Lichaam gevonden in bos bij Someren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: Lichaam gevonden in bos bij Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:20

milou123 schreef:
nee..die kel hoeft geen doodstraf laat hem maar lekker zijn heele leven lang nadenken in een klein hokje Ja

Ik denk niet dat ie er dan veel mee opschiet. Hier in de gevangenissen hebben ze nog een luxe leventje hoor.
En kost het onze belastingcenten als hij zoveel jaar in de cel zit.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:45

in een klein hokje met een klein bed en op water en brood Whoosh! net zoals vroeger..

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:06

milou123 schreef:
in een klein hokje met een klein bed en op water en brood Whoosh! net zoals vroeger..

ja dat is beter. En geen verlof e.n.d Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 14:07

Nee joh, WEER vrijlaten! DAn kan hij lekker weer wat vrouwen afmaken! Zo is de mentaliteit toch hier!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 18:54

Toen ik vandaag naar huis fietste was net de uitvaart. Wow 'n paar straten stonden helemaal vol! Wow! Bij de rotonde doe ik altijd iets wat niet mag alleen nou stond daar 'n politieagente dus was ik maar netjes via 'n omweg gaan rijden Clown Maar bij de kerk was 't echt druk jonge! op de rotonde stonden zelfs 'n paar fietsers stil om te kijken, ikke d'r mooi om heen geslalomt want ik moest om 4 uur bij dansen zijn Cool

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:01

was te verwachten dat het druk was..en terecht!!het werd toch ook uitgezonde? Verward

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:04

Dat weet ik niet, heb alleen iedereen naar buiten zien komen Tong uitsteken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:09

Ik vind je smily's eerlijk gezegd niet zo gepast in dit topic.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:23

En wat maakt dat uit dan? Bij dat stukje pasten ze dan toevallig wel!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:33

Ik ben het geheel met Jamy eens

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:40

O sorry dan maar wat is er dan mis mee? Dat vraag ik me nu eigenlijk af.

En sorry ik kan nu nogal chagrijnig zijn en word snel boos want 't is weer de tijd van de maand Boos!

kruumie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:14

ja een vriend van me moest vanmorgen ook naar de begrafenis
hij was er het 3e uur nog, (zit dan voor me) was zijn nichtje
echt zielig Verdrietig

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:44

noami10 schreef:

En sorry ik kan nu nogal chagrijnig zijn en word snel boos want 't is weer de tijd van de maand Boos!

Je bericht komt gewoon apart over. Je zegt: 'ik er mooi omheen gefietst' Het komt op mij over of je je dansles veel belangrijker vindt dan deze heftige begrafenis. Dat vind ik gewoon beetje apart overkomen. En door die Cool smile er achter te plaatsen helemaal.
En in je volgende bericht zet je deze smile eracter Tong uitsteken Ik gebruik die smile om leuke dingen aan te geven en dat vind ik dus gewoon niet passen in dit topic, omdat het verreweg van leuk is.
Het is niet onaardig bedoel, maar ik dacht ik attendeer je er gewoon even op.

Kruumie, rot zeg voor je klasgenootje Scheve mond

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:06

Bron: http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=69798

Omroep Brabant schreef:
Vrijdag werd ook bekend dat Melanie kort na haar ontvoering om het leven is gebracht. Ook onderzoeken politie en justitie de betrokkenheid van de 41-jarige hoofdverdachte in een soortgelijke zaak uit 1995, die van de vermoorde Nicole van den Hurk in 1995.

Toen de hoofdverdachte zich de eerste keer vrijwillig op het bureau meldde was Melanie waarschijnlijk al dood. In eerste instantie overtuigde hij de politie van zijn alibi, die bleek later niet te kloppen.

Nicole van den Hurk
Er wordt onderzocht of de hoofdverdachte te maken heeft met de vermissing en moord op de 15-jarige Nicole van den Hurk uit Eindhoven. Zij werd in november 1995 vermoord gevonden in de bossen tussen Mierlo en Lierop. Dat is niet ver van de plek waar Melanie Sijbers werd gevonden.

De man ontsnapte in dat jaar uit een tbs-kliniek in Groningen. Daar zat hij voor twee verkrachtingen. Nicole van den Hurk was ruim een maand vermist voordat haar lichaam werd gevonden. Ze was 's morgens vroeg op de fiets vertrokken naar haar werk, maar daar kwam ze nooit aan.

Over Nicole van der Hurk:
De 15-jarige mavo-scholiere Nicole van der Hurk werd waarschijnlijk van haar fiets gesleurd toen zij in de vroege ochtend van 6 oktober 1995 op weg was naar haar bijbaantje in een supermarkt in Woensel...

Haar verdwijning werd snel opgemerkt, omdat de chef van de bakkerijafdeling opbelde met de vraag waar zijn hulp bleef. Twaalf uur later werd haar fiets in het riviertje De Dommel gevonden, maar Nicole bleef zelf nog zeven hemeltergende weken lang spoorloos. Haar lichaam, bedekt met coniferentakken, werd bij toeval door een automobilist gevonden die tijdens een lange autorit even de benen wilde strekken in een bosperceel bij het buurtschap Hersel. De vindplaats is zo'n 20 kilometer verwijderd van de plek waar haar fiets in het water lag. De gruwelijke moord op Nicole heeft de gemoederen in Nederland lang bezig gehouden en dat werd mede veroorzaakt door het feit dat na enige tijd haar stiefvader en haar halfbroer werden verdacht van dit misdrijf. De stiefvader van Nicole is Ad van der Hurk, die enige bekendheid geniet als zanger Andy de Witt. Hij is getrouwd geweest met de moeder van het tiener-slachtoffertje, maar is dus niet de biologische vader. De halfbroer zou in gesprekken met derden blijk hebben gegeven van bepaalde daderkennis, onder meer over de omstandigheden waaronder het stoffelijk overschot was toegedekt. Na de moord wezen velen in het Brabantse geruchtencircuit al direct naar de zingende stiefvader. Van der Hurk stond te boek als een versierder, die ook op jonge meisjes viel. Toen een getuige meldde dat hij Van der Hurk op de dag van Nicoles verdwijning in het bos had gezien waar ze later werd gevonden, was dat voldoende grond voor een arrestatie. Van der Hurk ontkende iedere betrokkenheid en kon aan de hand van een alibi aantonen dat de getuige zich moest vergissen. Na een paar dagen werd Van der Hurk weer vrijgelaten. Ook zijn zoon zat trouwens maar enkele dagen vast. Justitie moest publiekelijk erkennen dat de twee op geen enkele manier met het misdrijf konden worden gelinkt en sindsdien is de zaak onopgelost. Het is een van de weinige kindermoorden waar ik me, door allerlei factoren, niet daadwerkelijk zelf mee bemoeid heb. Maar dat betekent natuurlijk niet dat de zaak daarom niet in mijn top-10 van onopgeloste moorden thuishoort…

Nicole:
Afbeelding

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 23:10

Dat kan ik me nog heel goed herinneren, dat die stiefvader verdacht werd.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 23:11

ik snap echt niet waarom iemand zo iets doet..echt triest..!!!

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 23:15

Echt zielig die familie was net op Tv enzo..
Er werd vooral de dag na de vondst over bijna niks anders gepraat Ik vind het zielig voor de familie..
Maar ook zeker voor die vriendin Haar stiefvader het da gedaan
En Die gast Levenslang Opsluiten.. en TBS zonder da ie nou vrijkomt !!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 00:05

Ik heb net een stukje van haar begravenis gezien en ik moet echt huilen. Het is zo oneerlijk dat uit het leven is gerukt op deze wijze.

Rust zacht melanie....

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:12

kl*te ik wou ook een stukje van de begravenis zien! waar werd die uitgezonde? Verward

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:11

noami10 schreef:

jeetje haha je zet ongepatse smileys..idd erg ongepast en als iemand er iets van zegt zeg je: ik word snel boos m.a.w. don't mess with me.....Als iedereen zo deed als het de tijd van de maand was zou het erg gezellig zijn hier...wordt volwassen

ontopic: ik vind het echt akelig dat dit zo vaak gebeurd....denk dat je er ook niet teveel ver moet nadenken, want dan heb je zelf geen leven meer

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 13:24

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:36

dankje..wat een mooi filmpje Ach gut

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:26

Dit staat vandaag in de krant:

Pieter Baan liet Peter H. vrij
door Jolande van der Graaf
GELDROP - Het Pieter Baan Centrum wilde dat de tbs van Peter H., de vermeende moordenaar van Melanie Sijbers (15), werd stopgezet.

Dat blijkt uit een persbericht van het openbaar ministerie in Den Bosch, dat gisteren ondanks een publicatieverbod van de top van justitie in handen viel van De Telegraaf. Uit de nooit openbaar gemaakte informatie blijkt dat het gerechtshof in Arnhem in 2001 op basis van een advies van het Pieter Baan Centrum (PBC) heeft besloten om de tbs-dwangverpleging van de gevaarlijke serieverkrachter voorwaardelijk te beëindigen.

H. was in 2001 enige tijd in de psychiatrische observatiekliniek van het ministerie van Justitie opgenomen. Volgens het PBC kon hij weer naar huis, op voorwaarde dat hij door de reclassering werd gevolgd. Dat advies ging lijnrecht in tegen behandelaars van de Van Mesdag Kliniek, die het onverantwoord vonden om H. al los te laten op de maatschappij.

Tot twee keer toe werd de voorwaardelijke tbs daarna verlengd. In het voorjaar van 2003 meende een justitieel forensisch psychiater dat de tbs van H. geheel moest worden beëindigd. De officier van justitie besloot daarna om geen verlenging meer

Ik vind het schandalig dat ze hem hebben vrijgelaten. Nou zit er een familie helemaal kapot van verdriet thuis.

Ik kan het nog steeds niet begrijpen waarom dit heeft moeten gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:57

Ik snap heel dat TBS niet bij verkrachters en moordenaars.
Zulke lui zijn niet te genezen, ook niet door een zieleknijper.
Nooit meer loslaten moeten ze mensen die zoiets doen.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 12:01

runningkawa schreef:
Ik snap heel dat TBS niet bij verkrachters en moordenaars.
Zulke lui zijn niet te genezen, ook niet door een zieleknijper.
Nooit meer loslaten moeten ze mensen die zoiets doen.

hier ben ik het volledig mee eens....
wat mij betreft gebruiken ze geen onschuldige diertjes meer als proefkonijnen maar zulke lui, dan dienen ze tenminste nog érgens voor..maar goed..das weer een heel andere discussie