Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Zal er nog wat over op animal planet komen?
Misschien een speciaal programma ofzo over zijn leven, dat heeft hij toch wel verdiend..
miekelover schreef:Ik heb op vakantie ook een pijlstaartrog gezien en naar mijn doen niet agressief.
En dit staat ook op internet
Voor de mens is de Atlantische pijlstaartrog niet gevaarlijk hoewel hij net als alle andere pijlstaartroggen een pijnlijke steek kan geven met zijn giftige angel aan de punt van zijn staart. Omdat de rog niet agressief is zal dit alleen gebeuren als je op hem stapt
rommie schreef:Best bizar toch... Ga je al jaren met de meest gevaarlijke beesten om, gebeurt nooit iets en uiteindelijk wordt een vís je doodIk vond het op tv een vervelende man en vond zijn programma's ook niet leuk maar het is wel rot dat hij dood is...
Sorane schreef:Het moest er een keer van komen. Deze man leefde al jaren op het randje.
Ik vond het altijd wel een grappige man, tot de actie met zijn kind. Toen had hij het helemaal gedaan.
Triest voor de nabestaanden!
odetteke schreef:Het klinkt heel cru, maar ik vind dit een manier van sterven die wel bij hem past! Buiten tussen de dieren zijn, dat was zijn passie. Het was erg dubbel geweest als hij juist door een krokodil gegrepen zou worden (dat zijn tenslotte de dieren die hij volledig kende) en het was ook niet iemand die op zijn tachtigste achter de garaniums in het bejaardenhuis zich op zijn gemak zou voelen. Zo'n unieke man moet niet ineens doodgevonden worden door een hartaanval oid, hij verdiende een unieke manier om te sterven.
Wel heel erg jammer dat hij niet nog een paar jaar extra mooie televisie heeft kunnen maken.