Het argument dat ze het "lekker vind" vind ik ronduit belachelijk! Laat dr vent aan dr tiet zuigen, maar houd de kinders dr buiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:Ik heb het niet gezien, zit het met verbazing te lezen...
Het argument dat ze het "lekker vind" vind ik ronduit belachelijk! Laat dr vent aan dr tiet zuigen, maar houd de kinders dr buiten
kojack schreef:Wat ik ook wel ernstig vond was dat de meisjes van 7 & 8 jaar zeiden dat ze hoopte dat ze zelf snel borsten hebben zodat ze er lekker uit konden drinken.
ShirleyA schreef:manie schreef:Vreselijk zeg
Ik heb zowieso niets met borstvoeding, ik vind het te primair.
Aan mijn lijf geen polonaise zeg maar
Maar dan zeker die bij kinderen op die leeftijd, gewoon een vorm van incest noem ik dat. Bah!
Er is niets mis met borstvoeding! Sterker nog het is het beste dat je een kind kan geven en ik vind dat als je kinderen hebt je ze ook die borstvoeding MOET geven (tenzij het echt niet lukt natuurlijk) Ik vind t heel egoistisch om een kind bortsvoeding te onthouden, moet je dan wel kinderen nemen als dat al te veel gevraagd is?
En incest???? Denk even na voor je zoiets zegt..... borstvoeding heeft niets met incest te maken. Borstvoeding heeft niets met sex te maken!
Duke schreef:Erotisch gevoel? Ik geef op dit moment borstvoeding. Ik vind het heel mooi om mijn kindje dit te kunnen geven. Het is een intiem moment tussen moeder en kind. Maar niet in de zin zoals hier gesuggereerd wordt. Het is een prettig gevoel, omdat je juist dit kan betekenen voor je kindje, maar niet omdat het nu zo'n lekker gevoel is voor je zelf. Het idee alleen al...
Suzanne F. schreef:Je ziet een 6 jarig paard ook niet meer onder zn moeder hangen toch?
Urielle schreef:Duke schreef:Erotisch gevoel? Ik geef op dit moment borstvoeding. Ik vind het heel mooi om mijn kindje dit te kunnen geven. Het is een intiem moment tussen moeder en kind. Maar niet in de zin zoals hier gesuggereerd wordt. Het is een prettig gevoel, omdat je juist dit kan betekenen voor je kindje, maar niet omdat het nu zo'n lekker gevoel is voor je zelf. Het idee alleen al...
Ik kreeg ook een beetje de kriebels van die opmerking ja![]()
Ik geef ook BV momenteel maar het gevoel van een drinkende baby of je man die je borsten bewerkt bij wijze van voorspel is toch een groot verschil hoor, en gelukkig maar!
faye schreef:Ik vind borstvoeding tot anderhalf/2 jaar heel gewoon, daarna niet meer zo. Ik heb zelf resp. 15 maanden en 11 maanden gevoed , bij de laatste moest ik helaas stoppen vanwege mijn eigen gezondheid.
Ik vind het wel heel jammer dat in Nederland flesvoeding de norm is terwijl borstvoeding echt heel veel beter is voor het kind. Daarom zie ik persoonlijk wel liever een 2 1/2 jarige aan de borst dan een pasgeborene die zonder borstvoeding te proberen of bij de minste tegenslag), klakkeloos de fles krijgt. (medische redenen uitgezonderd natuurlijk)