Wie denkt er wel eens aan 21-12-2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geit

Re: Wie denkt er wel eens aan 21-12-2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 02:52

pharagirlke schreef:
oorlog en gewoon deze hele 'f*cked up world' om het zo even uit te drukken.
Je kan niemand meer aan kijken of je krijgt een klap in je gezicht, er word gevochten, tieners worden dood gestoken om een mp3-speler, meisjes van 12 worden verkracht. Je kan amper op straat komen na 12 uur...

Dat noem ik een vrij 'grote bende' Lachen

mischien komt er wel een soort van wereld als in ''the tribe'' Clown

chaos en wanorde (anarchie)

het maakt me niet uit wat er gebeurd want het gebeurd toch wel,als we er uiteinderlijk maar beter op worden.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 07:31

MSQuincyTE schreef:
Stennisje schreef:
Als het gaat zoals in dat artikel staat, gaat het vanaf eind november een grote bende worden in de wereld.

De hele mensheid zal er bij betrokken zijn en veel dingen zijn ineens niet meer zo vanzelfsprekend.

Een bende in de wereld is het nou ook al, en dat was het een paar jaar terug ook al

Als je even terugleest snap je dat de bende die het nu is, niets is vergeleken met wat nog komen gaat.

Nu zitten jij en ik nog lekker te bokken, dat zou over een jaar of 3 (hang me er niet aan op) wel eens niet meer zo vanzelfsprekend kunnen zijn.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:49

In het ergste geval gaan we er allemaal aan Knipoog

Ik zal nog wel een paar jaar wachten met kindjes, dat hoeven die al die ellende iig niet mee te maken Lachen

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:49

erleyne schreef:
De tsunami was toch voorspeld door nostradamus ? Net als de wtc-aanslag?
Tja, soms is het ook maar wat je in de teksten leest natuurlijk. Ben er zelf niet zo van overtuigd
( als historicus heb ik wel een beetje een überkritische houding tov dit soort dingen )

Nostradamus heeft er ook wel eens naast gezeten. Volgens hem was de wereld ook al een keer vergaan ergens in de 90-er jaren. Ook niet gebeurd. In 1999 was ook voorspeld dat tijdens zonsverduistering in augustus de wereld zou vergaan omdat dan bepaalde planeten in 1 lijn lagen en die zouden zoveel zwaartekracht op de aarde uitoefenen dat deze uit de baan om de zon zou worden getrokken en dan door de kou zouden we allemaal vergaan. Iemand iets van gemerkt?

Mijn vader heeft altijd een mooi antwoord op dit soort voorspellingen: "Zou van al die miljoenen jaren dat de aarde bestaat, hij vergaan tijdens mijn leven? Dat wil ik dan wel eens meemaken!"

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:52

Oh ja, voor ik het vergeet te zeggen: ik weet dat dit topic oorspronkelijk niet ging over het vergaan van de wereld, maar het is er wel bijgehaald, dus vandaar deze reactie.

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:38

Yessy schreef:
In het ergste geval gaan we er allemaal aan Knipoog

Ik zal nog wel een paar jaar wachten met kindjes, dat hoeven die al die ellende iig niet mee te maken Lachen

Oh dat is wel sociaal ja. Doe ik ook *LOL*

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:40

Citaat:
Interessant is dat volgens de visie van Calleman de Maya kalender niet eindigt op 12-12-2012 maar op 11 oktober 2011. Waarna de mensen volledig in heelheid medeschepper worden in creatie.

Dus het vind al eerder plaats... en we worden wat.. Blond

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 00:08

ik geloof hier niet in. Volgens een paar geleerde zou de wereld als ik hun moet geloven ook allang 3x vergaan zijn geweest de afgelopen 10 jaar.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 07:18

Dennis v m schreef:
ik geloof hier niet in. Volgens een paar geleerde zou de wereld als ik hun moet geloven ook allang 3x vergaan zijn geweest de afgelopen 10 jaar.

