logisch,als ik in het buitenland ben wil ik ook wel wat van de plaatselijke prak eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Dus laat hij het verpakt invliegen, alleen jammer dat al die nederlanders daar liever inheems eten in plaats van de gestampte pot
Noetanchamon schreef:Over aantal jaren worden NL die geen asiel hebben aangevraagd gewoon uitgezet![]()
Ben blij dat ik er niet meer woon
superwoman schreef:Karl66 schreef:Dus laat hij het verpakt invliegen, alleen jammer dat al die nederlanders daar liever inheems eten in plaats van de gestampte pot
Dan is z'n winkel onrein en moet hij die afbreken.
Gooi maar eens een dood varken een moskee binnen![]()
(weet niet of je dat nog kan navertellen dan)
superwoman schreef:ladylay schreef:het gaat tever tegenwoordig...ons wel uitmaken voor van alles en nog wat...
maar als wij onze MENING geven, discrimineren we gelijk bla bla bla....
ik vindt het prima zolang ze zich maar aanpassen, en dat is het em nou juist...dat doen een groot aantal niet....
sorry, maar bye bye....ga dan maar ergens anders heen
Als je een turk of marokkaan de winkel uit zet, omdat hij/zij steelt....
krijg je toch 9 van de 10 keer te horen dat je discrimineerd van die persoon!
(terwijl ze wat uit hun zak in een ander schap gooien)
De politie heb je niks aan. Duurt uren voordat ze er zijn en je moet nog op degene letten totdat de politie er is.
Dán moet de dief afstand WILLEN doen van het gestolen waar, anders ben je je spullen nog kwijt ook!!!
En dan schijnheilig moslim zijn. Nee je mag ook niet stelen van allah, maar dat wordt niet zo streng nageleeft hoor!!
De zwarte markt in beverwijk mogen ze ook verbieden (o.a).... zoveel gestolen waar daar
Snoevie schreef:die vrouwen lijken soms echt op fokbeesten,al zijn de moderne jongere moslims daar lang niet zo erg in,dus ik denk dat dat probleem nog meevalt
Misser schreef:Snoevie schreef:die vrouwen lijken soms echt op fokbeesten,al zijn de moderne jongere moslims daar lang niet zo erg in,dus ik denk dat dat probleem nog meevalt
Je bedoelt net zoiets als de christenen, 7 a 8 kinderen is bij hen ook nog steeds normaal...
superwoman schreef:Dan is z'n winkel onrein en moet hij die afbreken.
Misser schreef:Snoevie schreef:die vrouwen lijken soms echt op fokbeesten,al zijn de moderne jongere moslims daar lang niet zo erg in,dus ik denk dat dat probleem nog meevalt
Je bedoelt net zoiets als de christenen, 7 a 8 kinderen is bij hen ook nog steeds normaal...
Ik word een beetje moe van dat gezeur over moslims steeds. Dat ziekenhuis en halalvlees bij de AH zijn beide een idee van (zeer waarschijnlijk) een Nederlander...
Bovendien zie je in Australië, Duitsland, Canada etc. ook zat Nederlanders die samenkleven, Nederlands praten en eigen winkels hebben...
Karl66 schreef:Dan zou je je misschien eerst eens moeten verdiepen in wat allochtoon betekent
Karl66 schreef:Als die marokaanse winkelier geld denkt te kunnen verbieden, dan denk ik dat die speklapjes binnen de kortste keren bij hem in de winkel liggen. Hij zal ze alleen zelf waarschijnlijk niet eten.
Maar welke grens moet er dan getrokken worden Pandabeer?
Misser schreef:Karl66 schreef:Dan zou je je misschien eerst eens moeten verdiepen in wat allochtoon betekent
Ik ben ook allochtoon. Maar wel blank, niet crimineel en ik studeer
.
Half Zwitsers...
pandabeertje schreef:Karl66 schreef:Als die marokaanse winkelier geld denkt te kunnen verbieden, dan denk ik dat die speklapjes binnen de kortste keren bij hem in de winkel liggen. Hij zal ze alleen zelf waarschijnlijk niet eten.
We moeten niet teveel ons gaan aanpassen als NEDERLAND aan iedereen die maar binnen komt wandelen. We moeten onze eigen cultuur in stand houden en dus niet wetten weizigen en dingen veranderen omdat ze aan de andere kant van de wereld zo leven.
Je kan een aantal dingen goedkeuren, maar er moet ook een grens zijn.
Als wij alles maar goed vinden lachen de moslims zich helemaal dood.
Die denken ook: "die stommen Hollanders krijgen we alles van gedaan, lekker makkelijk"
Mijn (moslim) collega had zich laatst weer eens ziek gemend. (hij is al meerdere jaren ziek geweest( ja tussen zijn oren mischien))
Volgens de Arbo arts had ie helemaal niks, hij kon gewoon werken.
Toch mocht hij de eerste week 19 uur werken i.p.v. 38 uur. lekker makkelijk geld verdienen.
Echt ze lachen zich helemaal dood.
superwoman schreef:Karl66 schreef:Dus laat hij het verpakt invliegen, alleen jammer dat al die nederlanders daar liever inheems eten in plaats van de gestampte pot
Dan is z'n winkel onrein en moet hij die afbreken.
Karl66 schreef:Ik ben ook allochtoon . Maar wel blank, niet crimineel en ik studeer .
pandabeertje schreef:Karl66 schreef:Als die marokaanse winkelier geld denkt te kunnen verbieden, dan denk ik dat die speklapjes binnen de kortste keren bij hem in de winkel liggen. Hij zal ze alleen zelf waarschijnlijk niet eten.
We moeten niet teveel ons gaan aanpassen als NEDERLAND aan iedereen die maar binnen komt wandelen. We moeten onze eigen cultuur in stand houden en dus niet wetten weizigen en dingen veranderen omdat ze aan de andere kant van de wereld zo leven.
Je kan een aantal dingen goedkeuren, maar er moet ook een grens zijn.
Als wij alles maar goed vinden lachen de moslims zich helemaal dood.
Die denken ook: "die stommen Hollanders krijgen we alles van gedaan, lekker makkelijk"
Mijn (moslim) collega had zich laatst weer eens ziek gemend. (hij is al meerdere jaren ziek geweest( ja tussen zijn oren mischien))
Volgens de Arbo arts had ie helemaal niks, hij kon gewoon werken.
Toch mocht hij de eerste week 19 uur werken i.p.v. 38 uur. lekker makkelijk geld verdienen.
Echt ze lachen zich helemaal dood.
Karl66 schreef:En dat jij de indruk wekt dat die 65% voornamelijk moslimj-extremisten zijn die in de achterstandswijken wonen en alleen maar bezig zijn met het beramen van plannen om de nederlandse staat omver te werpen.