Karl66 schreef:Het enige probleem Lusitana, is dat de VS een vrije pers kent (vrijer dan in Nederland, waar journalisten gegijzeld worden om hun bronnen vrij te geven). Aangezien de verkiezingen in de VS voor een groot deel om binnenlandse zaken draait en de pers zonder problemen kan publiceren wat ze wil publiceren, is het echt onzin om te roepen dat de VS de MO-problematiek gebruikt om de interne problemen te verdoezelen.
Aimee, als geschiedkundige zou jij moeten weten dat je je mening moet kunnen onderbouwen, ik wacht nog steeds op enige onderbouwing. Misschien kan je dan ook gelijk onderbouwen waarom Israël niet als een democratie wordt gezien.
Ik kan je vertellen dat ik een vriendin heb wiens broer een hoge militaire positie in Amerika heeft en die heeft zich kapot gelachen over wat er naar buiten komt via de pers, dus laten we niet doen alsof de pers daar de waarheid spreekt. Dat ze kunnen publiceren wat ze willen, staat niet gelijk aan dat ze ook maar meteen de waarheid vertellen, hè

Verder zeg ik niet dat ze alleen hun binnenlandse problemen willen verdoezelen, maar vertelde je ik alleen maar wat oa de binnenlandse problemen zijn. Dus dat ze ook wel even de hand in eigen boezem mogen steken.
Natuurlijk willen ze ook gewoon landje veroveren en de wereld in totaliteit bezitten, evenals de planeten waarvan ze denken gebruik te kunnen maken.
Als gezegd, ze denken dat ze de maan bezitten omdat ze er een vlag op hebben gezet. Ze vechten niet alleen op aarde, maar ook in de ruimte en zorgen voor een hoop destructie en vervuiling.
Er vallen altijd heel veel onnodige doden in Amerika´s vechtpartijtjes. Het zijn allemaal vaders, broers, zonen, echtgenoten, geliefden die de oorlogen uitvechten voor de hoge heren. De wapen industrie moet blijven draaien.