Tieneke schreef:Ik heb nergens gezegd dat je dat niet mag zetten, ik wil wel voorkomen dat er binnenkort door iedereen met allerlei termen wordt gegooid die zeer verkeerd kunnen overkomen. Het kan zijn dat jij dat kinderachtig vind, maar uiteindelijk ben ik het die NM moet bijhouden en sturen. Als ik vind dat ik hier een hele kleine sturende opmerking mag maken, dan doe ik dat. Als jij dat niet leuk vind, is dat jammer voor jou. Verder weer ontopic graag. Wie zin heeft, mag me altijd pb'en.
Ik vind de zin: 'als ik vind dat ik een hele kleine sturende opmerking mag maken, dan doe ik dat; heel eng een verdomde arrogant! Wie ben jij dan om een sturende opmerking te maken??? En ookal ben ik rechts en werd de term rechtse makkers door jou verkeerd opgevat, ik vond dat geen probleem. En zoals al is geschreven: bemoei je niet met de NL politiek! Zeker niet op jouw leeftijd, dan is t heel raar mensen zo op hun vinger te tikken om niets! Heel intollerant! Eneh bedankt dat je een boeiende discussie hebt verknalt!