Topic gaat niet over het vergaan van de wereld... Schijnheilig

De data die allemaal gegeven zijn moeten we denk ruim nemen.

Zo zou er ook op 24 november aanstaande iets moeten gebeuren, wat alle veranderingen in beweging zet.
Het is een verandering in kosmische energie, wat de meesten waarschijnlijk niet merken.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 11:05

Stennisje schreef:
Dennis v m schreef:

Topic gaat niet over het vergaan van de wereld... Schijnheilig

De data die allemaal gegeven zijn moeten we denk ruim nemen.

Zo zou er ook op 24 november aanstaande iets moeten gebeuren, wat alle veranderingen in beweging zet.
Het is een verandering in kosmische energie, wat de meesten waarschijnlijk niet merken.

Zo heeft een voorspeller natuurlijk altijd gelijk, alleen hebben de mensen het niet door Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:03

Dennis v m als je nou eens las, dan wist je dat dat een hele domme opmerking was in dit topic Haha!

Karl66; de verandering gaat geleidelijk aan. Er zijn heel wat 'nieuw' kinderen gekomen, waaronder de indigo's en de laatste jaren ook de kristalkinderen. Dát zijn de mensen die 'helpen' naar de verandering Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:15

Indigo's en kristalkinderen, zijn dat van die kinderen waarvan hun ouders denken dat ze speciaal, hoogbegaafd en noem maar op zijn? Bloos

Nanak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:01

ik ga dit eens even volgen, vind het wel boeiend eigenlijk Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:34

Karl66 schreef:
Indigo's en kristalkinderen, zijn dat van die kinderen waarvan hun ouders denken dat ze speciaal, hoogbegaafd en noem maar op zijn? Bloos

In dat geval zijn het wel erg veel kinderen, volgens mij denken bijna alle ouders dat namelijk Knipoog

edit: ik ben aan het googlen gegaan, maar die indigokinderen, volgens mij kunnen bijzonder veel mensen zich in die omschrijving vinden, en het komt op sommige sites net over als excuus voor onhandelbare kinderen die zichzelf te goed vinden voor de rest van de wereld. Kristalkinderen hebben een andere DNA structuur? Hmm ik ben benieuwd wanneer dat eens wetenschappelijk bewezen wordt, lijkt mij knap als enige organisme op aarde!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 02:42

neen Karl66; dit zijn kinderen met bepaalde gaves en een zeer uitgesproken karakter. Al van baby-af-aan. De meeste kinderen hun karakter moet zich ontwikkelen enz. Maar indigo's en Kristalkinderen zijn vanaf de geboorte af aan heel bewust van zichzelf en de wereld rondom hen. Lachen

Yessy; De indigo's staan eveneens bekend om hun speciale indigo-aura Lachen Ze zijn geen excuus voor slecht opgevoedde kinderen, maar een hulp voor ouders van indigo's om hun kinderen beter te begrijpen. Sommige sites zijn dan ook gemaakt op basis van een zeer smalle basis van kennis. Hierdoor komt alles ongelovig over. Als je wil kan ik je een heel artikel bezorgen over indigo's, je moet wel je tijd nemen om het rustig door te lezen, dan zal het al een stuk minder 'excuus-achtig' over komen.

Maar dit artikel ga ik alleen geven als het je echt interesseert, niet als je het puur en alleen wil afbreken. Er is namelijk veel werk ingestoken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 03:09

wow als het eerst zo word als jullie zeggen (voordat het beter word) brr krijg er wel een eng gevoel bij.. jakkes wat eng, idd nu word er ook op los gemoord, (de moord op marinus ooms, vlakbij mn werk, die trouwens ook in de paarden zat) enz enz, en om wat? een mp3 die je zelf voor 20 euro kan kopen? geld enz, belachelijk..
en over dat bokken, al kom ik niet meer buiten er moet heel wat gebeuren voor ik stop met bokken..
maar goed als het allemaal zo eng enz word jakkes. hoop dat we er dan allemaal nog zijn in 2012, anders hebben we er niet zoveel aan dat de tijden beter worden..
en dat van eind november, bedoelen jullie daar dit jaar mee?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 07:28

Als men alles platbombardeerd bijvoorbeeld, moet je maar afwachten of je nog internet hebt om te bokken Clown
En er zullen ook een stuk minder bokkers zijn dan.
En degenen die er zijn, zullen hard bezig zijn te overleven.

Dat van eind november is dit jaar, dus deze november, en duurt tot ongeveer 17 november van volgend jaar (2007).
Deze periode van verandering van kosmische energie zal voor ons gekenmerkt worden door verandering en conflict.
Op zich logisch want verandering roept vaak conflict op bij mensen, we houden graag vast aan bepaalde dingen.
Deze periode is de basis voor heel veel geweld in de maanden daarna, vooral tijdens 2008.

Bovenstaande dus allemaal volgens dat artikel uit de Paravisie van oktober en dat artikel is dan weer gebaseerd op die eeuwenoude Maya-kalender.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 08:50

Het is al zo vaak geroepen, we zullen wel zien Haha! Hoop alleen niet dat het door de kou gaat gebeuren zoals hier ergens in t topic staat, lijkt me niet echt een fijne dood

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 08:52

Stennisje schreef:
Als men alles platbombardeerd bijvoorbeeld, moet je maar afwachten of je nog internet hebt om te bokken Clown

Dat van eind november is dit jaar, dus deze november, en duurt tot ongeveer 17 november van volgend jaar (2007).
Deze periode van verandering van kosmische energie zal voor ons gekenmerkt worden door verandering en conflict.
Op zich logisch want verandering roept vaak conflict op bij mensen, we houden graag vast aan bepaalde dingen.
Deze periode is de basis voor heel veel geweld in de maanden daarna, vooral tijdens 2008.

Bovenstaande dus allemaal volgens dat artikel uit de Paravisie van oktober en dat artikel is dan weer gebaseerd op die eeuwenoude Maya-kalender.

Prima als je dat allemaal denkt, maar zet dat even niet als feiten neer, dankjewel.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 08:53

Citaat:
en dat steeds meer mensen zich in het spirituele gaan verdiepen.

En je denkt niet dat dit door RTL4 komt? Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:02

Nee, RTL 4 springt juist erop in dat er steeds meer mensen mee bezig zijn.
Daarom zien hun dat als goedlopende programma's

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:07

Nooit aan gedacht, maar ik ben ook veel te nuchter voor dit soort dingen...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:33

fourth schreef:
Stennisje schreef:

Prima als je dat allemaal denkt, maar zet dat even niet als feiten neer, dankjewel.

Verward

Volgens mij spreek ik toch duidelijk van een voorbeeld en verwijs ik toch van begin af aan naar een artikel in de Paravisie van 2006.

Waar haal jij uit dat ik het feiten noem?
Ik trek hoogstens wat conclusies.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:47

ff positief negatief denken ..2007/08 grote oorlogen en watersnood rampen
bijna iedereen gaat dood
her en der zullen een paar zielen overleven
de enigste manier dat die gaan overleven is back to the basics
comminicatie zal ook vernietigd zijn
dus die paar zielen hier zullen niet weten of er in canada ook nog paar zielen leven

geen grote opeengepropte volkeren , kleine groepjes die moeten samen werken om te overleven
tja weinig ruimte voor oorlog .. Haha! ..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:30

Hm, maar op een of andere manier denk ik niet dat er ook daadwerkelijk een hele bevolking (bvb) uitgeroeit zal worden in die conflicten...
Die conflicten moeten op een andere manier opgelost worden om de mensheid te tonen dat je veel verder komt door een ruzie uit te praten dan door een land plat te bombarderen als dat land wat fout zegt over het land dat bombardeert (snappen jullien nog?)