geholpen heeft.
FloortjeM schreef:die meiden zien een bezorgde opmerking: 'je wordt veel te mager' ook als een compliment: ik ga de goede kant op
Nadya schreef:Precies, [***], hahaha.... Als ik nog denk hoe we soms die therapeuten voor de gek hielden ('s morgen voor het wegen liters water drinken etc.).... pffff, echt erg. Ik ben blij dat ik van al die ellende incl. de therapeuten af ben.
Ariebombarie schreef: